AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Formelle feil, da mener jeg glemt bunntekst, glemt å ha rett font og skriftstørrelse 12 og dobbel linjeavstand. Med skrivefeil mener jeg noen ord som er skrevet feil pga. slurv eller stress, i en ellers godt oppbygd og leselig tekst. Hvis teksten og innholdet ellers er bra, hvor mye trekker slikt ned? Anonymkode: 78187...0ed
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Hvilket fag, og er dette VGS, u-trinn eller studier? Anonymkode: 1e10e...431
Gjest Råååsa Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 Å skrive teknisk riktig vil jeg mene er svært viktig. Det er jo en vitenskapelig oppgave du skal skrive, er det ikke? Skrivefeil trur jeg ikke har så mye å si, men det ser jo ikke bra ut om du orddeler og skriver sms-språk.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 Det er studier, historie. Fikk litt dårlig tid på slutten og det ble krøll med dette ser jeg nå. Er ellers ganske fornøyd med innholdet, bruker å få a eller b men har alltid levert "pene og ryddige" oppgaver. Denne ser mer slurvete ut når jeg vurderer helhetsinntrykket. Anonymkode: 78187...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå