Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en trådløs støvsuger som er god, men ikke for dyr. Jeg bor i 3 etasjer, parkettgulv med enkelte tepper. Har hund som røyter litt, ikke langhåret og som koser seg i sofaene.

Har dere tips? Har sett litt på Dyson, men de er ganske dyre.

Anonymkode: 818bf...e52

Videoannonse
Annonse
Gjest Albbas
Skrevet

Veldig fornøyd med Xiaomi RoboRock Mace H6! Koster ca 3500. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg trenger en trådløs støvsuger som er god, men ikke for dyr. Jeg bor i 3 etasjer, parkettgulv med enkelte tepper. Har hund som røyter litt, ikke langhåret og som koser seg i sofaene.

Har dere tips? Har sett litt på Dyson, men de er ganske dyre.

Anonymkode: 818bf...e52

Ja Dyson koster litt mer enn andre, men den er helt klart værdt pengene! Jeg har prøvd noen forskjellige, men altid ønsket meg en Dyson.  Men til slutt gikk jeg for dyson v11. Men det er vel den v6 som er spesielt utviklet for bruk i hjem med dyr. 

Kjøper du dyson og tar vare på den har du nok støvsuger livet ut 😁

Anonymkode: 5862f...4d0

AnonymBruker
Skrevet

Dyson, Eminent støvsuger. Overlegen.

Anonymkode: 85003...8d9

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke Dyson var sterk nok i hus der det bor jenter med langt hår og et pelsdyr. Gikk tilbake til Miele med ledning.

Anonymkode: b6dd8...0e3

Gjest Albbas
Skrevet

Det finnes en haug av tester på nett, og Dyson er slettes ikke vinneren av alle.. 

Skrevet

Vi har en Dyson V8 og jeg er superfornøyd med den. Vi har i tillegg katter, så den er også beregnet til dyrehår. Støvsugeren kostet 5000 kr, men den er verdt prisen. Den har vart i noen år nå, så det er desidert lengre enn andre støvsugere vi har hatt. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med vår fra Electrolux. Dyson må du vel holde inne en k app når du aktivt støvsuger, det er et stort minus for meg, og jeg trenger ikke det på min :)

Anonymkode: 1333a...a5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...