Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer gode/dårlige fra andre Dr Hauschas produkter?

Fortell :) Jeg vurderer å prøve håndkremen deres, hvordan er den?

Er det sånn at produktene bare inneholder naturlige ingredienser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du leser tråden "Dr. Hauschka rosekrem" lenger ned på siden, får du masse informasjon. ;) Der er det også link til DH's hjemmesider.

Si ifra hvis det er noe mer du lurer på! :)

Endret av Ling
Skrevet
Fortell :) Jeg vurderer å prøve håndkremen deres, hvordan er den?

Håndkremen er helt fantastisk! :hjerte: Den trekker raskt inn, lukter godt (hvis man liker hauschka-lukta), og effekten varer lenge.

Skrevet
Håndkremen er helt fantastisk! :hjerte: Den trekker raskt inn, lukter godt (hvis man liker hauschka-lukta), og effekten varer lenge.

Jepp, slenger meg på her! Beste håndkremen jeg har prøvd så langt, og jeg har snart prøvd hele registeret av håndkremer!!!!! (selv om lukten kan være litt uvant kanskje, for noen). Ellers så synes jeg leppepomaden og den i krukke (leppebalsam?) også er gode produkter.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd håndkremen,så kan ikke svare deg på hvordan den er,men ser du fikk endel svar om den over.

Jeg har testet en sånn bronsegele-lignende-greier. Jeg blandet den enten i dagkremen eller hadde den rett på huden.Jeg var IKKE fornøyd med den...farget ble litt sånn sjoldete på og vanskelig å få jevn på huden synes jeg. Når jeg "vannet den" ut sammen med dagkrem ble resulatatet litt bedre,men ikke bra nok til at jeg har kjøpt den flere ganger for å si det slik...

Jeg har også testet den "balanserende oljen" som skal være effektiv på hud som er litt tørr med allikevel urenheter. Jeg brukte den i panna mi som lett får litt urenheter,men huden er litt-eller dvs om jeg bruker streke produkter mot de få urenhetene jeg har i panna så blir huden der veldig tørr. Men ikke med denne...Jeg brukte den på områder på huden som jeg lett fikk/hadde kviser etter rens morgen og kveld. Brukte vanlig dagkrem over og nattkrem over om natten.

Det er noen uker siden jeg gikk tom og det merkes på huden faktisk! Lurer på om jeg må få en ny.

Jeg brukte denne vanligvis bare i panna og da varte den i laaang tid. Og de er jo ikke SÅ dyre heller da?!

Så har jeg testet en solkrem også fra Dr. H når jeg tenker meg om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...