AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Jeg vet at dette ikke har noe med saken her, men hvilken andre steder kan jeg spørre? okei.. har flytta for litt over 3 måneder siden. har hørt 1 at noen ringte på i 9 tiden og jeg er veldig opptatt at folk sier ifra hvis noen skal besøke meg, så svarte ikke på det. Nå skjedde det igjen og er også ingen jeg kjenner.. tok den tlf greia for å slippe noen inn.. også er det en mann som sa at om jeg kunne slippe han inn fordi han skal legge noe lappe greier i postkassa.. jeg vet ikke om det er vanlig, eller ikke. men syns det var mest av alt creepy, siden det er jo folk har som kan åpne døra, så var ikke nødvendig å ringe meg eller er jeg helt ut og kjøre nå? beklager er bare en veldig reservert person. Anonymkode: 9e077...8d7 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Det er nok et sted folk ringer på alle klokkene i håp om at none slipper dem inn. Anonymkode: d442f...66f 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er nok et sted folk ringer på alle klokkene i håp om at none slipper dem inn. Anonymkode: d442f...66f Hva mener du? Anonymkode: 9e077...8d7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er nok et sted folk ringer på alle klokkene i håp om at none slipper dem inn. Anonymkode: d442f...66f Haha, sorry jeg spør mye😅 har ikke bodd på sånt sted før Anonymkode: 9e077...8d7
Aureka Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 Folk som leverer reklame osv som ikke har nøkler og som ringer på samtlige klokker i håp om at noen slipper dem inn. Har ingenting med deg å gjøre. Har skjedd her jeg bor også. Ikke så ofte heldigvis. Borettslaget vårt har en FB side, der kan man eventuelt lufte sånne ting. 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #6 Skrevet 25. mars 2021 Aureka skrev (1 minutt siden): Folk som leverer reklame osv som ikke har nøkler og som ringer på samtlige klokker i håp om at noen slipper dem inn. Har ingenting med deg å gjøre. Har skjedd her jeg bor også. Ikke så ofte heldigvis. Borettslaget vårt har en FB side, der kan man eventuelt lufte sånne ting. Åjaa, okei!! Da skjønner jeg. Ble litt skremt og siden jeg slapp han inn så følte jeg meg litt dum Anonymkode: 9e077...8d7
smilo Skrevet 25. mars 2021 #7 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åjaa, okei!! Da skjønner jeg. Ble litt skremt og siden jeg slapp han inn så følte jeg meg litt dum Anonymkode: 9e077...8d7 Jeg tenker at hvis ytterdørene er låste for alle sammen så skal man ikke slippe inn noen som man ikke venter på, selv om de ringer på og har all verdens gode unnskyldninger. Dørene er låst for en grunn, og uvedkomne skal ikke inn. 4
Aureka Skrevet 25. mars 2021 #8 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åjaa, okei!! Da skjønner jeg. Ble litt skremt og siden jeg slapp han inn så følte jeg meg litt dum Anonymkode: 9e077...8d7 Skjønner jeg godt. Og ikke alltid så lett å vite om man skal slippe inn folk heller. Personlig har jeg en regel om å ikke slippe inn på kveldstid, men ikke ofte det skjer at ukjente ringer på sent. Noen byblokker i sentrum har problem med at folk vil inn i oppgangen for å varme seg/innbrudd osv. Men hvis det var et kjent problem hos dere, så hadde du nok fått info om det.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #9 Skrevet 25. mars 2021 Ikke slipp inn noen du ikke kjenner fra nå av. Sannsynligvis var det bare noen som ville legge reklame i postkassen, men det kan også være noen som prøver å komme seg inn til en annen leilighet (voldelig ex-kjæreste for eksempel). Har du ikke planer med noen om at de skal komme på besøk, så overser du ringeklokka 😊 Anonymkode: 59f43...75c 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #10 Skrevet 25. mars 2021 Ok, ja tenkte selv at fra nå av så åpner jeg ikke dørene. Man vet aldri, + ække den eneste som bor her uansett. Måtte bare spørre spørre siden jeg har aldri bodd på denne måten før. Så ble veldig usikker, uansett takk for fine svar da:) Anonymkode: 9e077...8d7 1
Daria Skrevet 25. mars 2021 #11 Skrevet 25. mars 2021 Jeg slipper aldri inn noen med mindre de faktisk skal til meg og forventer det samme av naboene - det er en grunn til at døra er låst, og vi vil ikke ha all verdens ræl i postkassene eller folk rekende i gangene. Men det hender jo det er noen som har ringt på feil ringeklokke, et uventet blomsterbud eller den slags, så jeg pleier å svare med mindre det veldig sent eller jeg hører at de har ringt på flere andre klokker først.
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. mars 2021 #12 Skrevet 25. mars 2021 Her og ringer de på , slipper aldri noen jeg ikke kjenner inn.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #13 Skrevet 26. mars 2021 Typen min slapp en inn som sa han skulle til naboen men ringeklokka til denne naboen var ødelagt. Endte med innbrudd i kjellerbodene. Anonymkode: d42e1...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå