AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 På min skatteside hos Skatteetaten står det: "Husk at du fortsatt kan se og endre skattemeldingen din." Men når jeg går inn på den linken står det : "Skattemeldingen din er ikke tilgjengelig Akkurat nå jobber vi med skattemeldingen din. Det kan ta fra noen timer til noen dager før den blir tilgjengelig igjen." Burde det Ikke vært en advarsel om at hvis du leverer så kan du ikke gå inn og endre? I fjor kunne man levere og så likevel gå inn og gjøre flere endringer og så levere på nytt. Anonymkode: 5dba5...1ba
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Eg skulle levere skattemeldingen og fikk masse feilmeldinger så måtte bare gi meg. Tror de sliter for tida. Anonymkode: cd349...754
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): På min skatteside hos Skatteetaten står det: "Husk at du fortsatt kan se og endre skattemeldingen din." Men når jeg går inn på den linken står det : "Skattemeldingen din er ikke tilgjengelig Akkurat nå jobber vi med skattemeldingen din. Det kan ta fra noen timer til noen dager før den blir tilgjengelig igjen." Burde det Ikke vært en advarsel om at hvis du leverer så kan du ikke gå inn og endre? I fjor kunne man levere og så likevel gå inn og gjøre flere endringer og så levere på nytt. Anonymkode: 5dba5...1ba Det er sikkert en feil i system. Du kan levere så mange ganger du vil. Du skriver jo at du får melding om at den blir tilgjengelig igjen. Anonymkode: 46b80...999 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå