La Luna Skrevet 26. august 2005 #1 Skrevet 26. august 2005 Lurte på om det er noen som har en oppskrift på noe som heter gummikake? Hehe, høres kanskje litt rart ut, men det var det jeg fikk høre den hette, den gode kaka jeg smakte en gang da jeg var liten...
Gjest Emera Skrevet 26. august 2005 #2 Skrevet 26. august 2005 Spennende navn på kake! Kan du si litt mer om hva slags kake det er? Ble litt nysgjerrig nå...
NullHull Skrevet 26. august 2005 #3 Skrevet 26. august 2005 Kan du si no' mer om hva slags type kake det er? Bløtekake, sjokoladekake, gjærbakst...? Hva inneholder/smaker den (foruten gummi, mener jeg )
La Luna Skrevet 26. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2005 Er litt sånn egg, sukker og gelatin-aktig tror jeg....sånn søt klissekake, den jeg smakte var rosa, så sikkert konditorfarge i....og kokos på toppen! nam!
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2005 #5 Skrevet 26. august 2005 Det hørtes nesten ut som skumkake? (en slags diger kokosbolle) :klø:
Gjest Camelia Skrevet 26. august 2005 #6 Skrevet 26. august 2005 (endret) Definitivt skumkake du mener! Eggehvite, sukker og gelatin inni, sjokolade med kokos utenpå. Fikk det servert i barnebursdag forrige uke, farlig god! Dersom du ikke får oppskrift av noen her inne eller ikke finner noe sted, kan jeg sikkert spørre min venninne om oppskrift, hvis du vil. Si fra. Her er forresten en oppskrift! Søk på skumkake i søkefunksjonen til venstre. Endret 26. august 2005 av Camelia
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #7 Skrevet 6. september 2005 Tusen takk Skal proeve den naar jeg kommer hjem til Norge igjen!
Nemmera Skrevet 13. februar 2006 #8 Skrevet 13. februar 2006 Er ikke helt sikker på at det er den samme kaken... Når jeg var liten var vi mye sammen med noen fillipinske venner, og de lagde gummikake Skal se om jeg finner en oppskrift jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå