vinterdekor Skrevet 25. mars 2021 #21 Skrevet 25. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du er helt på bærtur. Det er den du kverulerer mot som har rett. Anonymkode: 10a97...66d Javel, da overlater jeg heretter ansvaret til deg ifht hn og TS samt videre spørsmål. Endret 25. mars 2021 av vinterdekor Måtte takke for meg på en pen måte
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #22 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du er helt på bærtur. Det er den du kverulerer mot som har rett. Anonymkode: 10a97...66d 👍 Anonymkode: 6846b...41e
stan Skrevet 26. mars 2021 #23 Skrevet 26. mars 2021 potetxx skrev (12 timer siden): Det er veldig sant, men bare syntes det blir direkte frekt å si "jeg går i null" - det er ikke alle som har noen til å betale på lånet sitt! Det er jo et vanlig regnskapsteknisk konsept utrykt på en litt folkelig måte. Det er dessverre ulik fordeling av rikdom i verden, jeg er ikke uenig i det, men start en egen tråd om det, ikke spor av denne tråden. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå