AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Del Skrevet 25. mars 2021 Jeg bor i Oslo. Stovner. Om jeg skal ha noe må jeg bestille på nett og vil gjerne ha det rett i postkassen da det er stort smittetrykk her og mye folk i klikk og hent-ordningen på det eneste stedet vi har butikker. Stovnersenteret. Det kryr av folk der. Jeg vil ha alt på dørmatta. Jeg savner så sårt ett system som tar høyde for stort og smått når vi handler. Om det er ei bok. Om det er asfaltkritt. Samme hva vi skal ha må vi ut med sinnsykt mye i frakt fra alle stedene vi handler. Vet bare om ett sted så langt som har gratis frakt, og det er et online apotek. Tror noe som porterbuddy er de som leverer på dagen om du bestiller før kl. 10.00 samme dag. Hvorfor kaster ikke flere seg på den trenden? Hvorfor krever ikke flere slike ordninger? Amazon USA lar deg betale frakt på ca kr 1000 og så kan du handle derfra så mye du vil. Gratis frakt. I ett år. Om du bor i USA. Og ett år inn i pandemien har jeg ikke telling på hvor mye penger jeg har brukt på frakt. Husker du hvor jeg bor? Nettopp, vil ikke drasse med meg smitte og handle i Lørenskog eller Strømmen heller. Jeg har spart opp varer jeg trenger og handlet når jeg først har høy nok sum til å faktisk få fri frakt fra det ene stedet. Handler mye på Finn.no om selger tilbyr Rett hjem. Da vet jeg at frakt vare er på kr 80 pr. gang. Er så dritt-lei all denne frakten på alt hele tiden. Butikker er nedstengt, det burde være gratis frakt når de har nettbutikker. Kanskje de ville klart seg bedre økonomisk da. Dette innlegget blir sikkert ikke tatt vel imot på KG. Jeg vil ikke snakke stygt, eller oppfordre andre til det. Men å bo på Stovner med to små barn og levd på en liten flekk i Ett År, unner jeg ingen!!! Hilsen meg som har betalt i dyre dommer på alle nivå, fysisk, psykisk, sosialt, økonomisk... Anonymkode: 11a76...155 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Del Skrevet 25. mars 2021 Signerer denne. Bor i Drammensområdet, og kjøper utrolig mye internett nå - enda jeg bor rett ved et kjøpesenter. Har kjøpt endel fra Farmasiet, og fått det levert på døra samme dag fra Porterbuddy. Skulle ønske flere nettbutikker benyttet seg av denne tjenesten. Anonymkode: a8e8e...2fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Bergen Skrevet 25. mars 2021 #3 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Signerer denne. Bor i Drammensområdet, og kjøper utrolig mye internett nå - enda jeg bor rett ved et kjøpesenter. Har kjøpt endel fra Farmasiet, og fått det levert på døra samme dag fra Porterbuddy. Skulle ønske flere nettbutikker benyttet seg av denne tjenesten. Anonymkode: a8e8e...2fa Porterbuddy tilbyr kun levering på Østlandet, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Del Skrevet 26. mars 2021 Hvorfor skulle butikken gi gratis frakt hvis frakten koster dem mer enn de tjener på salget? (F.eks. asfaltkritt, tjener ikke mange kronene på det). Anonymkode: 7ceec...8b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #5 Del Skrevet 26. mars 2021 Det er ikke gratis for nettbutikker å sende. Men det er grstis for deg å droppe å kjøpe. Nettbutikker sliter ikke, så de må ingenting. Et asfaltkritt her, en bok der +++, det blir mange unødvendige småpakker. Alle har å tjene på at du samler opp litt. Anonymkode: 65221...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #6 Del Skrevet 26. mars 2021 Er du klar over hvor små marginer nettbutikker/butikker i Norge har? Er du klar over hvor utrolig mye Posten tar seg betalt? Jeg bor på Grorud med to barn og liten plass og skjønner ikke helt den sutringa di? Anonymkode: 7279b...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 26. mars 2021 #7 Del Skrevet 26. mars 2021 Komplett.no og Netonnet har gratis frakt. Og ganske mange butikker tilbyr gratis frakt om man handler for minst 500 eller 1000kr. Skjønner godt at nettbutikker ikke gidder å spandere 98kr i portokostnader om du ønsker å få levert en pakke asfaltkritt til 29kr... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå