AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Del Skrevet 25. mars 2021 Hei, vurderer å skifte jobb/evt. omskolere meg etter å ha funnet ut at den jobben jeg nå har ikke passer helt for meg. Aner ikke hva som kan passe meg. Har noen noen gode erfaringer med veiledning fra karrieresenteret? Var det isåfall nyttig? Anonymkode: 44b29...cea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Del Skrevet 25. mars 2021 Jeg syntes det var nyttig. De ga mye informasjon om muligheter. Fikk god veiledning. Sjekk om kommunen din har gratis karriereveiledning. Anonymkode: e495c...393 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Del Skrevet 25. mars 2021 Veldig nyttig! De kan svare deg på alt mulig og finne ulike alternativer for hvordan du kan fø frem. Anbefales på det sterkeste:-) Anonymkode: e89d0...407 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Del Skrevet 26. mars 2021 Datteren min hadde nettopp karriereveiledning i regi av fylkeskommunen. Tror det var tre digitale møter, med masse tester og spørreskjema. Resultatene ble matchet med studier og yrker som kunne passe hennes personlighet og interesser. Utrolig nyttig for henne, kom opp ting hun aldri hadde tenkt på uten veiledningen. Og best av alt, gratis. Anonymkode: 0cef2...129 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Del Skrevet 27. mars 2021 Absolutt å anbefale! De kjenner også arbeidsmarkedet og kan fortelle litt om hva du kan forvente. Anonymkode: f508b...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Del Skrevet 27. mars 2021 Useriøst synes jeg, man blir lett manipulert. Som et oppegående menneske vil man ha lite nytte av dette. Anonymkode: e034b...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariell1995 Skrevet 27. mars 2021 #7 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Useriøst synes jeg, man blir lett manipulert. Som et oppegående menneske vil man ha lite nytte av dette. Anonymkode: e034b...9fd Lite nytte av det? Man får jo hjelp ut ifra hva man er interessert i og kunne tenkt seg å jobbe med, eller for å tenke litt i nye baner dersom man må/bør finne seg noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariell1995 Skrevet 27. mars 2021 #8 Del Skrevet 27. mars 2021 (endret) Jeg anbefaler det veldig! Jeg fikk troen på at jeg kom til å klare å studere på den tiden. Fra å ville finne meg en jobb bare for å tjene «raske penger» og «starte livet» (søkte på jobber som jeg egentlig ikke ville ha livet ut), ble jeg heller motivert til å begynne å studere samme året! Og jeg var egentlig veldig på det i begynnelsen, at jeg i hvert fall ikke skulle tilbake på skolebenken, for det hadde jeg ikke konsentrasjon til. Men kanskje om noen år, sa jeg. Fra å være så «sta» i begynnelsen av 2019, til å bli student høsten samme året, er jo bare helt utrolig! Det var flere samtaler og mye tenking frem og tilbake, også sjekket jeg også litt ut selv. Og konklusjonen ble den samme! Ut ifra det jeg sa at jeg ville jobbe med, så var jo det beste for meg å gå videre for å følge drømmen, som er å bli sosionom Jeg går andreåret nå, og gleder meg veldig til jeg blir ferdig utdannet til sommeren neste år Og tiden har for det meste gått veldig, veldig fort! Endret 27. mars 2021 av Mariell1995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå