AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Ja? Kvik, Strai, HTH, sigdal. The list goes on! Noen krav har jeg. Jeg tror ikke jeg vil ha ikea. Jeg tror jeg vil ha et med ekte trefronter eller i det minste finer. Jeg vil ha gode løsninger - f.eks 40 cm bredt høyskap. Gode hvitevarer så klart. Anonymkode: b4468...d61
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Vi har gått for Drømmekjøkkenet, veldig fornøyd med dem. Har hatt Norema og HTH før, og vært fornøyd med dem og. Anonymkode: 8e8ee...f7b
Gjest Albbas Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Du må bare starte i en ende, alle er gode, med ulikt utvalg. Noen er betydelig dyrere enn andre, for eksempel Drømmekjøkkenet. Vi har Drømmekjøkkenet, fantastisk kvalitet men vi får jo aldri råd til å bytte det ut (det er dessverre ganske upraktisk løsning hos oss). 🤪
newman01 Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 Siematic har mange gode løsninger. Og spektakulær kvalitet 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Flere? Siematic har jeg aldri hørt om! Anonymkode: b4468...d61
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 Vi gikk for kjøkken fra Designa. De hadde veldig godt utvalg av fronter i forskjellig kvalitet og utførelse, så god mulighet til å få et kjøkken ingen andre har. Selv gikk vi for en kombinasjon av linoleum og finér. Prismessig lå de et sted mellom hth og kvick. Jke og Strai har også mye fint hvis du er på jakt etter fronter i tre/finér. Anonymkode: ffb50...844
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Albbas skrev (På 26.3.2021 den 11.53): Du må bare starte i en ende, alle er gode, med ulikt utvalg. Noen er betydelig dyrere enn andre, for eksempel Drømmekjøkkenet. Vi har Drømmekjøkkenet, fantastisk kvalitet men vi får jo aldri råd til å bytte det ut (det er dessverre ganske upraktisk løsning hos oss). 🤪 Du har ikke mulighet til å supplere på kjøkkenet ditt og bygge det om til en mer praktisk løsning da? Det har jeg erfaring med at kan fungere. Anonymkode: 8e8ee...f7b
Gjest Albbas Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Du har ikke mulighet til å supplere på kjøkkenet ditt og bygge det om til en mer praktisk løsning da? Det har jeg erfaring med at kan fungere. Anonymkode: 8e8ee...f7b Selve modellen er utgått dessverre (og ligner ikke på noe annet), og det vil være veldig dyrt å endre på. Vi har tenkt tanken, mange ganger, men kommet frem til at vi like gjerne kan bytte ut alt når vi en gang ikke orker mer. Nytter ikke vente på at det blir slitt hvertfall 😂 vi var innom drømmekjøkken nylig for å høre hva prisen på nytt kjøkken vil komme på hos oss, det blir minst 300 000. Og så kommet alt arbeid i tillegg, pluss hvitevarer. 😳
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 Jeg har hatt både Designa, Norema og Ikea, det er ingen grunn til å unngå Ikea bare fordi det er Ikea. Norema syns jeg var bare drit, skal aldri ha det igjen. Valgte Ikea sist gang kjøkkenet ble byttet, og er veldig fornøyd med det. Anonymkode: 2f977...1ed 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #10 Skrevet 30. mars 2021 Vil du ha kjøkkenet innen rimelig tid, bør du i alle fall ikke velge HTH. Jeg er klar over at mange bytter kjøkken pga covid-19 situasjonen og at det er mye å gjøre...men altså, fytti katta! Det er fremdeles et par ting som gjenstår, og jeg bestilte kjøkkenet i juli i fjor! Er bare tull og rør og overarbeidede ansatte. Tror mer de driver med uthalingstaktikk enn at de virkelig går inn for å bli ferdig med kjøkkenet... Nei, styr unna!! Anonymkode: 00844...19f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #11 Skrevet 31. mars 2021 Venter på tilbud fra Marbodal - men det er 2 mnd leveringstid..... er spent på hva prisen vil bli😬 Anonymkode: d039a...6e8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #12 Skrevet 31. mars 2021 Vi kjøpte hus med Strai installert, og det ser helt nydelig ut 10 år etter forrige eier satte det inn. Hvite fronter og trebenk. Vi flyttet nylig inn, men jeg forstod det slik at tidligere eiere har brukt det mye. Funksjonelt og flott rett og slett. Hadde lett kjøpt Strai igjen om jeg skulle ha oppgradert, men det skjer ikke på mange mange år til. Anonymkode: 4e46e...fda
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #13 Skrevet 31. mars 2021 Har kjøkken fra Kvik, og hadde aldri valgt dem igjen. Ikke fordi jeg ikke liker kjøkkenet, men fordi butikken drives så latterlig useriøst. En designer som sa én ting og gjorde noe helt annet, som aldri huska hva vi hadde sagt, og som rett og slett gjorde en dårlig jobb. Vi måtte følge hele prosessen med argusøyne, for hun kunne ikke jobben sin. Eier av butikken som blanda butikkens og sin egen privatøkonomi, og som var særdeles uvillig til å rette opp i feil butikken hadde gjort, fordi da ville han tape penger. Vi benyttet oss av kampanje med gratis montering, og det er rett og slett slurvete utført mange ganger. Jeg kunne fortsatt ganske lenge med alt som ikke funka 🤔 Selvfølgelig er dette kraftig påvirket av den lokale butikken, og det er ikke noe galt med Kvik-kjøkken i seg selv. Men lurt å være obs på. Hvis ting virker shady så kan det være lurt å finne et annet alternativ før man bruke noen hundre tusen på et kjøkken... Anonymkode: fbdd9...71c 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #14 Skrevet 31. mars 2021 Gikk for Aubo, som Monter selger, da jeg måtte bytte kjøkken for ca 5 år siden. Valgte toppmodellen, og får fortsatt besøk som spør om kjøkkenet er nytt. Beste investering jeg har gjort, dansk kvalitetskjøkken til lav pris. Anonymkode: c2544...ae2 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #15 Skrevet 18. april 2021 Har hatt både Aubo og Drømmekjøkken. Hadde valgt Aubo 10 av 10 ganger om jeg skulle bytte igjen. Anonymkode: dc8c4...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #16 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 18.15): Har kjøkken fra Kvik, og hadde aldri valgt dem igjen. Ikke fordi jeg ikke liker kjøkkenet, men fordi butikken drives så latterlig useriøst Har akkurat samme erfaring. Det var helt latterlig mye feilbestillinger og generelt kaos. Går du får Kvik må du i det minste få det montert. Da er det de som må kjøre frem og tilbake for å få rett del og hente tingene som ikke er bestilt. ALDRI MER. Anonymkode: 77d3e...c72 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #17 Skrevet 19. april 2021 Ikke Kvik. En kompis venter fortsatt på å få rettet feilleveranser fra september. Grunnen til feilleveransene er at designeren hos Kvik tegnet løsninger som ikke går. Som skuffer som ikke passer i skapene og slikt. Anonymkode: 8a460...345
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #18 Skrevet 19. april 2021 Vi var faktisk veldig fornøyd med Ikea. Gikk kjapt og smertefritt. Alt ble avtalt i løpet av en tegnetime, kjøkkenet levert to uker senere. Vi betalte gjennom Ikea å få revet det gamle og satt opp nytt, samt at de hadde kontakt med rørlegger/elektriker. Det gamle kjøkkenet ble revet tirsdag og på fredag var det kjøkkenet ferdig montert og klart til bruk. Veldig greit og kjøkkenet ble fint. Vi oppdaget en lekkasje under vasken etter et par uker, pga dårlig rørleggerbeid. Skapet måtte byttes og vi fikk ny rørlegger som fikset, alt ble ordnet i løpet av en uke gjennom Ikea. Generelt utrolig fornøyd med Ikea sin service. Anonymkode: f865a...9e1 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #20 Skrevet 19. april 2021 Fornøyd med jke-kjøkkenet mitt. Anonymkode: f59da...d97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå