Gå til innhold

Keto-coffee (sekt / pyramidespill)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som driver med salg av dette? Tror firmaet heter It Works?

Har fått et par nyfrelste Facebookvenner som lovpriser ketokaffe og diverse andre grønne drikker. Skriver så flott om fantastiske teamene sine, store bonuser og at de tjener masse!

Og jeg har lagt merke til at disse nye team-venninnene alltid kommenterer hverandres innlegg med 🤩-emoji (står sikkert i policyen)

Har noen av dere vært borti dette? Det er jo bare pyramidespill, en annen variant av MaryKay, Tupperware osv.

Blkr man tynn av Ketokaffe? Hjelper collagenet i den grønne juicen på huden?

Anonymkode: 33492...89c

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei og nei. Hadde det fungert hadde alle brukt det og alle hadde vært slanke. Det er salgstriks og ikke backet opp av forskning. Jeg fatter ikke at folk i 2021 tror på slikt. 

Anonymkode: 8ca7b...4ec

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Scam og sekt er nok riktige ord for dette 😂

Anonymkode: 8099f...7c6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen her som driver med salg av dette? Tror firmaet heter It Works?

Har fått et par nyfrelste Facebookvenner som lovpriser ketokaffe og diverse andre grønne drikker. Skriver så flott om fantastiske teamene sine, store bonuser og at de tjener masse!

Og jeg har lagt merke til at disse nye team-venninnene alltid kommenterer hverandres innlegg med 🤩-emoji (står sikkert i policyen)

Har noen av dere vært borti dette? Det er jo bare pyramidespill, en annen variant av MaryKay, Tupperware osv.

Blkr man tynn av Ketokaffe? Hjelper collagenet i den grønne juicen på huden?

Man blir like tynn av "Ketokaffe" som vanlig kaffe. Begge inneholder 0 kalorier:-)

Anonymkode: 8bfb5...e10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk noen prøvepakker av en nyfrelst venninne her. Smakte dritt og gikk med en ekkel smak i munnen hele dagen. Ble med den prøven for å si det slik. 

Anonymkode: 3d0bf...a7c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.3.2021 den 21.31):

Man blir like tynn av "Ketokaffe" som vanlig kaffe. Begge inneholder 0 kalorier:-)

Faktisk ikke, det som er så latterlig. Keto-kaffe er fettrikt og med mellom 2-400 kcal😂

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Camillapb skrev (16 timer siden):

Faktisk ikke, det som er så latterlig. Keto-kaffe er fettrikt og med mellom 2-400 kcal😂

Steike. Så med ketokaffe kan en faktisk risikere å gå opp, mens med vanlig kaffe er det 100% umulig å legge på seg et eneste gram😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Keto kaffe er egentlig bare kaffi+en dæsj med smør. 😂

å så er de sp dumme at de tror de går i ketose av å drikke ketose kaffe, ketose fungerer absolutt ikke slik...man går i ketose når man har gått periode  uten karbohydrater og med høyt fettinnhold som ved lavkarbo 

Anonymkode: e5fba...887

• Liker 3
Skrevet

Uff, styr unna. Eksen kastet bort så mye tid og penger på sånt at jeg blir helt matt av å tenke på det. Og alt han gikk ned på keto la han på seg igjen og vel så det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2021 den 14.12):

Steike. Så med ketokaffe kan en faktisk risikere å gå opp, mens med vanlig kaffe er det 100% umulig å legge på seg et eneste gram😂

Helt riktig 😂

AnonymBruker
Skrevet
On 3/25/2021 at 8:00 PM, AnonymBruker said:

Nei, nei og nei. Hadde det fungert hadde alle brukt det og alle hadde vært slanke. Det er salgstriks og ikke backet opp av forskning. Jeg fatter ikke at folk i 2021 tror på slikt. 

Anonymkode: 8ca7b...4ec

Begrunn dine uttalelser da vel.

Anonymkode: d48f3...e21

AnonymBruker
Skrevet
On 3/25/2021 at 9:26 PM, AnonymBruker said:

Scam og sekt er nok riktige ord for dette 😂

Anonymkode: 8099f...7c6

Du må begrunne hvorfor det er slik ellers blir det som å si at jeg liker banan og derfor liker alle banan.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke så mye om keto-coffee fra Works, men vil anta at den har noen mineraler eller en form for Medium chain triglycerides (MCT) i for å gi energi. 

AnonymBruker
Skrevet
On 4/3/2021 at 7:19 PM, LyseLine said:

Uff, styr unna. Eksen kastet bort så mye tid og penger på sånt at jeg blir helt matt av å tenke på det. Og alt han gikk ned på keto la han på seg igjen og vel så det. 

Ja, det er utrolig vanskelig å gå på lavkarbo/keto om hormonene begynner å kødde. Dessuten vil jeg tro at man må gå med på å inngå noen kompromisser når man er i besøk og eller i helg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er utrolig vanskelig å gå på lavkarbo/keto om hormonene begynner å kødde. Dessuten vil jeg tro at man må gå med på å inngå noen kompromisser når man er i besøk og eller i helg.

Kan bli nødvendig med noen "kompromisser" på mange "arenaer" når en mann går på keto, etter både min og andres erfaring... 🤐 Som normalt livsglad jente vet jeg ikke om jeg kunne tenke meg å date en mann med et sånt kosthold igjen.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For ikke å glemme ketose-ånden folk får av å gå på en slik diett.  Lukter møkk

Gjest Linny111
Skrevet

Jeg har noe lignende liggende fordi søsteren til samboeren drev med salg for noen år siden. Noen år, altså. Han kjøpte vel 200 gram av henne (for å være grei), og det er fortsatt litt igjen. Jeg drikker det bare hvis jeg vil lure hjernen min til å tro at jeg er sunn når jeg prøver å gå ned i vekt. Jeg tror absolutt ikke noe på det, og de som driver med det taper utrolig mye penger. Jeg er med i en del anti-MLM-grupper på Facebook, og alt er bare lureri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...