AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Hei eksen til han jeg roter med driver rundt med mange forskjellige. det har vært slutt med de i 1 år, og hun har styrt med 5-6 ulike menn. Dette har ikke typen brydd seg noe med, bortsett fra at barna har vært litt forvirret, men ellers har han ikke reagert større på det. For en uke siden var jeg der å spiste middag og da hadde hun kjørt forbi å sett bilen min der. Hun ringte han å skjelte han enormt ut, og truet med ny mekling og avtale på barna og bidrag ditt og datt. Føler jeg får dårlig samvittighet overfor han, at jeg gjør at han får problemer men samtidig tenker jeg at dette er feil av eksen hans å gjøre, så blir oppgitt. Har noen opplevd at sånn oppførsel går over? Har hatt en del styr selv med min eks, og gidder ikke håndtere en til som ikke er min engang. Hva tenker dere? Anonymkode: b15ff...277
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 To ekser krangler. Hvorfor bryr du deg? Anonymkode: be914...3db
PM75 Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 Det høres slitsomt ut! Ja, det er feil av eksen hans å gjøre noe slikt. Men det er ikke ditt ansvar. Det er vanskelig å si om dette er noe som går over eller ei. Den som vet det best er nok han du roter med. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): To ekser krangler. Hvorfor bryr du deg? Anonymkode: be914...3db Fordi jeg blir usikker på om jeg gidder det. Anonymkode: b15ff...277
Gjest Chroma Skrevet 26. mars 2021 #5 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg blir usikker på om jeg gidder det. Anonymkode: b15ff...277 Jeg hadde ikke giddet. De virker veldig ustabile begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå