Totalya Skrevet 26. august 2005 #1 Skrevet 26. august 2005 I går sendte jeg et musikkønske til radio 1. Jeg hadde så lyst å høre Maestro! Til svar fikk jeg at "dette er en låt vi ikke spiller". Hva er galt? Hvorfor i all verden spiller de ikke denne sangen??? Har de en policy denne sangen faller utenfor? Gjelder det bare denne sangen, eller Kaizers generelt?! Tenkte å sende en mail å spørre, men fant ikke adresse på sida deres...
Elanor Skrevet 26. august 2005 #2 Skrevet 26. august 2005 Alle radiokanaler har en musikkprofil. Det er ikke verre enn at radio 1 ikke syns denne sangen passer inn i deres musikkprofil. Andre ting som ikke passer inn vil f.eks være Heidi Hauge, Hank Williams og Beethowens 9 symfoni. Det gjelder nok Kaizers generelt.
Totalya Skrevet 26. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2005 Forstår jo det, men de reklamerer jo med at de spiller de sjangrene som fenger de fleste, og det virker jo som de henvender seg til pubkeum fra 40 og ned... Ville tro Kaizers falt inn under dette, men det er mulig jeg er sær...
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2005 #4 Skrevet 26. august 2005 (endret) Det er ikke lenge siden P3 nektet å spille Kurt Nilsen. Forklaringen var at låta var for kjedelig og dårlig. Jeg er ingen fan selv, men kan sikkert nevne 10 låter som de spiller i dag som er mye dårligere. Maestro blir for bråkete for Radio1. De vil jo ha alt så radiovennlig, snilt og pusete. Endret 26. august 2005 av Lilypie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå