AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Har et skap på soverommet som ser litt herpet ut. Dørene henger godt skrudd fast i hengslene, men de går ikke ordentlig igjen, men ellers er det litt presset nedover noen steder og buler litt ut. Er det en fare for at det plutselig kan rase sammen? Jeg vil ikke ha et skap over meg når jeg sover og ikke våkne igjen. Jeg skal få det fjernet om en stund, men ingen kan komme hit enda på grunn av koronatiltak. Om det er farlig så legger jeg meg på stua. Anonymkode: d8df5...52e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Vanskelig å si om skapet kan rase sammen, men det er veldig enkelt å demontere et skap da... Det greier du helt fint på egenhånd, med minimalt av verktøy. Anonymkode: c1a20...305 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 Er skapet festet i veggen? Er skapet tomt eller fylt med ting? Jeg ville ha tømt skapet dersom det er fylt med ting. Anonymkode: bbe3f...19a
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er skapet festet i veggen? Er skapet tomt eller fylt med ting? Jeg ville ha tømt skapet dersom det er fylt med ting. Anonymkode: bbe3f...19a Det er ikke festet til veggen. Er fylt med ting ja,men skal rydde der. Anonymkode: d8df5...52e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vanskelig å si om skapet kan rase sammen, men det er veldig enkelt å demontere et skap da... Det greier du helt fint på egenhånd, med minimalt av verktøy. Anonymkode: c1a20...305 Skal prøve. Anonymkode: d8df5...52e
Smurfii Skrevet 25. mars 2021 #6 Skrevet 25. mars 2021 😂 mye rart folk bekymrer seg over i desse dager
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #7 Skrevet 25. mars 2021 Smurfii skrev (8 minutter siden): 😂 mye rart folk bekymrer seg over i desse dager 😆 Anonymkode: d8df5...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå