Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #1 Skrevet 26. august 2005 Jeg ble tatt i fildeling,fikk brev om det idag,samme gubbe/firma som gikk mot dvd jon er engasjert av et selskap. Nå er alt sletta fra maskinen og nedlastningsprogrammet er borte. Tatt vekk alt av småfiler,ikoner og gjort helt reint bord. Jeg med min lille maskin og liten kapasitet, også bryr de seg om meg,ja ja ja http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/article953581.ece
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #2 Skrevet 26. august 2005 Tatt og tatt. Du har vel fått et brev fra internettleverandøren din. Ingen grunn til å slette det du har lastet ned i hvert fall.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #3 Skrevet 26. august 2005 Er så forbannet lei at at diverse "bransjer" påberoper seg enorme tap grunnet nedlasting av musikk/film/programvare. Enhver som ikke er absolutt idiot forstår at ikke alle som laster ned f.eks. en film ville gått på kino for å se den. Altså er tapet ved den nedlastingen = 0. Det samme gjelder også programvare. Hvem i h....... kjøper Autocad til titusener.....................ingen. Jeg vil laste ned tv serier helt til jeg blir tatt og straffet for det, inntill da kan advokat Espen Tøndel, RIIA, TONO, MPA og resten av alfabatgjengen kysse meg der sola aldri skinner.
Gjest gjesten Skrevet 26. august 2005 #4 Skrevet 26. august 2005 Uansett om ikke noen taper på det (det betviler jeg) så er og blir det tyveri om man ikke spør rettighetshaverene først. I prinsippet er jo dette som å ta avisen fra naboen (eller bruke sin egen) tildlig om morgenen, fotografere alle sidene og legge de ut på nettet slik at andre ikke trenger å abonnere på avisen. (kopiering til eget bruk av noe man har betalt for er noe annet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå