AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #21 Del Skrevet 25. mars 2021 Men hadde det ikke vært mer logisk å bruke det nåværende navnet i tittelen TS? Og et nyere bilde? Anonymkode: 45d32...646 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #22 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Filmindustrien i USA er veldig konservativ. Homofile er akseptert ja. Men de må holde en lav profil om sitt kjærlighetsliv. Åpne transpersoner eksisterer ikke i filmindustrien der borte. Har nok en veldig lang vei å gå.. Anonymkode: 51f9c...6fe Hahaha🤣 nei, dette var dagens humorhøydepunkt. Veldig bra. Du burde prøve stand-up 😁 Anonymkode: 69adf...9d9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #23 Del Skrevet 25. mars 2021 Jeg tenker at Eliot Page nok ikke identifiserte seg med "den lille søte akuespilleren" du og vi andre ser. Han identifiserer seg som mann og kan nå leve og vise seg som den han er. Good for him! Anonymkode: f97f5...597 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #24 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hahaha🤣 nei, dette var dagens humorhøydepunkt. Veldig bra. Du burde prøve stand-up 😁 Anonymkode: 69adf...9d9 Castingprosessen der borte er veldig konservativ. Du skal fylle en viss profil. Anonymkode: 51f9c...6fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #25 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at Eliot Page nok ikke identifiserte seg med "den lille søte akuespilleren" du og vi andre ser. Han identifiserer seg som mann og kan nå leve og vise seg som den han er. Good for him! Anonymkode: f97f5...597 Beklager, skulle stå "så", ikke ser. Tar litt tid å venne seg til bare 😊 Anonymkode: f97f5...597 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 25. mars 2021 #26 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nå som han er hetero og ikke lesbisk lenger, så vil jo dating-markedet være uendelig mye større. Anonymkode: b4b23...c0d Hm? Mindre, vel? Hvis det er mange som dropper kvinner som har blitt menn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 25. mars 2021 #27 Del Skrevet 25. mars 2021 Han har jo lenge vært ganske androgyn så jeg opplever det ikke som spesielt overraskende at han har tatt skrittet helt ut. Jeg har fulgt vedkommende på Instagram en stund så har ikke tenkt på vedkommende som den "lille søte" skuespilleren og strengt tatt er det litt nedlatende å beskrive han sånn. Jeg synes det er bra at han har gjort noe som føles rett for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 25. mars 2021 #28 Del Skrevet 25. mars 2021 Tenker ikke noe spesielt om det. Det eneste jeg stusser på her er at du skriver "søte lille" i overskriften. Hvorfor tenker du det er relevant? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 25. mars 2021 #29 Del Skrevet 25. mars 2021 Synest det er fint og spent på kva roller som kjeme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #30 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Castingprosessen der borte er veldig konservativ. Du skal fylle en viss profil. Anonymkode: 51f9c...6fe Jepp, og av et kriteriene til denne profilen er du IKKE skal være konservativ, eller har frie tanker som bryter med det progressive tankeidealet. https://thehill.com/opinion/technology/487640-hooray-for-hollywood-unless-youre-a-conservative Anonymkode: 69adf...9d9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #31 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp, og av et kriteriene til denne profilen er du IKKE skal være konservativ, eller har frie tanker som bryter med det progressive tankeidealet. https://thehill.com/opinion/technology/487640-hooray-for-hollywood-unless-youre-a-conservative Anonymkode: 69adf...9d9 *et av Anonymkode: 69adf...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 25. mars 2021 #32 Del Skrevet 25. mars 2021 Det spiller egentlig ingen rolle for meg hva hen eller noen andre vil identifisere seg som, godt hen er fornøyd med tilværelsen sin, det er vel det viktigste. Man må finne sin egen lykke her i verden, ingen som kan gjøre det for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmokeyEye Skrevet 25. mars 2021 #33 Del Skrevet 25. mars 2021 Tenker ingenting om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #34 Del Skrevet 25. mars 2021 Som Ellen var hun utrolig pen og feminin! Drømmedama, så dette er et tap for manneskeheten 😪 Anonymkode: 08e35...925 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 25. mars 2021 #35 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som Ellen var hun utrolig pen og feminin! Drømmedama, så dette er et tap for manneskeheten 😪 Anonymkode: 08e35...925 Synes ikke hen var pen og feminin selv om en var kledd i kjole, har alltid tenkt at hen ser kjekk ut jeg, minner meg litt om Ruby Rose og den norske håndballspilleren jeg alltid glemmer navnet på. Det er usedvanlig "kjekke" damer som egentlig kan få de fleste til å tvile på seksualiteten sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #36 Del Skrevet 25. mars 2021 Søt både som mann og dame 😊 Anonymkode: 64805...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #37 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg tenker at han/hun har ødelagt karrieren. Blir ikke mange roller i fremtiden. Anonymkode: 51f9c...6fe Nei det tror jeg virkelig ikke, tror heller hen får flere roller på lang sikt! Det blir kanskje ikke så mange "prinsesse-roller" men det hadde jo ikke Ellen før Elliot heller. Sånn som jeg leser det er det Lhbt-miljøet som reagerer mest, de støtter hen 100% i å komme ut av skapet, men er "sinte" fordi Elliot fortsatt vil spille kvinne så lenge hen ser ut som en kvinne. Hollywood derimot tror jeg holder på å kaste seg på "trenden" om å la alle minoriteter og "annerledes" mennesker få sin plass i spotlyset. Hollywood tjener på å være åpne, både i cash og rykte, selv om det har tatt dem hundre år å virkelig begynne å fatte akkurat det. Jeg har ikke fått med meg dette før denne tråden, og måtte google for å se hvem hen virkelig er, det bildet du la med var liksom ikke det bildet som var typisk for denne skuespilleren. Når jeg ser hvem det er så har jeg vel tenkt på hen som veldig tomboy hele tiden, ingen stor overraskelse. Anonymkode: 86c62...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #38 Del Skrevet 25. mars 2021 "den søte lille skuespilleren".... Garantert en transfobisk mann som har opprettet tråden. Anonymkode: 429de...fa3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 25. mars 2021 #39 Del Skrevet 25. mars 2021 Hvorfor skriver noen "hen" egentlig? Er det ikke han nå? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 25. mars 2021 #40 Del Skrevet 25. mars 2021 Tenker mest at det skal bli interessant å se hvilke "identiteter" en har om noen år. Et annet interessante moment er hvordan dette eventuelt påvirker hvordan vi beskriver relasjoner. Kan han bli sammen med en lesbisk kvinne, er denne kvinnen da heterofil eller bifil og har hun alltid vært en heterofil mann og eventuelle tidligere mannlige partnere dermed homofile? Det kan bli en litt artig kabal, avhengig av hvordan hvert enkelt definerer seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå