AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Tror kanskje det har vært 1 million slike tråder før. Så det er tydelig at dette problemet gjelder flere... Jeg, kvinne 36 år har mistet sexlysten fullstendig. Dette har vart i flere år nå og nå vet jeg ikke hva mer jeg kan gjøre. Jeg har vært sammen med mannen min i 14 år og vi har 3 barn sammen. Minstemann er 7 år. Har liksom bestandig unnskyldt det med at: «sexlysten kommer tilbake bare barna blir større» Men, nei! Det skjer ikke! Jeg har de siste årene tvinga meg til å ha sex fordi jeg syns synd på mannen. Jeg har prøvd å være med og prøvd å kjenne på det å få lyst. Men, hver eneste gang etterpå tenker jeg: «Er det dette alle skryter så av?» Jeg får orgasme. Men, syns liksom ikke det er noe å skryte av heller. Jeg vil mye heller spise en sjokolade. Det gir meg mye mer. Jeg husker før hvordan det var å ha lyst. Og det var jo sykt deilig. Jeg savner det sååå! Men, dette er flere år siden jeg har følt på. Jeg har liksom prøvd å lage kvelder med vin, prøvd å kjøpt sexy undertøy, prøvd å sette av tid til oss osv. Jeg vil jo så gjerne ha lyst!!! Akkurat nå så har jeg en vårkåt mann i hus som konstant gir fra seg slibrige kommentarer, tar meg på rompa og prøver seg. Og jeg tenker bare: HJELP! Jeg orker ikke mer! Så syns jeg så synd på han. Han vil jo ha sex! Noe av det mest grusomme jeg gjør er å ha sex uten å ha lyst. Det føles liksom som et overgrep etterpå. Jeg vurderer å si til han at han kan ha sex med andre. Jeg har prøvd å legge det fram for han før, men da sier han at det kunne han aldri ha gjort. Det er jo meg han vil ha. Jeg aner ikke hvordan jeg evnt. vil reagere på det om dersom det skjer. Vil det ødelegge forholdet helt? Vi har jo også en familie. Som fungerer supert. Vi er bestevenner og jeg er ganske så sikker på at jeg elsker han. Jeg har så innmarig dårlig samvittighet for at jeg bidrar til at han ikke har det sånn som han ønsker i forholdet. Jeg har liksom mistet alt av seksuell drivkraft. Og, nei jeg har ikke lyst til å ha sex med andre heller. Det betyr liksom ikke noe for meg mer. Kan jeg mangle østrogen f.eks? Råd anyone? Kan man forresten bli aseksuell? Eller er det noe man er født med? Anonymkode: 47978...0ff
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Jeg for min del blir kåtere etter jeg har trent. Gjør du det? Anonymkode: ef5f8...e20
911 Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 (endret) Så lenge du har lyst til å ha lyst er det håp. Aller først ville jeg fått tatt en sjekk hos lege/gynekolog for å sikre at det ikke er et medisinsk problem. Hormonspiral er en skikkelig lystdreper har jeg hørt/lest. Snakk med partner om dette og vær intim uten å ha sex en periode. Kanskje det løser seg. Det er altfor tidlig å legge sexen på hylla når man er så unge som dere er. Og som e20 så klokelig over skriver; vær aktiv, spis sunt og få nok søvn. Endret 25. mars 2021 av 911 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå