AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Jeg er i et relativt nytt forhold, og har møtt på et problem i sexlivet vårt. Han stopper helt opp rett før jeg kommer fordi jeg blir for "ivrig". Etter dette skjer flere ganger, så er det jo vanskelig for meg å komme til slutt. Jeg kan si ting som "Ikke stopp", siden jeg jo liker det han gjør, og ikke vil han skal stoppe. Jeg mener det jo positivt, og har ikke tenkt på at det er turn-off. I tillegg kan jeg noen ganger ta tak i rumpa hans , og på en måte dra han lenger inn i meg, men jeg gjør det jo fordi jeg synes det er godt å kjenne han. Dette synes han er skikkelig turn-off, og bare stopper. Han sier at han ikke er vant til det, og synes det bare er rart. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det skjer jo bare spontant, og jeg synes det er vanskelig å bare ligge der uten å røre han, og uten å si noe. Til dere menn: Synes du det er turn-off når ei dame gjør dette? Til dere andre damer: Hva gjør/sier du når du nærmer deg orgasme? Anonymkode: cf0e9...a4a 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 25. mars 2021 Eh.. har han hatt sex før? 🤔De fleste er vel som deg. Anonymkode: 51622...bed 54
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 What? Turn off? Nei, absolutt ikke. Anonymkode: ac709...90f 7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 En eks likte ikke at jeg sa "ikke stopp" fordi han tok det som kritikk 😅 Uansett, jeg er absolutt som deg, og mannen min elsker at jeg er ivrig og entusiastisk Anonymkode: c94c4...bee 7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #6 Skrevet 25. mars 2021 Dater du ex-en min? Han hatet om jeg sa "ikke stopp" eller "nå kommer jeg snart". Han fikk prestasjonsangst og ble slapp. Han var generelt usikker på seg selv i senga og lite dominant. Har kun møtt og snakket med èn mann som syns slikt er turn-off, og det var han her. Jeg gir veldig tydelig uttrykk for at jeg nærmer meg, og adresserer det også. "Jeg kommer snart" eller "jeg er nærme" eller "vær så snill ikke stopp" eller "skal vi komme sammen, jeg kan komme når som helst" og slike ting. Puster tyngre, pulsen øker, hele kroppen reagerer. Om jeg holder rundt mannen så trekker jeg han nærmere inn til meg så klart, presser meg mer mot han og lignende. Anonymkode: a82de...95f 8
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #7 Skrevet 25. mars 2021 Jeg gjør omtrent som deg. Hadde tatt en alvorsprat med han. Om han tviholder på «avtenningen» sin hadde jeg funnet en annen å ha sex med. Anonymkode: 77265...8dc 12
Milky Skrevet 25. mars 2021 #10 Skrevet 25. mars 2021 Jeg lager en del lyd når jeg kommer.. både ord og stønning. Aldri fått inntrykket av at det er turn off for noen jeg har vært med. Er vel deilig for menn å høre at dama nyter det? 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #11 Skrevet 25. mars 2021 Jeg kommer hardt og det kan han merke både på lyden, neglene og ved biting! Er veldig ivrig! Liker han ikke det - get the fuck out! Er sånn jeg er, ferdig snakka. Skal aldri være nødvendig å skjule det som faller deg naturlig å gjøre! Anonymkode: a74b5...6aa 7
Jr.Garcon Skrevet 25. mars 2021 #12 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er i et relativt nytt forhold, og har møtt på et problem i sexlivet vårt. Han stopper helt opp rett før jeg kommer fordi jeg blir for "ivrig". Etter dette skjer flere ganger, så er det jo vanskelig for meg å komme til slutt. Jeg kan si ting som "Ikke stopp", siden jeg jo liker det han gjør, og ikke vil han skal stoppe. Jeg mener det jo positivt, og har ikke tenkt på at det er turn-off. I tillegg kan jeg noen ganger ta tak i rumpa hans , og på en måte dra han lenger inn i meg, men jeg gjør det jo fordi jeg synes det er godt å kjenne han. Dette synes han er skikkelig turn-off, og bare stopper. Han sier at han ikke er vant til det, og synes det bare er rart. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det skjer jo bare spontant, og jeg synes det er vanskelig å bare ligge der uten å røre han, og uten å si noe. Til dere menn: Synes du det er turn-off når ei dame gjør dette? Til dere andre damer: Hva gjør/sier du når du nærmer deg orgasme? Anonymkode: cf0e9...a4a Det er jo bare supert med en dame som viser at hun liker det/ blir ivrig. Forstår veldig godt at du ikke vet hva du skal gjøre hvis det brått var feil/rart for han. 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #13 Skrevet 26. mars 2021 Ivrig dame er berre positivt her. Absolutt turn-on. Anonymkode: b5f8e...2ec
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #15 Skrevet 26. mars 2021 Mannen min må også ofte stoppe litt når jeg gjør sånt, men det er fordi han må holde igjen så han ikke kommer for fort. Så absolutt ikke turn-off for han i alle fall. Anonymkode: 0921c...c83 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #16 Skrevet 26. mars 2021 Har han ikke opplevd å få en kvinne til å komme før? Rart å innrømme, kanskje han kan finne seg dame som ikke kommer? Anonymkode: 63f79...09f 2
Katten.2.0 Skrevet 26. mars 2021 #17 Skrevet 26. mars 2021 For en rar reaksjon. Han må jo være elendig i senga om dette er helt nytt for ham? 10
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #18 Skrevet 26. mars 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er i et relativt nytt forhold, og har møtt på et problem i sexlivet vårt. Han stopper helt opp rett før jeg kommer fordi jeg blir for "ivrig". Etter dette skjer flere ganger, så er det jo vanskelig for meg å komme til slutt. Jeg kan si ting som "Ikke stopp", siden jeg jo liker det han gjør, og ikke vil han skal stoppe. Jeg mener det jo positivt, og har ikke tenkt på at det er turn-off. I tillegg kan jeg noen ganger ta tak i rumpa hans , og på en måte dra han lenger inn i meg, men jeg gjør det jo fordi jeg synes det er godt å kjenne han. Dette synes han er skikkelig turn-off, og bare stopper. Han sier at han ikke er vant til det, og synes det bare er rart. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det skjer jo bare spontant, og jeg synes det er vanskelig å bare ligge der uten å røre han, og uten å si noe. Til dere menn: Synes du det er turn-off når ei dame gjør dette? Til dere andre damer: Hva gjør/sier du når du nærmer deg orgasme? Anonymkode: cf0e9...a4a Har du pratet med han om i ettertid, altså utenom sengekosen? Kan det hende han stopper opp for å ikke komme for fort? Anonymkode: 3a09c...b17 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #19 Skrevet 26. mars 2021 Katten.2.0 skrev (3 minutter siden): For en rar reaksjon. Han må jo være elendig i senga om dette er helt nytt for ham? Elendig? Eller en med potensiale? TS, snakk med han du. Kan bli bra dette med litt veiledning. Anonymkode: f9ed5...f6a 1
Gjest ABM Skrevet 26. mars 2021 #20 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er i et relativt nytt forhold, og har møtt på et problem i sexlivet vårt. Han stopper helt opp rett før jeg kommer fordi jeg blir for "ivrig". Etter dette skjer flere ganger, så er det jo vanskelig for meg å komme til slutt. Jeg kan si ting som "Ikke stopp", siden jeg jo liker det han gjør, og ikke vil han skal stoppe. Jeg mener det jo positivt, og har ikke tenkt på at det er turn-off. I tillegg kan jeg noen ganger ta tak i rumpa hans , og på en måte dra han lenger inn i meg, men jeg gjør det jo fordi jeg synes det er godt å kjenne han. Dette synes han er skikkelig turn-off, og bare stopper. Han sier at han ikke er vant til det, og synes det bare er rart. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det skjer jo bare spontant, og jeg synes det er vanskelig å bare ligge der uten å røre han, og uten å si noe. Til dere menn: Synes du det er turn-off når ei dame gjør dette? Til dere andre damer: Hva gjør/sier du når du nærmer deg orgasme? Anonymkode: cf0e9...a4a Ekstremt turnON faktisk. Dess mer høylytt du er dess bedre er det :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå