AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Jeg hadde en episode her om dagen der jeg gikk tur med en tidligere kollega og det viste seg at han trodde vi var på date. Jeg fikk panikk og løste situasjonen så teatralsk som mulig, stoppet plutselig opp og sa "Du? Jeg tror vi må snakke litt om hva denne turen er for noe". Og så forklarte jeg han hva jeg så turen som og hva jeg oppfattet at han så den som. Det ble rett og slett dritkleint, han stotret frem en slags beklagelse, vi fullførte turen, men praten gikk helt i stå. Jeg satser jo på at jeg ikke havner i en sånn situasjon igjen. Men likevel: Hvordan ville dere håndtert situasjonen mer smidig? Anonymkode: 2d4c8...b41
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Det kommer litt an på hvor tydelig det er at han tror det er date. "Det er så hyggelig å bare kunne ta en tur med en god kollega - nå er det jo mange som dater på denne måten også, det tenkte jeg ikke over, jeg hadde bare lyst til å gå en tur jeg, er ikke det hyggelig". Og hvis han da blir skuffa eller nevner noe om date, så er det lett å være hyggelig og mildt medfølelende "så hyggelig at du håpte det var en date, men jeg foretrekker å ikke blande dating og jobb, hvertfall ikke for vår del. Det ble en veldig koselig ikkedate da :)" Anonymkode: fc00b...617
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer litt an på hvor tydelig det er at han tror det er date. "Det er så hyggelig å bare kunne ta en tur med en god kollega - nå er det jo mange som dater på denne måten også, det tenkte jeg ikke over, jeg hadde bare lyst til å gå en tur jeg, er ikke det hyggelig". Og hvis han da blir skuffa eller nevner noe om date, så er det lett å være hyggelig og mildt medfølelende "så hyggelig at du håpte det var en date, men jeg foretrekker å ikke blande dating og jobb, hvertfall ikke for vår del. Det ble en veldig koselig ikkedate da :)" Anonymkode: fc00b...617 Så nå at det var tidligere kollega, men det endrer ingenting "jeg foretrakk å ikke blande ... og det er fortsatt sånn jeg ser på deg, som en god kompis jeg jobbet med før :)" Anonymkode: fc00b...617
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 Det var en del misforståelser mellom meg og en mannlige kollega og da sa jeg det rett ut at alt er misforståelser. Beklaget at han hadde forstod det på den måten. Så du har gjort det rett TS. Anonymkode: 96707...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå