Carala Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Hei! Jeg må spørre dere etter råd. Jeg bor sammen med kjæresten min og to bonusbarn. Barna pleier som regel å få bruke tven i stua den uka dem er hos oss. Mannen og jeg har tv på rommet, og barnet vil spille videospill. Mannen min sier ja til dette hele tiden (det vil si at barna nå opptar begge TVene) Jeg er ikke noe glad i at barna herjer of oppholder seg på vårt soverom da jeg ser på det som litt - kall det "privat" og et fristed (ihvertfall hvis jeg trenger å trekke meg litt unna) Er det ok om jeg spør mannen om ikke barnet kan spille på en annen tv? Er det teit å ikke ville at barna skal være på soverommet vårt? Hilsen rådløs bonusmamma..
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Enig, og jeg har ikke engang bonusbarn! Eget rom, ikke spilleplass. Anonymkode: 2ec98...889
Mamacita83 Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 Tenker dette er innenfor å be om. Jeg har TV på soverommet, men foretrekker allikevel at barna bruker en annen TV. Og det er mine egne barn. Hva med TV på soverommet til barna?
GammelKaktus Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 Da hadde jeg kjøpt en tv til barnerommet.
Carala Skrevet 25. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2021 (endret) Ene barnet har tv på rommet. Men han vil ikke se på tv der og far sier det er greit.. Endret 25. mars 2021 av Carala
Chantielle Skrevet 25. mars 2021 #6 Skrevet 25. mars 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg