AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #21 Skrevet 25. mars 2021 Ulike typer frosne bær og frukt (jordbær, blåbær, bringebær, mango, ananas, banan etc.). Pommes frites. Noe av fisk (fiskepinner, fiskekaker, fiskefileter, panert fisk). Grønnsaksblandinger(rotgrønnsaker, wokmiks, blomkål/brokkoli). Noe kjøtt som pølser, ulike kjøttdeiger eller indre/ytrefilet. Noe form for brød/baguett. Anonymkode: c5dcf...7d2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #23 Skrevet 25. mars 2021 Frosne bær, work-blanding, grønsaks-blandinger. Anonymkode: 15aa0...445
Leo Skrevet 25. mars 2021 #24 Skrevet 25. mars 2021 Det som alltid er der er: Noen ferdige middager som bare trenger å tines/varmes Ferdig pizza-/tomatsaus Halvstekt brød Viltkjøtt Div. stykningsdeler (Høyrygg, bibringe etc.) kjøpt på tilbud Fisk Div. urter Frossen grønnkål, sopp og bær Hundemat Og akkurat nå ligger det også en død katt der mens vi venter på at telen skal gå... 2
Brunhilde Skrevet 26. mars 2021 #25 Skrevet 26. mars 2021 *Hjemmelaget pizzasaus, koker alltid opp nok til 4-5-6 pizzaer når jeg først er i gang *Revet ost, kjøper ost på tilbud, river og fryser i passe porsjoner til pizza og andre ting *Middagsrester, brukes til lunsj eller ny middag *KJøtt, det kan være koteletter, entrecote, hjort, litt forskjellig *Fisk, laks og se *Grønnsaker *Fullkorn pitabrød *Falafel *HJemmebakt brød i skiver I tillegg har jeg ofte noen boller, iskrem og bær. Men ikke alltid.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #26 Skrevet 26. mars 2021 Leo skrev (18 timer siden): Det som alltid er der er: Noen ferdige middager som bare trenger å tines/varmes Ferdig pizza-/tomatsaus Halvstekt brød Viltkjøtt Div. stykningsdeler (Høyrygg, bibringe etc.) kjøpt på tilbud Fisk Div. urter Frossen grønnkål, sopp og bær Hundemat Og akkurat nå ligger det også en død katt der mens vi venter på at telen skal gå... Hæ, en død katt? Anonymkode: 010da...2f3
Leo Skrevet 26. mars 2021 #27 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hæ, en død katt? Anonymkode: 010da...2f3 Ja, her ute på landet samler vi opp vinterens kadavre og gravlegger dem om våren! Neida. Katten tilhørte en liten jente og ble påkjørt i vinter. Hun ville så gjerne gravlegge den, men det gikk jo ikke så da trøstet jeg med at jeg kunne ha den i fryseren og at vi kunne gjøre det til våren. Og som sagt så gjort. Hadde det vært min katt hadde jeg nok funnet en annen løsning, men et løfte er et løfte! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå