Ullvott Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Inspirert av "Hva har du alltid i kjøleskapet": Hva har du alltid i fryseren? Jeg har: Frosne grønnsaksblandinger (lapskaus-, broccoli- og amerikansk blanding ++) Torskeloins Laksefileter Kyllingfileter Halve brød (deler alltid brød i to når vi har kjøpt brød) Hvitløksbaguetter Karbonadedeig og kjøttdeig kjøpt når det er tilbud Kjøleelementer 1
Gjest loveli Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Grove: rundstykker, pitabrød, hvitløksbaguetter, hamburgerbrød og pølsebrød. Spiser ikke hvitt brød. Karbonadedeig. Kyllingfiléter. Diverse kjøttstykker av storfe, bog, bringe, suppebein. Diverse fiskefiléter, ørret, laks, torsk, sei og litt ymse slag. Et stort utvalg fryste grønnsaker til middagsmat og bær til desserter og smoothies. Har også fryst litt fløte, matfløte, crème fraiche, rømme og ost. Is. En ferdigpizza og en ferdig fiskegrateng til nødstilfeller. Isbiter, enten i pose eller trau.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 First Price erter Anonymkode: efcf4...ba0
Million Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 Frosne rundstykker Wok grønnsaksblanding karbonadedeig eller kjøttdeig kyllinglårfilet ulike typer biff- eller grytekjøtt
rabarbrafrø Skrevet 25. mars 2021 #6 Skrevet 25. mars 2021 - Frosne bær plukket forrige sesong - Fileter av laks og torsk - Hjemmelagde brød, rundstykker, baguetter, pitabrød og nanbrød - Hjemmelaget søt bakst, for eksempel kanelsnurrer eller solskinnsboller - Diverse restemiddager som er lette å ta opp ved behov (hjemmelaget bolognese, lasagne, suppe, vegetarburgere) - Diverse kjøttstykker kjøpt på tilbud eller fått av familie som går på jakt - Is (bokser og pinner) og isbiter - Humle til hjemmebrygging av øl
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #7 Skrevet 25. mars 2021 Erter og diverse gr.saker wok og lapskausblanding. Chili og urter. Findus fiskeprodukter, kjøpt når det er salg Vegetarburgere og vegisboller. Pitabrød. Oppskjert grovbrød. Hjemmebakte rundstykker. Kanelsnurrer. Små pizzabunner Frossenpizza. Kjøttkaker. Hamburger. Smoothie blandinger og bær, samt overmodne bananer som er fryst til smoothie. Fryseelementer. Anonymkode: 6c3d9...bc2
Thildamor Skrevet 25. mars 2021 #8 Skrevet 25. mars 2021 Nötfärs Kylling, både hel og bryststykker Forskjellig grønnsaksblandinger Brød Bokser med is Forskjellig kjøttpålegg Fisk Pizza
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #9 Skrevet 25. mars 2021 - Fileter av ørret og torsk - Kyllingfilet - Revet ost - Butterdeigsplater - Rundstykker - Grønnsaksblandinger - Frosne bær - Smoothieblandinger Anonymkode: b0c82...36b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #11 Skrevet 25. mars 2021 Erter, spinat, brekkbønner og brokkoli. Fryste krydderurter (koriander, persille, dill, gressløk). Forvellede kantareller. Diverse frosne bær. Lakse- og torskefileter. Reinskav og elgkjøttdeig. Falafler, veggisboller og soyapølser. Pitabrød, hjemmebakte rundstykker eller brød skjært i skiver, muffins. Anonymkode: 7a2e2...2f2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #12 Skrevet 25. mars 2021 Det er vel egentlig kun brød og isbiter vi alltid har i fryseren. Ofte også iskrem, kylling og noe fisk. Anonymkode: f354f...87a
Doge Skrevet 25. mars 2021 #13 Skrevet 25. mars 2021 Frosne grønnsaksblandinger: Brokkoliblanding og wok-mikser. Fisk: Laks, torsk og sei Kyllingfileter Grove rundstykker Kalkunkorv Frosne bær Om sommern har jeg også isbiter og saftis
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #14 Skrevet 25. mars 2021 De gamle tingene på bunnen som jeg aldri kommer til å spise. Ønsker helst ikke vite hva det er, men finner det nok ut når jeg kaster det fordi vi trenger ny fryser. Anonymkode: 20a30...4ba 1
Milky Skrevet 25. mars 2021 #15 Skrevet 25. mars 2021 Laks, kjøttdeig, kyllingfilet, biff, frossen mango, frossne bær, ben and jerrys is, pizza, isbiter, rundstykker
Kittykat Skrevet 25. mars 2021 #16 Skrevet 25. mars 2021 * Frosne grønnsaksblandinger * Pizza * Rundstykker * Pommes frites * Kjøttdeig når det er på tilbud * Fisk til kattene våre * Kylling * Brød * Pitabrød * Bær til smoothies
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #17 Skrevet 25. mars 2021 Porsjonspakker med kjøttdeig, lammekjøttdeig og kyllinglår/vinger/fileter, smoothiefrukt og bær og isbiter. Ellers bruker jeg fryseren som en buffer hvor jeg oppbevarer mat jeg tenker å spise i løpet av de neste to ukene, men som ikke holder lenge nok i kjøleskapet. Anonymkode: 249c1...5a3
Smurfii Skrevet 25. mars 2021 #18 Skrevet 25. mars 2021 Baguetter, grønnsaksblanding, smoothieblandinger og ofte en boks Ben&Jerry’s😇🤤🤤
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #19 Skrevet 25. mars 2021 Ingenting egentlig, siden det av og til er tomt for brød. Anonymkode: f3571...758
Fjaselina Skrevet 25. mars 2021 #20 Skrevet 25. mars 2021 Mykje! Brød, bollar/skuffekaker eller liknande, Heimelaga rørt syltetøy Ulike fiskemiddagar Ein god del kjøt, pølser, kjøtdeig Is Smoohiemix Grønsaksblanding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå