AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Hei. Mann 29 med samboer 26. Prøvd ut det meste innen sex siden vi møttes i 2016. Jeg elsker å gi nytelse, er veldig på med at hun skal få orgasme før meg eller samtidig. G-punkts "massasje" eller stimulering av g-punktet eksperimenterte vi en del etter at vi møttes, hun hadde aldri hørt om det å aldri hatt noen som har "berørt" det området på henne før. Hun avgir mye vedske å det blir søkkvått når jeg gjør det på henne, men hun har aldri opplevd noe orgasme med det, men vært kanskje 2-3 ganger der hun mener hun har fått en orgasme lignende følelse ved slik stimulering. Hun elsker når jeg stimulerer det området sammen med klitoris stimulering å sier at de beste orgasme er når jeg kombinerer de to stimuleringene, men orgasme hun får er klitoris orgasme. Idag prøvde jeg å bruke en vibrator på klitoris, å når hun var sekunder fra å komme så stimulere jeg g-punktet ekstra, da g-punktet er en del av klitoris i sin helhet (om jeg ikke tar feil) så skal det jo være mulig at hun får orgasme via slik stimulering rett før hun kommer av klitoris orgasme? Jeg mildt sagt torturerte henne med vibratorer da jeg tok den bort hver gang hun holdt på å få orgasme, så sekunder etter fortsatte jeg å gjorde dette sikkert 6 ganger før jeg lot henne komme. Men poenget er, jeg stimulerte g-punktet med "kom hit" bevegelsen og med "riktig" trykk da under hele akten, men hun kom aldri i det jeg stimulerte området da jeg tok bort klitoris stimuleringen. Er det slik at g-punkts orgasme krever 100% egen stimulering fra start til slutt for at en evt orgasme skal finne sted? Selfølgelig med klitoris stimulering inni bildet, men ikke med hensikt at hun skal komme ved den stimuleringen, men ha det som en ekstra, så fokusere på g-punktet. Jeg spør for oss begge for hun lurer på det samme da hun har lest en del om det, å hun sier hun elsker "kom hit" stimuleringen av g-punktet, å sier det er som en klitoris nr 2 men at det er langt mindre følsomt der, men at det er en helt annen følelse. Vi og jeg er ute etter tips og hjelp om dette er mulig å oppnå. Vi har vel 1 tilfelle der hun TROR hun kom ved g-punkts stimulering, men sa det var helt annerledes å langt mindre deilig, men at det var en orgasme lignende følelse, men langt ifra samme intensitet som klitoris orgasme. Har hun da opplevd den type orgasme, eller ligger det mer i at det bare va en deilig følelse kanskje.. Vi er veldig åpen å snakker ganske bra imella oss om sex og nytelse, å vi elsker å utforske å prøve nye ting. Pr dags dato er g-punktet mye i fokus.. Var først idag jeg prøvde teknikken me å la henne nesten komme av klitoris stimulering mens jeg stimulerte g-punktet, for å så avslutte klitoris stimulering å fortsette med g-punktet, men det ser ikke ut som det funket da vi prøvde rundt 6 ganger på rad uten noe hell. Mvh nyskjerrig par. Anonymkode: 49d95...103 1
Fioljenta Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Jeg tipper du vil få mange forskjellige svar her. 😉 For meg er det sånn at jeg ikke kommer av at g-punktet stimuleres, men en klitoris-orgasme blir sterkere (mindre spiss) hvis g-punktet stimuleres i tillegg. I tillegg så blir g-punktet (altså, skjedeveggen mot magen) litt svampaktig og kan «lekke» masse klar, vannaktig væske (noe annet enn «smøre»-væsken). 💦 Noen ganger må jeg innrømme at jeg sliter litt med å avgjøre om jeg har orgasme eller ei. Altså, hvis det er supergodt, men liksom ikke noe kant som jeg dyttes over eller eksplosjon, er det da en orgasme? Klitorisorgasmer er gjerne litt sånn eksplosjons-aktiv. Men hva hvis det er en slags eksplosjon i show-motion? Eller det er innmari godt lenge (f.eks. 5-10min) - sånn at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg godt, men ikke noe klar begynnelse/slutt? Er det også orgasmer? Hans orgasmer har som regel tydelige start og slutt - også hans multiple - men mine er litt mer varierte... 🙄 Jeg har kommet frem til at så lenge jeg (vi) har det godt og nyter i fulle drag, så har det ikke så mye å si om det jeg opplever er en orgasme eller ei. 💜 5
Bamseklemmer Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det slik at g-punkts orgasme krever 100% egen stimulering fra start til slutt for at en evt orgasme skal finne sted? Selfølgelig med klitoris stimulering inni bildet, men ikke med hensikt at hun skal komme ved den stimuleringen, men ha det som en ekstra, så fokusere på g-punktet. Jeg spør for oss begge for hun lurer på det samme da hun har lest en del om det, å hun sier hun elsker "kom hit" stimuleringen av g-punktet, å sier det er som en klitoris nr 2 men at det er langt mindre følsomt der, men at det er en helt annen følelse. Vi og jeg er ute etter tips og hjelp om dette er mulig å oppnå. Jeg synes du som mann gjør all ting riktig, ikke mange som beskriver hvordan man liker å tilfredstille dama si på den måten. Synes ikke du prøver for mye heller, for du treffer punktene og fremgangsmåten... At G-punktsorgasmen uteblir, er gjennomsnitt vanlig. Jeg har lest og funnet ut at selve orgasmen er hjernestyrt, dvs. at det er hun som styrer den, men det er du som mann som legger alt til rette for at hun skal oppnå den. Jeg eller vi skal være forsiktig med å utpeke at det er kvinnens feil at den uteblir... Hvis hun får høre det blir det ikke enklere å få henne til å komme, så den diskusjonen legger vi død. Tror egentlig ikke det finnes noe fornuftig svar ang. G-punkts orgamen, for forskerne spekulerer fremdeles på dette mysteriet. Det noen har kommet frem til er jo at Skenes kjertler blir tirret under stimulering av G-punktet eller klitthode, noe som kan fremskape squirten (ejakulasjon/utløsning) for enkelte kvinner. Jeg skriver enkelte, fordi det er ikke alle som har utviklet kjertlene nok til å få det til. Vi må skille mellom orgasmen og squirtingen, det er to forskjellige ting... men det kan oppstå samtidig... Vet ikke om du ble noe klokere, men jeg har ville fortsatt med de to "kom hit" bevegelsene hvis hun elsker det. Ja, vi kan kalle den "klitoris nr 2", fordi det er en sammenheng mellom G-punkt og kjertlene... den deilige følelsen er jo at du tirrer hennes Skenes kjertler. Tren litt, små pauser og fortsett så lenge det føles deilig for henne... Jeg tror faktisk det er bare et lite tidsspørsmål før hun får sin første G-punkts orgasme... Lykke til heldiggrisen😅
Gjest Fnuggolina Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 Men.....spiller det noen rolle? Det er jo ikke mer komplisert enn at hun/du forsøker kun gpunktsstimulering noen ganger. Og ja, begge deler er klitoris (høyst sannsynlig) og alt, inkludert bak også, kan for mange forsterke orgasme. Vil tro de fleste merker forskjell.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Mann 29 med samboer 26. Prøvd ut det meste innen sex siden vi møttes i 2016. Jeg elsker å gi nytelse, er veldig på med at hun skal få orgasme før meg eller samtidig. G-punkts "massasje" eller stimulering av g-punktet eksperimenterte vi en del etter at vi møttes, hun hadde aldri hørt om det å aldri hatt noen som har "berørt" det området på henne før. Hun avgir mye vedske å det blir søkkvått når jeg gjør det på henne, men hun har aldri opplevd noe orgasme med det, men vært kanskje 2-3 ganger der hun mener hun har fått en orgasme lignende følelse ved slik stimulering. Hun elsker når jeg stimulerer det området sammen med klitoris stimulering å sier at de beste orgasme er når jeg kombinerer de to stimuleringene, men orgasme hun får er klitoris orgasme. Idag prøvde jeg å bruke en vibrator på klitoris, å når hun var sekunder fra å komme så stimulere jeg g-punktet ekstra, da g-punktet er en del av klitoris i sin helhet (om jeg ikke tar feil) så skal det jo være mulig at hun får orgasme via slik stimulering rett før hun kommer av klitoris orgasme? Jeg mildt sagt torturerte henne med vibratorer da jeg tok den bort hver gang hun holdt på å få orgasme, så sekunder etter fortsatte jeg å gjorde dette sikkert 6 ganger før jeg lot henne komme. Men poenget er, jeg stimulerte g-punktet med "kom hit" bevegelsen og med "riktig" trykk da under hele akten, men hun kom aldri i det jeg stimulerte området da jeg tok bort klitoris stimuleringen. Er det slik at g-punkts orgasme krever 100% egen stimulering fra start til slutt for at en evt orgasme skal finne sted? Selfølgelig med klitoris stimulering inni bildet, men ikke med hensikt at hun skal komme ved den stimuleringen, men ha det som en ekstra, så fokusere på g-punktet. Jeg spør for oss begge for hun lurer på det samme da hun har lest en del om det, å hun sier hun elsker "kom hit" stimuleringen av g-punktet, å sier det er som en klitoris nr 2 men at det er langt mindre følsomt der, men at det er en helt annen følelse. Vi og jeg er ute etter tips og hjelp om dette er mulig å oppnå. Vi har vel 1 tilfelle der hun TROR hun kom ved g-punkts stimulering, men sa det var helt annerledes å langt mindre deilig, men at det var en orgasme lignende følelse, men langt ifra samme intensitet som klitoris orgasme. Har hun da opplevd den type orgasme, eller ligger det mer i at det bare va en deilig følelse kanskje.. Vi er veldig åpen å snakker ganske bra imella oss om sex og nytelse, å vi elsker å utforske å prøve nye ting. Pr dags dato er g-punktet mye i fokus.. Var først idag jeg prøvde teknikken me å la henne nesten komme av klitoris stimulering mens jeg stimulerte g-punktet, for å så avslutte klitoris stimulering å fortsette med g-punktet, men det ser ikke ut som det funket da vi prøvde rundt 6 ganger på rad uten noe hell. Mvh nyskjerrig par. Anonymkode: 49d95...103 Virker som du er en god elsker som bryr seg om dama si. 👍Er bare å stå på og vær obs på hennes signaler når hun er i ferd med å oppnå orgasme. Dama di er heldig. Anonymkode: f1508...0fd 1
Bamseklemmer Skrevet 25. mars 2021 #6 Skrevet 25. mars 2021 Fioljenta skrev (1 time siden): For meg er det sånn at jeg ikke kommer av at g-punktet stimuleres, men en klitoris-orgasme blir sterkere (mindre spiss) hvis g-punktet stimuleres i tillegg. I tillegg så blir g-punktet (altså, skjedeveggen mot magen) litt svampaktig og kan «lekke» masse klar, vannaktig væske (noe annet enn «smøre»-væsken). 💦 Den vannaktige væsken du snakker om har holdt meg nattevåken mange ganger😅 Ikke at jeg tviler på at du har opplevd det, men den må jo ha et navn? Er det ikke utfloden din som renner ut? Den kan være akkurat samme konsistent som du beskriver den... Er det mere når du nærmer deg eggløsning? Lubrikasjon er jo små kjertler som utsonderer ved opphisselse, og hvis kvinnen er skikkelig opphisset kan det virkelig renne ut i store mengder har jeg erfart... Fioljenta skrev (1 time siden): Noen ganger må jeg innrømme at jeg sliter litt med å avgjøre om jeg har orgasme eller ei. Altså, hvis det er supergodt, men liksom ikke noe kant som jeg dyttes over eller eksplosjon, er det da en orgasme? Klitorisorgasmer er gjerne litt sånn eksplosjons-aktiv. Men hva hvis det er en slags eksplosjon i show-motion? Eller det er innmari godt lenge (f.eks. 5-10min) - sånn at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg godt, men ikke noe klar begynnelse/slutt? Er det også orgasmer? Hans orgasmer har som regel tydelige start og slutt - også hans multiple - men mine er litt mer varierte... 🙄 Fantastisk opplevelse å kjenne på den da, kan det være en kombinasjon av orgasme, squirt og at du blir supersensitiv under orgasmen, kanskje er det en multiple-orgasme du kjenner? Fioljenta skrev (1 time siden): Jeg har kommet frem til at så lenge jeg (vi) har det godt og nyter i fulle drag, så har det ikke så mye å si om det jeg opplever er en orgasme eller ei. 💜 Må si meg enig selv om jeg er mann, men jeg får jo utløsning hver gang😝
NysgjerrigPiken Skrevet 25. mars 2021 #7 Skrevet 25. mars 2021 Det er vanskelig å svare på dette siden alle er så ulike.. For meg, så er orgasmene forskjellig. Jeg kan få orgasme bare av g-punktstimulering, og den er mindre intens enn en klitorisorgasme, men det er ingen tvil og at det faktisk er en orgasme. Så for meg så er det flere typer: klitorisorgasme, kombinert (begge stimuleres samtidig) og ren g-punktsorgasme. Den «beste» er ofte i kombinasjonen, men jeg vil nok foretrekke klitorisorgasme foran ren g-punktsorgasme. Sistnevnte føles annerledes - deilig, men mindre intens, og ofte litt mer langvarig. Jeg tenker 1) fortsett med utprøving og 2) heldig dame!
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. mars 2021 #8 Skrevet 25. mars 2021 Jeg kommer veldig fort at g punkt orgasme, som jo er en forlengelse av klitoris. Den er også bedre og sterkere enn kun klitorisorgasmen. Så her er vi kvinner forskjellige
HannaLena Skrevet 26. mars 2021 #9 Skrevet 26. mars 2021 (endret) Om jeg stimulerer både g-punkt og klitoris (jeg må vel si at jeg aldri kun leker med g-punktet uten at klitoris er med på leken) så vet jeg egentlig ikke hvor orgasmen kjennes sterkest da det kan være dype, intense orgasmer, men om jeg kun stimulerer klitoris er orgasmen mye mildere og mer sentrert mot klitoris. Jeg squirter (fontene) nesten alltid med ‘’kom hit’’ bevegelsen og klitorisstimuli og kan få en rekke orgasmer over en veldig kort periode uten at jeg kan plassere selve orgasmen på et fast punkt. hvis jeg f.eks bruker buttplug eller noe annet der bak samtidig så blir orgasmen enda sterkere i hele underlivet.. Endret 26. mars 2021 av HannaLena 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå