Thea Skrevet 28. september 2002 #1 Del Skrevet 28. september 2002 Hvordan går det med saken?? Blir det ny tittel på deg om en 9 mnd tid eller??? Bare lurer jeg assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 29. september 2002 #2 Del Skrevet 29. september 2002 Hei Thea Jeg spurte henne om hun hadde fått besøk av frk.Rød fra Hønefoss og jeg fikk til svar at hun hadde vært på besøk og hun hadde sendt henne hjem igjen. :D Jeg sa at bruk preventiver så slipper du mer problemer hun sa jadda masa,men hun hadde lagt på seg jeg tror det er fordi hun har det bra nå. Vi bad dem på reker og loff på fredagskvelden og det var de glad fort at det ble noe annet ennn pizza. hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 29. september 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 29. september 2002 Ja, det skader nå vel ikke å vente bittelitt før man drasser på seg både en mamma og en bestemor tittel i familien :D Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå