Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og er det samme stilling som fagutviklingssykepleier? Hva er evt. forskjellen. Hvilke kvalifikasjoner trenger man? 

Anonymkode: ee04c...80c

Videoannonse
Annonse
Gjest Line1301
Skrevet

Jeg har hørt at du må ha videreutdanning eller mastergrad. Er selv sykepleier som vurderer å ta videreutdanning. 

AnonymBruker
Skrevet

Her jeg jobber er de kun sykepleiere uten tilleggsutdanning.

Anonymkode: 06ab3...6e1

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den største forskjellen på sykepleier og fagsykepleier? 

Anonymkode: ee04c...80c

AnonymBruker
Skrevet

Fagsykepleier/fagutviklingssykepleier/fagutvikler er en stilling, ikke en utdanning/grad. Det vil si at ulike arbeidsgivere krever ulike kvalifikasjoner for stillingen, etter hva de ønsker å bruke fagutviklingssykepleieren sin til, men de fleste ønsker at sykepleieren skal ha en relevant videreutdanning og gjerne mastergrad.

Jeg jobber som fagutviklingssykepleier. Har videreutdanninger innen feltet jeg jobber i, men ikke mastergrad. jeg driver med opplæring, studenter, veiledning, prosjekter og kvalitetssikring. andre fagutviklingssykepleiere ved andre enheter har kanskje andre oppgaver og ansvarsområder, og ved noen enheter er det flere sykepleiere som har en viss % av stillingen sin som fagsykepleier, med hver sine ansvarsområder, mens de jobber klinisk resterende % av stillingen.

Anonymkode: 2ecde...f6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...