Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har ei venninne som nylig har fått en gutt. Tenker å lage en gavekurv med hovedsaklig snacks, drikke osv. til mor og far - da babyen allerede har fått så mye. Noen som har tips til hva annet pakken kan inneholde? 😊

Anonymkode: d241c...a67

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmelaget gavekort der det står at du gir bort x antall timer barnevakt en kveld. Det tror jeg at vil bli satt stor pris på.

Anonymkode: fe63b...032

• Liker 1
Skrevet

På Meny har de mange delikatesseprodukter som er litt ekstra fine å gi i en gavekurv. Jacobs utvalgte har blant annet mange produkter. Eplemost, kvalitetskaffe, sjokoladetrøfler, spekepølse, oster, kjeks, jordbær. Du kan også legge ved velvære produkter, som f. eks en hudkrem. Eller fine servietter og duftlys. 

• Liker 4
Skrevet

Hjemmelagde pizzasnurrer eller boller ville vi blitt glade for. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hjemmelaget gavekort der det står at du gir bort x antall timer barnevakt en kveld. Det tror jeg at vil bli satt stor pris på.

Men da må man jo være sikker på at man er aktuell som barnepasser.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Dette hadde ikke jeg ønsket meg fra venner. Dattera vår er 2,5år og fortsatt kun hatt nærmeste familie (besteforeldre, tante) som barnevakt. Kjipt å gi en gave som muligens ikke blir brukt. 

Anonymkode: 302b3...7d6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Musserende/Balholm juice, spekemat og ost som mor ikke kunne spise under graviditeten, lakriskuler, en interessant bok, et blad til hver.

Anonymkode: dd0af...2e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med gavekort på husarbeid? Eller middagslaging?

Venninna mi fikk det av meg:) hun hadde klistremerkebaby og holdt på å bli kokko. Det endte med at jeg satt med babyen og hun tok husarbeidet😅 var også der for å lage romantisk middag til dem, funket ikke det heller, jeg satt med babyen og de lagde mat. Men de koste seg og det var jo det viktigste:)

Anonymkode: cbf82...361

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Satt stor pris på alt jeg ikke fikk spist som gravid. Gode oster, salami, spekemat, og ikke minst lakris.

Anonymkode: ed687...b39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men er kanskje ikke det man tenker mest på når man har en nyfødt . Det er kanskje tanker som kommer når barnet er mye større...

Anonymkode: 57353...f70

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke ønsket meg hjemmelaget gavekort på barnepass og husvask, fordi livet skjer.. og alle er ikke klare for å hverken la andre passe babyen eller vaske rundt i huset sitt. Begge de to tingene stresser meg noe sinnsykt. 

Jeg hadde satt pris på selvpleie eller ting jeg ikke kunne unne meg mye av som gravid, feks spekemat eller noe vin. God mat er virkelig verdsatt her. Men jeg hadde også blitt veldig glad for gavekort til hudpleie/massasje eller noe lignende. Man føler seg ganske fæl på slutten av svangerskapet og bare noen måneder ut i barseltiden begynner håret å falle av. Man står ofte i speilet og spør seg hva som har skjedd..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...