Gå til innhold

Negler

sensommer brud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde bestemt meg for å gjøre noe med neglene mine før bryllupet, men er usikker på hva jeg bør gjøre. Hadde tenkt på fransk manikyr, men har ganske korte negler og vet ikke om de da fjerner neglebånde osv.

Hva koster slik forresten? Kan noen anbefale et sted i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte Beths på frogner. Nydelig og holdbar fransk manikyr.

Jeg har heller ikke negler men det støper de på. Resultatet ble veldig naturlig.

Men det er litt dyrt. 590 kr.

Ellers kan du prøve en av lærlingene på Tone Lise akademiet, de er billigere.

Skrevet

Ei venninne hadde fransk manekyr på korte negler. Det var veldig fint!

Spar fram til bryllupet du - så blir det nok bra.

Jeg betalte 190 kroner i kristiansand

Skrevet

Jeg har ikke lange negler, men det ble veldig fint når jeg lakket de med sånn Depend Fransk manikyr sett. Tror ærlig talt ikke noen så så mye på neglene min den dagen. Og de som så det dagen før syntes det var veldig fint.

Det er ikke helt meg å bruke masse penger på sånt, så det var dette som var mest naturlig for meg.

Skrevet

Jeg fikk støpt negler med fransk manikyr til mitt bryllup, i tillegg la de på gull dekor i skillet mellom hvit og rosa, som matchet gifteringen...Det var nydelig, men ganske dyrt! Ca 700,- synes jeg å huske. Det var kanskje ikke så mange som la merke til neglene, men jeg følte meg som en prinsesse til fingertuppene bokstavelig talt!! Men du kan få fransk manikyr på dine negler til rundt 150,- kroner skulle jeg tro.

Skrevet

Jeg fikk støpt negler med fransk manikyr. Det kostet ca 700 kr, verdt hver krone.

Nå som jeg sitter å ser på bildene, er jeg sjeleglad for at jeg har pene negler istede for de katastrofene jeg pleier å ha. Det er noe med helheten. Og imotsetning til det en sa litt lenger oppe, det er vel sjelden en dag folk ser oftere på hendene dine en akkurat den.

"Halve" dagen går med til håndhilsing, resten til fotografering av deg :)

Skrevet

Enig med Eliza Doalot. Jeg skal nok ha negler med Fransk Manikyr. Tenker å få støpt også. Har (selvfølgelig) knekt noen av mine egne de siste dagene... Arg... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...