AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Hvilken side er bedre og hvorfor? Takk 🙂 Anonymkode: 208a7...cd1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Lyko har større utvalg, men skal du ha litt dyr sminke så kicks Anonymkode: d860d...359 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 Har god erfaring med å handle fra begge. Hva som blir best kommer jo an på hva du skal ha. Finnes produktet begge steder, så kan det være at den ene butikken har det billigere. Og en del merker og produkter er det kun en av dem som har. Anonymkode: 0fbba...08c 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har god erfaring med å handle fra begge. Hva som blir best kommer jo an på hva du skal ha. Finnes produktet begge steder, så kan det være at den ene butikken har det billigere. Og en del merker og produkter er det kun en av dem som har. Anonymkode: 0fbba...08c Hva med betaling/levering? Anonymkode: 208a7...cd1
BEYou Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva med betaling/levering? Anonymkode: 208a7...cd1 Lyko er raskere.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #6 Skrevet 25. mars 2021 Kicks er ofte billigere, har mer tilbud, spesielt hvis man er medlem. På Lyko får jeg bare en sånn «savner deg»-rabatt på knappe 10%. Så det eneste jeg handler på Lyko er hårprodukter(spesielt Maria Nila og Kevin Murphy siden jeg ikke finner de noen andre plasser). Alt annet handles på Kicks. Anonymkode: 4c94e...e4a
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #7 Skrevet 25. mars 2021 I tillegg må man betale 19 eller 29kr ekstra ved fakturabetaling på Lyko. Kicks har gratis frakt(på Lyko må du handle for over 300kr eller var det 400kr?🤔) for gullmedlemmer uansett hvor lite du handler for, og de har betaling med Klarna som ikke koster noe ekstra. Anonymkode: 4c94e...e4a
BEYou Skrevet 25. mars 2021 #8 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I tillegg må man betale 19 eller 29kr ekstra ved fakturabetaling på Lyko. Kicks har gratis frakt(på Lyko må du handle for over 300kr eller var det 400kr?🤔) for gullmedlemmer uansett hvor lite du handler for, og de har betaling med Klarna som ikke koster noe ekstra. Anonymkode: 4c94e...e4a Jeg har platinum-medlemskap på lyko og kan med hånden på hjertet si at det ikke er mye å hente på det😂🙈
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #9 Skrevet 25. mars 2021 Lyko har kun helt hjem som fraktalternativ. De mistet meg som kunde pga det. Syns det er tåpelig at de kun har ett valg, og det er ikke bare jeg som ikke får levert pakken med "helt hjem". Pakken går nesten hjem, tilbake til Oslo, så til Postnord som leverer. Tar over en uke ekstra, og er jo helt på trynet miljømessig. Anonymkode: c0da5...82c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #10 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lyko har kun helt hjem som fraktalternativ. De mistet meg som kunde pga det. Syns det er tåpelig at de kun har ett valg, og det er ikke bare jeg som ikke får levert pakken med "helt hjem". Pakken går nesten hjem, tilbake til Oslo, så til Postnord som leverer. Tar over en uke ekstra, og er jo helt på trynet miljømessig. Anonymkode: c0da5...82c Kun HeltHjem? Ikke post-i-butikk? Anonymkode: 208a7...cd1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #11 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kun HeltHjem? Ikke post-i-butikk? Anonymkode: 208a7...cd1 Nope, ingen posten eller postnord. Kun helt hjem. Som sagt, absurd av en butikk på den størrelsen. De aller fleste har minst to valg i dag Anonymkode: c0da5...82c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #12 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): I tillegg må man betale 19 eller 29kr ekstra ved fakturabetaling på Lyko. Kicks har gratis frakt(på Lyko må du handle for over 300kr eller var det 400kr?🤔) for gullmedlemmer uansett hvor lite du handler for, og de har betaling med Klarna som ikke koster noe ekstra. Anonymkode: 4c94e...e4a Må du betale for faktura selv når du bestiller til over 300 kr? Anonymkode: 208a7...cd1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #13 Skrevet 25. mars 2021 Kicks. Er glad i Kicks, får ofte medlemsfordeler og de kjører ofte kampanjer❤️ Anonymkode: 470a5...cab 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #14 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): I tillegg må man betale 19 eller 29kr ekstra ved fakturabetaling på Lyko. Kicks har gratis frakt(på Lyko må du handle for over 300kr eller var det 400kr?🤔) for gullmedlemmer uansett hvor lite du handler for, og de har betaling med Klarna som ikke koster noe ekstra. Anonymkode: 4c94e...e4a Jeg er også gullmedlem på Kicks og forsetter å handle der ettersom de har kampanjer (produkter som jeg kjøpte andre steder, handler jeg kun på Kicks nå pga kampanjene - og dette er ikke rimelige produkter) og siden jeg får gratis frakt og andre fordeler. Anonymkode: 470a5...cab 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #15 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lyko har kun helt hjem som fraktalternativ. De mistet meg som kunde pga det. Syns det er tåpelig at de kun har ett valg, og det er ikke bare jeg som ikke får levert pakken med "helt hjem". Pakken går nesten hjem, tilbake til Oslo, så til Postnord som leverer. Tar over en uke ekstra, og er jo helt på trynet miljømessig. Anonymkode: c0da5...82c Klag til Lyko om det. Jeg tror at hvis vi er mange nok om å klage så vil de føle seg tvunget til å gjøre noe med det. Jeg personlig hater både helthjem og postnord og velger heller å betale sure penger for å få det tilsendt på et hentested. Anonymkode: 33e69...01d
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #16 Skrevet 25. mars 2021 BEYou skrev (2 timer siden): Lyko er raskere. Ikke alltid. Bestilte fra Kicks tidlig i denne uka. Tok 1,5 døgn før pakken lå på dørmatta. Anonymkode: b0f6c...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #17 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nope, ingen posten eller postnord. Kun helt hjem. Som sagt, absurd av en butikk på den størrelsen. De aller fleste har minst to valg i dag Anonymkode: c0da5...82c Fra lyko.no: Hvor lenge ligger pakken hos post i butikk? Din pakke ligger normalt hos utleveringsted i 14 dager klar for henting. I denne tiden skal du få 2 sms og en påminnelse per mail om pakken ikke er hentet. Om den ikke hentes sendes den automatisk tilbake til oss. De tilbyr altså post i butikk... Anonymkode: 208a7...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #18 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke alltid. Bestilte fra Kicks tidlig i denne uka. Tok 1,5 døgn før pakken lå på dørmatta. Anonymkode: b0f6c...5b5 Oi så raskt Anonymkode: 208a7...cd1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #19 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kicks. Er glad i Kicks, får ofte medlemsfordeler og de kjører ofte kampanjer❤️ Anonymkode: 470a5...cab Jeg liker ikke at Kicks bruker Bring som henger pakken på postkassa Anonymkode: 208a7...cd1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #20 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Klag til Lyko om det. Jeg tror at hvis vi er mange nok om å klage så vil de føle seg tvunget til å gjøre noe med det. Jeg personlig hater både helthjem og postnord og velger heller å betale sure penger for å få det tilsendt på et hentested. Anonymkode: 33e69...01d Jeg har skrevet en mail til dem og klagd ja, og begrunnet den godt. Du må gjerne gjøre det samme, hvis ikke du allerede har gjort det AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fra lyko.no: Hvor lenge ligger pakken hos post i butikk? Din pakke ligger normalt hos utleveringsted i 14 dager klar for henting. I denne tiden skal du få 2 sms og en påminnelse per mail om pakken ikke er hentet. Om den ikke hentes sendes den automatisk tilbake til oss. De tilbyr altså post i butikk... Anonymkode: 208a7...cd1 Ikke for to uker siden. Og det er nok når de ikke klarer å levere med helt hjem og bruker postnord at dette er snakk om Men om de faktisk har endret (gjerne sjekk ut hva leveringsalternativene er når du skal bestille noe om du kan velge annet enn helthjem), så er det bra. Anonymkode: c0da5...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå