Gå til innhold

Tise - regne med pruting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp startet å selge på tise. Alle klærne jeg legger ut, selger jeg for langt under halv pris av nypris. Langt under. Mest fordi jeg bare vil ha det solgt. 
Allikevel får jeg skambud. Synes jeg, da. Muligens det er standard?? Eksempelvis la jeg ut en levisgenser, pent brukt. Kostet 600,- ny, selger den til 100,- Så får jeg bud på 50kroner. Da kan jeg jo liksågodt gi den til Fretex nesten, tenker jeg.

Er det normalt? Bør jeg legge ut klærne til høyere pris fordi kjøper normalt byr under pris uansett hvor billig man selger ting for?

Anonymkode: f6377...3ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig normalt at folk kommer med bud. Kan selvfølgelig være en ide å legge ut til høyere priser

• Liker 1
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Jeg opplever det samme og synes det er veldig irriterende.

Helt greit om det var lagt ut til halv pris, også helt greit om jeg ikke allerede ligger lavest på pris på enkelte kvalitetsplagg.

Men jeg synes det er så uhøflig og nærmest ville ha 90% avslag på et omtrent ubrukt populært plagg :P 

Så ja. På kvalitetsplagg har jeg sluttet med å sette veldig lav pris. Får de solgt likevel. 

Skrevet

Jeg setter litt høyere enn jeg egentlig vil ha, sånn at jeg kan gå med på litt prisavslag.

Skrevet
Diamant20 skrev (1 minutt siden):

Jeg setter litt høyere enn jeg egentlig vil ha, sånn at jeg kan gå med på litt prisavslag.

Dette

og ja er helt vanlig at folk prøver seg, de har jo ikke noe å tape

AnonymBruker
Skrevet

Å legge en høyere pris kan gå begge veier er min erfaring. Noen ganger får man da ingen interesserte. 

Jeg opplever at det er mer pruting på Finn enn på Tise. Virker som om noen har det som hobby å prute. Uansett hvor lav prisen er. Personlig ignorerer og blokkerer jeg disse (på Finn, ingen mulighet for dette på Tise dessverre). 

Anonymkode: 1942e...733

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...