AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Vet ikke hvor jeg skal starte engang men vel jeg og mannen min jobber veldig mye og får nesten ikke tid til å passe på barna. Vi åpnet jo en profil på en sånn nettside der man kan finne barnepass i nærområdet. Jeg kom over en ung kvinne som er 26 år. Hun kom på besøk hos oss på mandag for en liten prat, altså for å bli bedre kjent med henne. Og siden den dagen har mannen min vært veldig annerledes mot meg. Jeg husker da han skulle åpne døra for hun at han ble helt sjokkert og ble glad? Skjønner ikke hvorfor han ble glad men jeg selv synes hun er ung og vakker, og ikke minst fin kropp. Jeg har fødet 3 barn og ser ikke akkurat like «fin» ut og har former som henne men uansett mannen min pleier alltid å gi meg komplimenter hver dag men siden mandag har jeg hørt null komplimenter. Hun satt barnepass for oss igår og mannen min kom hjem før meg igår og jeg så at han så lenge på henne før hun dro. Altså da hun skulle ut så så jeg at han så på henne bak altså på rumpa. Og igår kveld nevnte han at hun var halvt brasilsk og halv colombiansk og at han aldri har sett en så fin blanding. Hun er utrolig god mot barna og hjelper dem med lekser men føler siden mandag at jeg har mistet selvtillitten helt? Jeg vil heller ikke ta det opp foran mannen da det vil virke som om jeg sliter med meg selv.. Hva kan jeg gjøre ? Anonymkode: daa4b...849
Engel Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Fortell mannen din hva du tenker. Og at du trenger litt hjelp fra han for å bli kvitt disse tankene. 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 Skaff ny barnevakt! Sporentreks! Anonymkode: 9939f...673 4
Festlig Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 Fikk Exit2-vibber av å lese dette her . Jeg får meg ikke helt til å tro på dette siden åpner innlegget med å si at dere nesten ikke har tid til barn . Da får du bare ta det som kommer av kommentarer 😅 2
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 Si farvel til den nye og sett inn spesialannonse. Søk etter gjennomsnitts utseende, gammal godt voksen burugle som er flink med unger. Forhåpentlig blir en slik person bra for alle sammen.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #6 Skrevet 25. mars 2021 Hun høres jo flott ut, hvorfor valgte du henne egentlig? Har en venninne som var på barnevakt jakt hun luket ut de pene med en gang. 😄 Anonymkode: 88bf4...b3c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #7 Skrevet 25. mars 2021 Engel skrev (34 minutter siden): Fortell mannen din hva du tenker. Og at du trenger litt hjelp fra han for å bli kvitt disse tankene. Ja får gjøre det i kveld når han kommer fra jobb. Huff Anonymkode: daa4b...849
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #8 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Skaff ny barnevakt! Sporentreks! Anonymkode: 9939f...673 Jeg tenkte det egentlig.. men vil det ikke bli rart at jeg skaffer en ny barnevakt siden JEG føler meg sånn? Anonymkode: daa4b...849
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #9 Skrevet 25. mars 2021 Festlig skrev (26 minutter siden): Fikk Exit2-vibber av å lese dette her . Jeg får meg ikke helt til å tro på dette siden åpner innlegget med å si at dere nesten ikke har tid til barn . Da får du bare ta det som kommer av kommentarer 😅 Altså det jeg mente var at jeg og mannen jobber veldig mye overtid nå. Vi får tid til barna men ikke så mye som før corona. Anonymkode: daa4b...849
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #10 Skrevet 25. mars 2021 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Si farvel til den nye og sett inn spesialannonse. Søk etter gjennomsnitts utseende, gammal godt voksen burugle som er flink med unger. Forhåpentlig blir en slik person bra for alle sammen. Ja vel sant det hehe. Skulle velt tenkt på det før :) Anonymkode: daa4b...849
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #11 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hun høres jo flott ut, hvorfor valgte du henne egentlig? Har en venninne som var på barnevakt jakt hun luket ut de pene med en gang. 😄 Anonymkode: 88bf4...b3c Hun er snill og grei. Altså grunnen til at jeg valgte henne er fordi hun bor nærmest og er lett tilgjengelig.. Anonymkode: daa4b...849
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #12 Skrevet 25. mars 2021 Begjær er en helt naturlig greie. Å bli overrasket over partnerens begjær er også helt naturlig. Det må man akseptere. .. men det er kanskje ikke naturlig å invitere det inn i hjemmet. Et bytte av barnevakt virker logisk. Han elsker deg nok ikke noe mindre nå enn før du ble bevisst på at han tenker på andre damer.. Anonymkode: 6233d...6c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå