AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Del Skrevet 25. mars 2021 Hei Jeg er gravid, i slutten av 2 trimester og den siste mnd har jeg hatt mye smerter i underlivet. Da snakker jeg om i hele bekkenet, symfysen, skjeden... ja overalt der nede. Jeg vet jeg har bekkenløsning men kan smerter også i og rundt skjeden være bekkenløsning? Jeg vet at man kan ha vondt i symfysen under bekkenløsning og det har jeg. Men har aldri før opplevd smerter over hele området. (Har vært gravid før) Er det noen andre som har likedanne opplevelser? Hva kan jeg gjøre for å lindre smertene? Jeg bruker gravidpute hver eneste natt, og tar mye forhåndsregler i hverdagen på hvordan jeg reiser meg opp fra feks stoler, sofaen, liggende stillinger osv. Jeg har over 3 mnd igjen av svangerskapet og er redd for at jeg skal gå å ha slike smerter resten av svangerskapet og i verste fall at det blir verre da jeg kommer til å bli større Anonymkode: 7c672...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Del Skrevet 26. mars 2021 Godt mulig du har åreknuter eller blodansamling underlivet(inni kjeden) der kan børe svært ubehagelig! går ikke bort før etter fødsel, men kompresjon strømpebukse kan hjelpe, ev sokker ...men hjelper lite. Har hatt problemer med underlivet bekken, kjede etc siden starten på 2 trimester, bekkenet blitt bedre etter sykemelding og litt bevegelse. Anonymkode: d20d0...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Del Skrevet 26. mars 2021 Anbefaler å sitte på yogaball for å avlaste bekkenplager sit top den så lye su kan istedenfor stol. Gjør også bevegelser på den med hoftene Anonymkode: d20d0...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå