AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Vi har lyst til å dra til Sørlandet i sommer. Hvor kan det være fint å bo 1 uke med små barn på 3 og 6 år? Helst ved en Strand som en langgrunt. Gjerne ved Stavern eller mot Kristiansand. Anonymkode: 04fd7...e85
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Uten tvil campingplassen i Søgne!!! Anonymkode: 612f4...5cc
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 https://www.classicnorway.no/hotell/strand-hotel-fevik/ https://www.sorlandet-feriesenter.no/
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 Moysand? Hamresanden? Hove med overnatting i yurt? Sørlandet feriesenter? Anonymkode: 73d74...b68
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #5 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Uten tvil campingplassen i Søgne!!! Anonymkode: 612f4...5cc Åros? Åros er en fantastisk flott plass. Oversiktlige campingområder og hytter. Det er basseng der, men også den mest fantastiske stranda i hele Kristiansand. Den er lang, og både langgrunn og dyp, og har masse spennende undervannsliv for små barn. Sanda er fløyelsmyk, og det er et digert pluss. De har et par andre attraksjoner også, minigolf og jeg tror de fremdeles har utleie av båter, robåter og pedalbåter i hvert fall. Lekestativene/apparatene eller hva det kan kalles, er også veldig gøye for barna. Kan holde oppsyn med lekeapparatene fra stranda (de er faktisk på stranda). Minuset er at det kan blåse ganske mye. Er det ikke godt og varmt i lufta, så blir det fort litt kjølig om man er litt frysepinne. Hamresanden er også en veldig fin plass (har aldri campet der, men vi er der mye på sommeren), men sanda er ganske steinete og vond i vannkanten og vannet. Ellers veldig flott sted. Det er også ei langstrakt strand, så mange ulike steder man kan slå seg ned på. Også her er det en liten lekeplass et lite stykke unna vannkanten (kan ikke holde oppsyn fra stranda). Jeg vokste opp med fast campingplass på Åros, men også Dvergsnestangen. Jeg husker sistnevnte også som veldig bra, men har ikke vært der siden jeg var liten, og vet ikke hvordan det er nå. Anonymkode: 51cf4...48d
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #6 Skrevet 26. mars 2021 Sjøsanden Mandal Anonymkode: 5afdc...225 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #7 Skrevet 26. mars 2021 Moysand faniliecamping i Grimstad. Anonymkode: 75ab3...86e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #8 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 10.51): Åros? Åros er en fantastisk flott plass. Oversiktlige campingområder og hytter. Det er basseng der, men også den mest fantastiske stranda i hele Kristiansand. Den er lang, og både langgrunn og dyp, og har masse spennende undervannsliv for små barn. Sanda er fløyelsmyk, og det er et digert pluss. De har et par andre attraksjoner også, minigolf og jeg tror de fremdeles har utleie av båter, robåter og pedalbåter i hvert fall. Lekestativene/apparatene eller hva det kan kalles, er også veldig gøye for barna. Kan holde oppsyn med lekeapparatene fra stranda (de er faktisk på stranda). Minuset er at det kan blåse ganske mye. Er det ikke godt og varmt i lufta, så blir det fort litt kjølig om man er litt frysepinne. Hamresanden er også en veldig fin plass (har aldri campet der, men vi er der mye på sommeren), men sanda er ganske steinete og vond i vannkanten og vannet. Ellers veldig flott sted. Det er også ei langstrakt strand, så mange ulike steder man kan slå seg ned på. Også her er det en liten lekeplass et lite stykke unna vannkanten (kan ikke holde oppsyn fra stranda). Jeg vokste opp med fast campingplass på Åros, men også Dvergsnestangen. Jeg husker sistnevnte også som veldig bra, men har ikke vært der siden jeg var liten, og vet ikke hvordan det er nå. Anonymkode: 51cf4...48d Hamresanden camping er ikke fin lenger. Den var det for 11 år siden. De har bygget alt for mye leiligheter rundt campingplassen. Trist! Moysand camping er mye finere, Åros også! Hilsen erfarer camper Anonymkode: ae434...73d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #9 Skrevet 7. april 2021 Ikke camping, men hva med noen av pensjonatene langs kysten? Portør? Sjøverstø ved Arendal? Anonymkode: 73d74...b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå