Jomfru-77 Skrevet 26. august 2005 #1 Skrevet 26. august 2005 Hei Min historie. Min første dag av siste mens: 21 juli EL: 13 august Jeg venter på tanta (eller helst at hun ikke skal komme da) Lurer på om jeg kan teste... Har lest på nettet at hvis jeg er gravid er jeg nå i uke 6... og da skal man kunne teste postivt... MEN så sa en til meg at det måtte gå 14 dager etter EL før man kunne teste.. KAN JEG TESTE NÅ?? og vil jeg få "riktig" resultet... jeg tør nesten ikke for er så redd for at den skal være negativ.
Gjest Xavia Skrevet 26. august 2005 #2 Skrevet 26. august 2005 Det er val vanligst å teste på den datoen når du egentlig skulle fått mens. (Sånn ca 14 dager etter EL.) Vet du hvor lange sykluser du har?
Jomfru-77 Skrevet 26. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2005 Jeg har vanlig 28 dagers syklus.
Peony Skrevet 26. august 2005 #4 Skrevet 26. august 2005 Hvis du hadde EL 13. august, så bør jo IKM være ca. i morgen. Da vil vel de fleste tester gi et riktig resultat. Og hvis den er negativ så kan du prøve igjen etter et par dager hvis du fortsatt ikke har fått mensen.
jolie Skrevet 26. august 2005 #5 Skrevet 26. august 2005 Hvis du har 28 dagers syklus så er det vel litt seint med EL 13 august? Jeg hadde første dag i siste mens 21. juli (som deg), og EL i starten av august. Hadde du den 13., så har du en sykluslengde på omtrent 38 dager. Eller mente du kanskje EL den 3. august? Isåfall kan du godt teste nå. Jeg testet på onsdag og fikk 2 x positivt og er 5+1 i dag
Tigi Skrevet 28. august 2005 #6 Skrevet 28. august 2005 Det er noe som ikke stemmer med disse datoene/dagene dine. Er du sikker på du hadde EL 13 aug? Er du sikker på du har 28 dg sykluser? Dersom du har 28 dg syklus, kunne du ha testet positivt 18.august (eller noen dager før) Dersom du hadde EL 13.aug, kunne du ha testet positivt 27.august (eller noen dager før)
Jomfru-77 Skrevet 29. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2005 det som hvertfall er skjedd er at jeg fikk mensen søndag..så da får jeg satse på at det går i denne perioden i stedet..man blir rimelig sliten og utenfor av denne "prøvingen" .... USJ og USJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå