Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min og jeg har bestemt å dra fra hverandre etter 9år. Det er helt klart trist, men han ville deg mer enn meg. Den siste tiden har jeg forelsket meg i en barnedomskamerat. Kjente hverandre ikke veldig godt før det ble oss, men mye felles venner. 

Han har reisejobb og jeg er så opptatt og redd om han ikke vil ha meg. Han gir ingen tegn på at han ikke vil ha meg, men er så redd for at han plutselig bare ikke vil mer. Han ringer meg hver dag, han kommer snart hjem. Kjenner jeg er kvalm så forelsket jeg er, samtidig lei meg etter bruddet. Hva bør jeg gjøre? Jeg smiler, gråter, tenker og tenker. Er det normalt i en slik situasjon? 

Ton29

Anonymkode: fcd16...03c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, høres normalt ut. Men jeg ville ventet med nytt forhold, ikke bare løpe til den første og beste fordi noen må ville ha deg. 

Anonymkode: 5f867...108

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, høres normalt ut. Men jeg ville ventet med nytt forhold, ikke bare løpe til den første og beste fordi noen må ville ha deg. 

Anonymkode: 5f867...108

Men jeg er så redd for å miste han nå. Er ikke en gang flyttet ut. Redd for å sitte helt alene tilslutt, spes nå som jeg har blitt forelsket i han. Lurer på om han er det i meg også, han er jo så opptatt av meg - men mannfolk og følelser. Sender mld, sier han er glad i meg. Vil bare være med meg når han kommer hjem.

Problem 1 er at han må være i karantene pga jobben sin, så jeg kan omtrent ikke se han heller. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men jeg er så redd for å miste han nå. Er ikke en gang flyttet ut. Redd for å sitte helt alene tilslutt, spes nå som jeg har blitt forelsket i han. Lurer på om han er det i meg også, han er jo så opptatt av meg - men mannfolk og følelser. Sender mld, sier han er glad i meg. Vil bare være med meg når han kommer hjem.

Problem 1 er at han må være i karantene pga jobben sin, så jeg kan omtrent ikke se han heller. 

Du virker desperat og da kommer ikke det nye forholdet til å vare heller. 

Anonymkode: 2ee9b...420

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som du er klar for et nytt forhold om jeg skal være ærlig.

Når jeg og eksmannen tok ut separasjon var jeg fullstendig ferdig. Jeg hadde prøvd og prøvd og visste at jeg hadde gjort nok. Jeg sørget før separasjon ble tatt ut.

Jeg traff en fyr bare et par uker etter separasjonen. Men jeg var emosjonelt klar. Veldig forsiktig, holdt det veldig privat og han visste om situasjonen min. Det endte opp med å bli den store kjærligheten. 

Jeg syns ikke man skal la vær å date rett etter et brudd hvis man er klar og har sørget ferdig. Men det høres ikke ut som at du er der enda.

Hvis han nye vil ha deg, så kan han vente på deg. Du må være litt kynisk nå og tenke på deg selv først. Du må lande. Hvis ikke blir det er følelseskaos i det potensielt nye forholdet. Det blir ikke bra for noen.

Anonymkode: 68744...509

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres ikke ut som du er klar for et nytt forhold om jeg skal være ærlig.

Når jeg og eksmannen tok ut separasjon var jeg fullstendig ferdig. Jeg hadde prøvd og prøvd og visste at jeg hadde gjort nok. Jeg sørget før separasjon ble tatt ut.

Jeg traff en fyr bare et par uker etter separasjonen. Men jeg var emosjonelt klar. Veldig forsiktig, holdt det veldig privat og han visste om situasjonen min. Det endte opp med å bli den store kjærligheten. 

Jeg syns ikke man skal la vær å date rett etter et brudd hvis man er klar og har sørget ferdig. Men det høres ikke ut som at du er der enda.

Hvis han nye vil ha deg, så kan han vente på deg. Du må være litt kynisk nå og tenke på deg selv først. Du må lande. Hvis ikke blir det er følelseskaos i det potensielt nye forholdet. Det blir ikke bra for noen.

Anonymkode: 68744...509

Skjønner.. Nei jeg er helt over han jeg var med. Sitter alikavel minner som gjør det litt trist. Barn i bildet også. Han jeg har blitt forelsket i er jeg blitt så glad i at jeg er redd han gir opp. Han spør når jeg skal flytte ut (maser ikke), men han liker sikkert ikke tanken på at jeg bor med eksen. 😑 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...