AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 ... og er ikke dette veldig stygt? Litt som å si at "du må ikke regne med å finne noen, du kommer aldri til å rekke opp, fra midten og ned er for deg..." Og hvor sant er det at "kan du finne noen å ligge med så kan du finne en å bli sammen med"? Anonymkode: 6ba9b...108 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Incel menn som mener dette, sier det fordi de vil at de pene damene skal senke kravene så de kan ligge med dem. Istedenfor å gå for damer på sitt eget nivå. Mange av dem sier jo at de ikke vil ha "feite og stygge" kvinner. Anonymkode: d007d...00e 10
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 sikt høyt kjære deg, det er menn som må sikte lavt. ikke oss kvinner ❤️ Anonymkode: 1a119...52f 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 Kommer vel stort sett fra folk som ønsker seg partner som er penere og bedre enn dem selv - men uten å gidde å løfte en fingre for å forbedre seg selv nok til å bli en attraktiv partner for andre. Incels er jo klassikeren her. Anonymkode: 4d35a...1fe 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 Skjønner ikke dette med «sikte høyt». Man blir vel sammen med noen man har lyst til å være sammen med, verken mer eller mindre? Man kan jo ikke bli sammen med noen man ikke liker... Anonymkode: c5adc...a1c 10
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #6 Skrevet 25. mars 2021 Alle kan jo ha så høye utseendekrav de vil. Men - da kan de jo heller ikke klage, og det er der problemet ligger! Hvor mange innlegg er det ikke på KG hvor det klages over å bare få sex av mennene de mener de har krav på? Det er jo nesten annethvert innlegg på singelforumet! "MENNENE JEG VIL HA VIL BARE HA SEX MED MEG" "Ok da prøver du deg kun på menn som er mer attraktive enn deg selv, du vil aldri få kjæreste på det viset." "SKAL JEG LIGGE MED MENN JEG IKKE ER TILTRUKKET AV DA BITTER INCEL!". "Gjør som du vil, bare du slutter med sytinga di" "BITTER INCEL BITTER INCEL BITTER INCEL 🤬" Osv. PS hva er det med "bitter incel", hvorfor er KG besatt av disse to ordene? Anonymkode: fa4c7...475 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #7 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle kan jo ha så høye utseendekrav de vil. Men - da kan de jo heller ikke klage, og det er der problemet ligger! Hvor mange innlegg er det ikke på KG hvor det klages over å bare få sex av mennene de mener de har krav på? Det er jo nesten annethvert innlegg på singelforumet! "MENNENE JEG VIL HA VIL BARE HA SEX MED MEG" "Ok da prøver du deg kun på menn som er mer attraktive enn deg selv, du vil aldri få kjæreste på det viset." "SKAL JEG LIGGE MED MENN JEG IKKE ER TILTRUKKET AV DA BITTER INCEL!". "Gjør som du vil, bare du slutter med sytinga di" "BITTER INCEL BITTER INCEL BITTER INCEL 🤬" Osv. PS hva er det med "bitter incel", hvorfor er KG besatt av disse to ordene? Anonymkode: fa4c7...475 så du krever at vi skal ha sex med noen vi ikke finner som attraktiv? Anonymkode: 1a119...52f 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #8 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): ... og er ikke dette veldig stygt? Litt som å si at "du må ikke regne med å finne noen, du kommer aldri til å rekke opp, fra midten og ned er for deg..." Og hvor sant er det at "kan du finne noen å ligge med så kan du finne en å bli sammen med"? Anonymkode: 6ba9b...108 Det handler ikke om vedkommende som «sikter». Det handler om vedkommende som blir målt og funnet uaktuell. Men mennesker tar avslag veldig personlig og tenker at når de blir vurdert som ikke-aktuell som partner av mesteparten av menneskeheten så er de, personlig, dårlig behandlet. Mens i realiteten er folk flest ikke-aktuelle som partnere for folk flest. En «incel» er en mann som kun har sjanse til å få en partner han ikke vil ha. Altså en mann som «sikter for høyt». Det er ikke samfunnet generelt og kvinner spesielt som hater dem personlig (ingen kan nemlig hate folk de ikke kjenner og ikke bryr seg det minste om). Myten om at kvinner «sikter for høyt» og at de har «krav på å bli elsket» (elsket betyr i dette tilfellet at de har rett til å voldta kvinner) er nyttig for dem å dyrke fordi den legitimerer vold. Myter er ikke noe en gruppering tror på. Det er noe de skaper - ren markedsføring. Anonymkode: 426dc...146 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #9 Skrevet 25. mars 2021 Jeg skjønner forresten heller ikke at menn mener at kvinner ikke kan være incels. Jeg kjenner ei dame som har asperger og som aldri har hatt et forhold eller datet noen. Hun har levd så lenge isolert i sin egen boble at hun bare har blitt særere og særere. Nå bygger hun Lego og leker med det. Hun har også vist meg noen filmer av seg selv i Elvis drakt og synger Elvis låter (hun er veldig Elvis fan). Hun ser omtrent bare på Disney og cartoon network. Hun har ikke noe hjerneskade, og da vi var yngre var hun med oss andre ut på byen og andre sosiale ting og virket veldig normal. Det er bare trist å se hvordan hun har blitt. Anonymkode: d007d...00e 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #10 Skrevet 25. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: så du krever at vi skal ha sex med noen vi ikke finner som attraktiv? Anonymkode: 1a119...52f Prøv bedre enn dette om du skal trolle 😏 Men hvis noen fortsatt later som de ikke forstår- slutt.å.syt. Slutt å syt over å "bare" få sex av de mest attraktive. Slutt å syt generelt egentlig, hvis man er så kresen på utseende må man jo eie det og akseptere om man da ikke når opp. Og gjerne slutt å bruk ordet "incel" i annenhver setning. Anonymkode: fa4c7...475 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #11 Skrevet 25. mars 2021 Jeg har en venninne som var singel i et tiår, og jeg mente hun "siktet for høyt". Og det jeg la i dette var at hun kun gikk etter de kjekkeste av de kjekkeste, uten å ta hensyn til personlighet. Om hun ikke følte det var "love at first sight" (og med det mente hun egentlig at hun måtte få lyst å ligge med dem med en gang hun så dem), var de ikke verdt å bli kjent med. Jeg prøvde flere ganger å si at det finnes mange menn hun sikkert synes ser bra ut selv om de ikke ser ut som sexmaskiner, som hun ville finne enda mer tiltrekkende etter å ha blitt kjent med dem. Men dette kom ikke på tale, da hun ikke ville gå på date og gi noen hun ikke synes var superdeilig falske forhåpninger. Jeg prøve også å si at en date eller tre ikke forpliktet til noe som helst, men dette synes hun var vanskelig. Etter hvert senket hun "standarden" litt, og ble kjent med en superhyggelig fyr. Dette var en fyr hun syntes så bra ut, selv om han ikke var av de aller, aller kjekkeste, men etter å ha blitt kjent med han ble hun hodestups forelsket likevel. Så ja, jeg mener hun la litt kjepper i egne hjul årene i forkant, da hun knapt var villig til å gi noen en sjanse med mindre de så ut som drømmemannen. Med det sagt så synes jeg ikke man skal ta til takke med hva som helst, og mener ikke at "om du kan finne en å ligge med, så kan du finne en å bli sammen med". Men jeg tror mange som har vært singel over lang tid kjører seg litt fast i et spor, og at mye kan løses dersom de senker guarden litt og lar seg bli kjent med flere uten å nødvendigvis måtte ha en mål om forhold i tankene. Anonymkode: ff82b...f31 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #12 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Prøv bedre enn dette om du skal trolle 😏 Men hvis noen fortsatt later som de ikke forstår- slutt.å.syt. Slutt å syt over å "bare" få sex av de mest attraktive. Slutt å syt generelt egentlig, hvis man er så kresen på utseende må man jo eie det og akseptere om man da ikke når opp. Og gjerne slutt å bruk ordet "incel" i annenhver setning. Anonymkode: fa4c7...475 så du mener at hvis man har kun vært med jenter som er 6-8/10, men som nå må ty til nettdating må starte og date 3-5/10 istede fordi man ikke når opp på kjøttmarkedet på internett? Anonymkode: 1a119...52f
PetterKanin Skrevet 25. mars 2021 #13 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): så du mener at hvis man har kun vært med jenter som er 6-8/10, men som nå må ty til nettdating må starte og date 3-5/10 istede fordi man ikke når opp på kjøttmarkedet på internett? Anonymkode: 1a119...52f Hvis de ikke får de de vurderer til 6-10 så må de enten akseptere at slik er det, eller senke kravene sine. Ikke syte. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #14 Skrevet 25. mars 2021 PetterKanin skrev (3 minutter siden): Hvis de ikke får de de vurderer til 6-10 så må de enten akseptere at slik er det, eller senke kravene sine. Ikke syte. nei, da syntes jeg de heller at de får gjøre prostitusjon lovlig igjen. Hadde aldri hatt sex med en stygg eller feit dame.. fysj. Anonymkode: 1a119...52f
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #15 Skrevet 25. mars 2021 Fordi Internett er full av bitre tapere som ikke har noe bedre å gjøre enn å trykke andre ned. Kvinner og menn. Like mye søppel på begge sider. Anonymkode: f40f2...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #16 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg skjønner forresten heller ikke at menn mener at kvinner ikke kan være incels. Jeg kjenner ei dame som har asperger og som aldri har hatt et forhold eller datet noen. Hun har levd så lenge isolert i sin egen boble at hun bare har blitt særere og særere. Nå bygger hun Lego og leker med det. Hun har også vist meg noen filmer av seg selv i Elvis drakt og synger Elvis låter (hun er veldig Elvis fan). Hun ser omtrent bare på Disney og cartoon network. Hun har ikke noe hjerneskade, og da vi var yngre var hun med oss andre ut på byen og andre sosiale ting og virket veldig normal. Det er bare trist å se hvordan hun har blitt. Anonymkode: d007d...00e Hun har gitt opp og fokuserer på livet sitt antagelig. Å gjør det beste ut av det. Anonymkode: 2fce4...902 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #17 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en venninne som var singel i et tiår, og jeg mente hun "siktet for høyt". Og det jeg la i dette var at hun kun gikk etter de kjekkeste av de kjekkeste, uten å ta hensyn til personlighet. Om hun ikke følte det var "love at first sight" (og med det mente hun egentlig at hun måtte få lyst å ligge med dem med en gang hun så dem), var de ikke verdt å bli kjent med. Jeg prøvde flere ganger å si at det finnes mange menn hun sikkert synes ser bra ut selv om de ikke ser ut som sexmaskiner, som hun ville finne enda mer tiltrekkende etter å ha blitt kjent med dem. Men dette kom ikke på tale, da hun ikke ville gå på date og gi noen hun ikke synes var superdeilig falske forhåpninger. Jeg prøve også å si at en date eller tre ikke forpliktet til noe som helst, men dette synes hun var vanskelig. Etter hvert senket hun "standarden" litt, og ble kjent med en superhyggelig fyr. Dette var en fyr hun syntes så bra ut, selv om han ikke var av de aller, aller kjekkeste, men etter å ha blitt kjent med han ble hun hodestups forelsket likevel. Så ja, jeg mener hun la litt kjepper i egne hjul årene i forkant, da hun knapt var villig til å gi noen en sjanse med mindre de så ut som drømmemannen. Med det sagt så synes jeg ikke man skal ta til takke med hva som helst, og mener ikke at "om du kan finne en å ligge med, så kan du finne en å bli sammen med". Men jeg tror mange som har vært singel over lang tid kjører seg litt fast i et spor, og at mye kan løses dersom de senker guarden litt og lar seg bli kjent med flere uten å nødvendigvis måtte ha en mål om forhold i tankene. Anonymkode: ff82b...f31 Har en venninne som er likedan. Klager hele tiden på at alle vi andre er i forhold og ikke hun. Hun går riktig nok på dater, men det blir med det første møtet og aldri noe mer, hun er også av typen som må ha kjærlighet ved første blikk. Håper det ordner seg for henne som for din venninne. Anonymkode: 6e401...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #18 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): så du mener at hvis man har kun vært med jenter som er 6-8/10, men som nå må ty til nettdating må starte og date 3-5/10 istede fordi man ikke når opp på kjøttmarkedet på internett? Anonymkode: 1a119...52f Jeg mener folk skal slutte med disse tallkodene på folk. Det i seg sjøl smaker veldig ensidig måte å forholde seg til folk på. Problemer med nettdating er ikke at folk er stygge der, men at en ikke blir kjent på en naturlig måte. Heldigvis er de fleste mer enn profilbildet sitt. Anonymkode: d8afe...e3e 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #19 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hun har gitt opp og fokuserer på livet sitt antagelig. Å gjør det beste ut av det. Anonymkode: 2fce4...902 Ja, hun gjør nok det. Men det er veldig sært at en dame på 30+ (uten barn) ser på cartoon network mens hun har på Elvis drakt. Men men, hun er snill ihvertfall. Bryter ikke kontakten med henne. Tidligere klaget hun ofte på at ingen menn så henne, nå snakker hun ikke om det lenger. Anonymkode: d007d...00e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #20 Skrevet 25. mars 2021 Heller singel enn å være sammen med noen jeg ikke trives med. Kravene min har blitt høyere med alderen etterhvert som jeg har lært å sette grenser, og vet hva jeg ikke er villig til å finne meg i. Er forlovet med verdens beste mann som jeg fant på bruktmarkedet, eksen min er sammen med en ung usikker dame som forhåpentligvis kommer til samme konklusjon etterhvert (eller enda bedre:eksen min har lært fra forholdet vårt og behandler henne slik hun fortjener). Anonymkode: 9fd3b...3ce 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå