AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Hei, har ei venninne som nylig har fått en gutt. Tenker å lage en gavekurv med hovedsaklig snacks, drikke osv. til mor og far - da babyen allerede har fått så mye. Noen som har tips til hva annet pakken kan inneholde? 😊 Anonymkode: 68dd9...6fb 2
WhiteSwan Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, har ei venninne som nylig har fått en gutt. Tenker å lage en gavekurv med hovedsaklig snacks, drikke osv. til mor og far - da babyen allerede har fått så mye. Noen som har tips til hva annet pakken kan inneholde? 😊 Anonymkode: 68dd9...6fb Så snilt av deg 😊 Du kan jo spørre hva favoritt godteriet deres er og legge det oppi 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 Lypsyl og duftlys for eksempel? Anonymkode: 7bf82...6a5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 Det er jo helt forskjellig hva folk ønsker seg... du kjenner dem vel bedre enn oss! Jeg ville blitt glad for hjemmebakst, freia påskeegg, en god cider/eplemost, smågodt. Anonymkode: c27f0...686 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Hjemmebakst synes jeg er super hyggelig! Lypsyl og håndkrem. Er de kaffe eller temennesker? Nå er jo noen ammende hysteriske mtp koffein, mens flertallet fint kan tar en kopp eller to om de liker kaffe. Appelsinjuice hadde jeg likt. Og makroner! De nye fullkornskjeksene fra Wasa er super gode (særlig de med sjokolade), de hadde jeg og likt å få. Anonymkode: ef4eb...e3c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 I en travel hverdag der det blir et ork å lage middag, er det nok ikke feil å få et par pakker Fjordland ferdigretter. Det hadde jeg blitt glad for Anonymkode: 21155...6c9 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 Hvis du har mulighet ville jeg bakt og laget middager de kunne spise og ha i fryseren. Både sunne og ikke fullt så sunne ting, kanelboller er feks fint å sette frem når man får besøk (om så bare av barselgruppa). Middager som lasagne og lapskaus klarer seg fint i fryseren. Anonymkode: c3666...257
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #8 Skrevet 28. mars 2021 Pass på å ikke gi mat/ drikke som gir luft i magen til babyen 😌 Anonymkode: 8ca16...449
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #9 Skrevet 28. mars 2021 En god håndsåpe som man kanskje ikke unner seg i hverdagen - håndsåper går det jo mye av i en pandemi. Anonymkode: bb9f2...6eb
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #10 Skrevet 28. mars 2021 40 minutter siden, AnonymBruker said: Pass på å ikke gi mat/ drikke som gir luft i magen til babyen 😌 Anonymkode: 8ca16...449 Dette er en myte Jeg hadde satt pris på godis, god fuktighetskrem og såper/oljer. Jeg er litt kresen på mat, så middager er litt vanskelig, men rundstykker og sånt hadde vært fint Anonymkode: 5e8ab...bc0 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #11 Skrevet 28. mars 2021 Jeg hadde satt pris på sjokolade, gummisnop, far hadde elsket spekepølse. Noe dyrt Snop kanskje.. Eksklusive sjokolader feks. Bor i Bergen og vi har en cafe som heter flying cakery. De lager sinnsykt gode muffins! Litt dyre.. Hadde digget en pakke med muffins 🥰 Eller en kurv med hjemmelaget bakst. Feks kanelsnurrer/skilliingsboller. Perfekt å legge på frysen så varer de lenge 😁 Jeg hadde ikke likt duftlys - bruker ikke 😂 eller såper/oljer. Jeg har mine favoritter der liksom.. Jeg hadde ikke blitt glad for matvarer type fjordland som nevnt over her 🙈 Men kanskje noe bra pålegg vi skjelden unner oss, reker, ørret etc. Gavekort på takeaway kunne dog vært noe 😁🤩 peppes, pizzabakeren etc.. Anonymkode: 242b1...922
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #12 Skrevet 28. mars 2021 Ting jeg hadde satt pris på: - lang mobillader - sånn termovannflaske så vannet holdes kaldt - hårstrikk - favorittsjokoladen - håndkrem - lipsyl Anonymkode: fd537...db5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå