AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #21 Skrevet 25. mars 2021 Så klart. Synes også det er fint at folk over 40 fortsatt kan ha et innholdsrikt liv. Anonymkode: e4351...221
Silva Pluvialis Skrevet 25. mars 2021 #22 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hører litt fra tid til annen at flere egentlig ikke bryr seg noe særlig om den eldre generasjonen. Jeg er kjempe glad i mange eldre mennesker og har alltid trivdes godt i deres selskap. Gjør du? ☺️ Anonymkode: 5b54b...486 Absolutt. Jeg har besteforeldre i den eldre generasjonen og de er dypt elsket. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #23 Skrevet 25. mars 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Absolutt. Jeg har besteforeldre i den eldre generasjonen og de er dypt elsket. ❤️ ☺️❤️ Anonymkode: 5b54b...486 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #24 Skrevet 25. mars 2021 Det er fryktelig slik samfunnet har blitt. Kaldt og kynisk. Mange glemmer at de selv en gang skal leve på sine gamle dager. Ønsker man for seg og sine at man skal bli glemt helt bort i sine hjem, eller i omsorgsboliger, utsultet på sosial stimuli og estetisk glede.. Dårlig mat, dårlig helse, stusselig boforhold og ingen har tid til deg, hverken faniliegenerasjoner under deg, venner er like dårlig stilt, og hjemmesykepleien har for mye å gjøre. Vi må ikke tale så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv. For det kommer en tid, hvor du vil bli rammet, og det vil du ikke like.. Politikere er likedan. Men snart er de gamle og grå de også. Men dersom de røde lykkes i å drive vekk privat pleie for de gamle, så kan de jo heldigvis smake sin egen medisin ☺️ Anonymkode: 2d519...4ac
Tatja Skrevet 25. mars 2021 #25 Skrevet 25. mars 2021 Spicymami skrev (3 timer siden): Sa jeg ikke kjenner noen eldre utenfor min familie. Som sagt ønsker ingen vondt men går ikke rundt og tenker masse på de eldre. men nå er jeg litt sånn som sliter med å bli glad i eller bry meg om folk som ikke betyr veldig mye for meg, så er kanskje det. Er litt kald av meg mot ukjente men veldig varm mot kjente hvis du skjlnner hva jeg mener Vi er vel alle sånn, mer eller mindre. Skjønner at du ikke vil noen vondt, mistenker heller ikke det. Håper du har hjerterom for folk utenom din egen familie, det kan åpne for mange gode relasjoner.
Gjest Nattugle87 Skrevet 25. mars 2021 #26 Skrevet 25. mars 2021 Ser opp til de eldre,vi har mye å lære av dem om livet.
Milky Skrevet 25. mars 2021 #27 Skrevet 25. mars 2021 Tatja skrev (15 minutter siden): Vi er vel alle sånn, mer eller mindre. Skjønner at du ikke vil noen vondt, mistenker heller ikke det. Håper du har hjerterom for folk utenom din egen familie, det kan åpne for mange gode relasjoner. Har det for barn da jeg jobber med barn. Er oppriktig glad i de barna og deres foreldre. Men andre voksne sliter jeg mer med
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #28 Skrevet 25. mars 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Så klart. Synes også det er fint at folk over 40 fortsatt kan ha et innholdsrikt liv. Anonymkode: e4351...221 Jo, men jeg fomler litt med å finne rett måte å bry meg på. Anonymkode: e0972...b16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå