AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Jeg er midt opp i en kvinnefelle jeg selv (uheldigvis) har vært med på å skape. Samboer eier huset, bilene og alt annet egentlig. Hans ord er du kan ta med deg det du kan bære på ryggen. ironisk nok var jeg med på å bygge opp dette her, og dum som jeg var så sørget jeg for at han hadde alt mens jeg venta til året etter, hvert år. vi har felles barn, og jeg må ut men har ikke noe fast inntekt pga en skade jeg pådro meg. Arbeidsavklaringspenger har jeg fått avslag på. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg, jeg vil bare få mitt eget liv tilbake. Råd tas imot med åpne armer, vær snille da det har vært en slitsom prosess og jeg er virkelig sliten.. jeg har lært. Jeg har virkelig lært, det viktigste jeg har lært er at jeg også er viktig, jeg er ikke verdiløs. Jeg har jobbet hardest av oss begge men det nytter ikke når jeg er blitt en mottaker for nedtalende ord døgnet rundt... Når det gjelder barna så er det heldigvis enighet om. De står sterkest. Men jeg må ut, men hvor? Anonymkode: 3452d...393
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Dette høres ikke bra ut. Jeg forstår ikke helt i hvilken situasjon du står i. Du sier altså at du ikke eier noen ting, alt eies av samboer? Du har heller ikke inntekt? Men du har barn. Du sier du var med på å bygge opp dette, hva nå dette betyr? Har du bare flyttet inn i hans hus, brukt hans bil og betalt på dette mens han eier alt sammen? Litt vanskelig å forstå hva du mener med det. Men er det slik at du ikke eier nåla i veggen, og ikke har inntekt er du i en veldig vanskelig situasjon. Da må du nesten kontakte NAV og søke om sosialstøtte. Samtidig må du aktivt søke arbeid du kan mestre. Du må forklare dem at du har barn du skal ha samvær med også. Er de slik at barna blir igjen hos ham i huset og du får samvær? Du må jo at et sted å ha samvær med barna også. Ønsker deg uansett lykke til, Anonymkode: 0a54e...e99 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 Hvis du ikke har fast jobb og en skade kan du kvalifisere deg med videreutdanning. Det kan du nå også under dagpenger. . Anonymkode: 7324f...824
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå