Gå til innhold

Faste 16:8

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som har gått/går på 16:8, gikk dere like mye ned like fort etter at de første kiloene forsvant (vannvekt)?

Anonymkode: fd882...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kommer an på hva man spiser i de timene du kan spise. Du kan ikke trykke i deg hva som helst og likevel gå ned. Kalorier inn og ut teller uansett, og man kan rekke å spise mye på 8 timer. 

Anonymkode: ff684...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kommer an på hva man spiser i de timene du kan spise. Du kan ikke trykke i deg hva som helst og likevel gå ned. Kalorier inn og ut teller uansett, og man kan rekke å spise mye på 8 timer. 

Anonymkode: ff684...926

Jeg spiser ca 1500 kalorier, og jeg er ca 20 kilo overvektig

Anonymkode: fd882...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ned ca 1 kg i måneden, som er passe tempo for meg :) Kunne sikkert gått ned mer om jeg telte kalorier eller trente også. Jeg fokuserer på sunn mat og å ikke spise mer enn jeg ville gjort til måltidene utenom PF, altså jeg spiser ikke en større middag enn normalt fordi jeg vet jeg skal faste lenge, eller en større frokost fordi jeg har fastet. Da forsvinner mye av poenget. Jeg spiser normal frokost, lunsj og middag. 

Jeg bruker PF fordi det er enkelt å forholde seg til, og fordi sukkersug forsvant etter noen uker. Jeg er heller ikke sulten i det jeg bryter fasten, så en liten frokost er fint for meg. Du må passe på hva du spiser ja, som brukeren over skriver teller kalorier inn og ut akkurat som vanlig, det er bare fordeler med stabilt blodsukker og at du hopper over et måltid som gjør dette greit for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...