Gå til innhold

Burde damer som ber om besøksforbud bli nektet å oppsøke mannen som har besøksforbud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner en dame som nå skal inn i et samboerforhold med en kjent voldelig og ustabil fyr. Hun har bedt om besøksforbud x-antall ganger, men har selv kontaktet personen som har besøksforbud. De første gangene trodde jeg hun hadde vært uheldig, men nå lurer jeg på om hun lever for å være offer.

Burde damer som ber om besøksforbud bli nektet å oppsøke personen som har besøksforbud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SuperVandreren skrev (49 minutter siden):

Kjenner en dame som nå skal inn i et samboerforhold med en kjent voldelig og ustabil fyr. Hun har bedt om besøksforbud x-antall ganger, men har selv kontaktet personen som har besøksforbud. De første gangene trodde jeg hun hadde vært uheldig, men nå lurer jeg på om hun lever for å være offer.

Burde damer som ber om besøksforbud bli nektet å oppsøke personen som har besøksforbud?

Vær så snill a.... Burde de sette igang byråkratihelvete fordi du kjenner en som du tviler litt på?

Merkelig ting å engasjere seg i. Og utrolig respektløst overfor mennesker i krise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...