Gå til innhold

Hvorfor er advokater så hotte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det slår meg stadig vekk. 

860EC590-DBE4-4D9D-B76D-5089CBB7DAAC.jpeg

Anonymkode: 431fb...5c8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, de jeg har møtt har ikke vært det men...

Anonymkode: d5db6...1c5

• Liker 3
Skrevet

Hva er hot med disse to?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke møtt noen som er hotte, og jeg har jobbet i et advokatfirma. 

Anonymkode: 6dc18...921

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke etter min smak.

Anonymkode: 56a11...6c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekte advokater har foreldre og besteforeldre som er advokater. Har man gått i dress fra man var au pairens lille godgutt så blir man attraktiv. 

Anonymkode: 8f571...9cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ekte advokater har foreldre og besteforeldre som er advokater. Har man gått i dress fra man var au pairens lille godgutt så blir man attraktiv. 

Anonymkode: 8f571...9cf

Herregud, å gå i arbeidsuniform (f.eks. dress) demonstrerer bare underkastelse og at man arbeider i andres tjeneste. Forretningsadvokater er kapitalismens tinnsoldater, hvilket er veldig lite sexy.

Anonymkode: 6df4c...474

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen bare tiltrekkes ved yrket eller høytstilling som gir en slags respekt eller spennende sexy tanker 😊 vanskelig å forklare men må si jeg tiltrekkes av slikt selv. Kanskje det har noe med holdningene å gjøre? Advokater, leger osv. selvsikker er de i hvertfall. Penger? Ikke vet jeg men digger det hvertfall. 

Anonymkode: 95b9f...8c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen bare tiltrekkes ved yrket eller høytstilling som gir en slags respekt eller spennende sexy tanker 😊 vanskelig å forklare men må si jeg tiltrekkes av slikt selv. Kanskje det har noe med holdningene å gjøre? Advokater, leger osv. selvsikker er de i hvertfall. Penger? Ikke vet jeg men digger det hvertfall. 

Intelligens også. Kunnskap er makt. 😘

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg har jobbet i et mellomstort advokatfirma i to ulike byer og min erfaring er at de fleste IKKE er hotte. I løpet av mine 4 år der var det en eneste fyr jeg synes var digg. Hvis det er dressen du liker så er det mange yrkesgrupper som går i dress.

Anonymkode: 67d95...0a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er advokat. Men jeg er ikke hot.

Anonymkode: c3ec2...6bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er advokat. Men jeg er ikke hot.

Kjenner en som er det da

AnonymBruker
Skrevet

Litt avsporing, men likevel: Jeg er kvinnelig advokat, og inntrykket er at mange kvinner drømmer om å bli dominert av en mannlig advokat, og at mange menn drømmer om å dominere en kvinnelig advokat. Det synes jeg er litt finurlig.

Jeg får i allefall stadig mer eller mindre ønskelige tilnærmelser fra menn som vil rive av meg dressen og «sette meg på plass». 

Anonymkode: 73854...f27

Skrevet

Alt er relativt.

Meling: Voldtektsdømt gynekolog tar dommen «svært tungt» – vurderer anke –  Document

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De er irriterende.

Anonymkode: d6f98...5ec

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (På 25.3.2021 den 14.43):

Hva er hot med disse to?

Misunnelig?, hva er din utdanning og jobb?

Anonymkode: 7979a...654

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Misunnelig?, hva er din utdanning og jobb?

Anonymkode: 7979a...654

Hva er det å være missunnelig på folk som kun kjører sitt eget løp? Nei jeg foretrekker å være sammen med mine barn istedet for å kjøre en solokarriere der barna går for lut og kaldt vann.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.3.2021 den 15.06):

Herregud, å gå i arbeidsuniform (f.eks. dress) demonstrerer bare underkastelse og at man arbeider i andres tjeneste. Forretningsadvokater er kapitalismens tinnsoldater, hvilket er veldig lite sexy.

Anonymkode: 6df4c...474

Akkurat dette er nøyaktig hva jeg selv tenker. Dress og slips er symbol på konformitet og underkastelse og det motsatte av sexy. 

Anonymkode: c65ba...b19

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
Skrevet
On 3/29/2021 at 6:26 PM, AnonymBruker said:

Litt avsporing, men likevel: Jeg er kvinnelig advokat, og inntrykket er at mange kvinner drømmer om å bli dominert av en mannlig advokat, og at mange menn drømmer om å dominere en kvinnelig advokat. Det synes jeg er litt finurlig.

Jeg får i allefall stadig mer eller mindre ønskelige tilnærmelser fra menn som vil rive av meg dressen og «sette meg på plass». 

Anonymkode: 73854...f27

Menn generelt bryr seg fint lite om hva dama jobber med. Så tipper det er deg som person de ønsker å ha sex med og ikke stillingen din.

Anonymkode: bebba...c80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...