Gå til innhold

Bli hos familien eller dra hjem til leiligheten å være alene i påsken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg er singel og godt over 30 år, og prøve å finne ut av påsken. Jeg var samboer i over 10 år, men ble slutt pga av økonomisk utroskap (fra hans side) Hadde deretter et kort forhol til en superbra gutt, men følte ikke det var riktig å gå videre da han ikke ønsket familie etc. (Dette er nok uansett for sent for meg, men følte ikke at jeg kunne la være å "leve i håpet" alikevel)  Tror alikevel at jeg får akseptere at jeg nok ikke finner en mann i livet. 

Jeg bor i Oslo, men er nå på besøk (har vært har en lengre stund altså :) ) hos min søster som bor på en gård på et litt mindre sted. Der har jeg det bra, og kan slappe av. Godt å ha folk og familie rundt seg. Alikevel føler jeg at jeg burde dra hjem snart, men tenker at det er litt ensomt å sitte alene i påsken i Oslo. Må legge til at de synes det er koselig at jeg er her, og at jeg selvsagt hjelper til med det som skal være + kjøper og lager middager. Men - jeg er jo voksen, og siden jeg er singel så burde jeg jo bare "ta den" og være hjemme hos meg selv. Hva ville dere ha gjort?  Hadde jo ikke vært her så lenge hvis ikke det var lock down. 

Vil igjen nevne at jeg kom til det stedet jeg er nå før de nye reglene/anbefalingene + testet meg før jeg dro hit :)

Anonymkode: 2f90e...52a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med dem. Selv om du "burde" dra hjem, så har de nok forståelse for at du trenger å ha noen rundt deg. Vær med på innkjøp, og bidra til en hyggelig påske. 

Anonymkode: c95b4...227

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du tenker at du må dra fordi du er singel. 

Du liker å være der og de liker å ha deg der. 

Anonymkode: 3e4e9...fce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det du kan burde gjøre, er å sjekke hos en fagkyndig hvordan det står til med antall egg du har igjen ift hvor fertil du er. I stedet for å bare synse omkring det. 

Snakk med din søster angående påsken.

Anonymkode: c0fde...303

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor føler du at du bør dra derfra? Virker som et supert sted å tilbringe påsken. 

Anonymkode: e56f5...1dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er der jo allerede. Du kan liksågodt bare bli der. Det er ingen der som blir ekstra smittet pga at du blir der du er.

Anonymkode: aa4e9...c76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...