Gå til innhold

Kjæreste som har prøvd masse med ekser, men ikke virker interessert i å utforske med meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kjæreste jeg er ekstremt forelska i, sikkert for forelska. Men det problematiske er at han har fortalt en del om de han har møtt før meg. Bl.a. har han prøvd buttplug og dildo på andre, dobbeltpenetrering, trekantsex, han har faktisk handlet inn/kjøpt sexelektøy som buttplug, dildoer, har også kjøpt glidemiddel og massasjeolje. Dette har han da brukt på andre. Men på meg...ingenting av det. Vi har vært sammen i mer enn ett år, og jeg har flere ganger nevnt at jeg har fantasert om at han bruker sexleketøy på meg. Vi har snakket om at det er best at han kaster alt sexleketøy han har brukt på andre, og at han skulle kjøpe nytt for å bruke på meg.

Første gangen han nevnte at han ville bruke en buttplug på meg mens vi har sex, var over ett år siden. Og jeg reagerte med glede og følte meg smigret da han sa det, sa at jeg selvsagt ville det, at jeg og fantaserer om det. Han har nevnt det maaange ganger, oftest mens vi har sex, at han vil at jeg skal bli helt fylt opp, bruke sexleketøy mens vi har sex så jeg blir dobbeltpenetrert. Men det skjer altså ingenting.

I går kranglet vi på telefonen, veldig smertefullt. For snart to uker siden sa han at neste helg vi skulle tilbringe sammen (som skulle være helga som kommer nå), så skulle vi realisere den fantasien. Og han sa han skulle skaffe sexleketøy. I går på tlf sa jeg til at han jeg gledet meg masse til helga, og spesielt til det ene! Først så virket det nesten som om han ikke visste hva jeg mente, så jeg måtte si det. Han sa at jo, han gledet seg også. Jeg spurte om han hadde skaffet sexleketøy, han sa nei....Da spurte jeg hvorfor, da sa han at alt er jo stengt ned nå pga. korona! Da ble jeg oppgitt, skuffet og sint og sa at han har faktisk hatt mer enn ett år på seg! Og, på de snart 14 dagene kunne han ha bestilt på  nettet. Nei, det hadde han visst aldri gjort før.

Han sa sa at jeg "bare klager" og at nå er helga ødelagt, jeg er bare negativ....Fordi jeg er skuffet over at han ikke gjør det han hadde lovet.

Når er jeg bare så fortvilet, skuffet, trist. Han har faktisk gjort dette med andre, gått hele veien med å kjøpe inn sexleketøy til og med. Men ikke med meg.

Lurer på om dette forholdet ikke har noen fremtid. Vi er BDSM-ere, men det virker ikke som om han er interessert i meg på den måten. Jeg lengter etter å bli brukt, tvunget til ting, presset, mens han gidder ikke engang å kjøpe og bruke sexleketøy på meg. Det har han gjort med andre. Jeg er visst aldri bra nok, attraktiv nok, interessant nok.

Sist gang jeg var hos han, drev han og ryddet på soverommet, og da stod en boks med et par buttplugger, dildoer, massasjeolje, glidemiddel og klesklyper synlig under nattbordet. Da jeg ble opprørt pga. det, avfeide han det med at han skulle rydde det bort, jeg må bli mer robust og tåle mer......

Kjenner at jeg er på gråten nå mens jeg er på jobb, har våknet flere ganger i natt og har vondt i magen. Jeg forstår ikke hvordan det kan bli sånn. Hvorfor de andre fikk frem noe i han som gjorde at han ville bruke sexleketøy, massasjeolje, glidemiddel, mens jeg aldri får frem det i han. Jeg kommer alltid til å være annenrangs? Er dette bare dødfødt? Hvorfor gjør han dette mot meg?

Anonymkode: 0f540...0d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke kjøpe inn selv? 

Skjønner at du er skuffet og skjønner at han føler du maser, men det kan hende at han rett og slett ikke har lyst? Og har problemer med å si akkurat det? 

• Liker 9
Skrevet

Kommunikasjon, uten at det blir krangling, eller sutring (denne er vanskelig for meg, som er grunnen til at jeg nevner det).

Er det et D/s forhold? Prøver han å lære deg å ikke toppe fra bunn? På en tåpelig måte vel og merke.. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville du likt det om det var han som stadig maste og presset på for å prøve noe du egentlig ikke var så gira på? Og hvis du er så gire på dette, hvorfor tar du ikke tak i det selv heller enn å vente på at han skal fikse og ordne?

Anonymkode: b1197...0bb

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har jo hatt et år på deg til å kjøpe sexleketøy du også.

Anonymkode: ae3f7...5e6

Det er sant, men psykisk vil det være ødeleggende for meg fordi han kjøpte jo selv sexleketøy han brukt på andre. Om han ikke gjør det med meg, så tror jeg ikke jeg klarer å elske han lenger.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan ville du likt det om det var han som stadig maste og presset på for å prøve noe du egentlig ikke var så gira på? Og hvis du er så gire på dette, hvorfor tar du ikke tak i det selv heller enn å vente på at han skal fikse og ordne?

Anonymkode: b1197...0bb

Om han ikke er gira på det, så burde han si det i klartekst. Jeg tror han ville ha gjort det med meg allerede om han var "gira," han har jo gjort det med andre. Jeg klarer ikke ta intiativet, er jo han som er den Dominante.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er sant, men psykisk vil det være ødeleggende for meg fordi han kjøpte jo selv sexleketøy han brukt på andre. Om han ikke gjør det med meg, så tror jeg ikke jeg klarer å elske han lenger.

Tror det hadde vært sunnere for deg å slutte å henge deg opp i hva han gjorde før han møtte deg. Ikke sammenligne med livet hans før deg og med deg. 

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (5 minutter siden):

Kommunikasjon, uten at det blir krangling, eller sutring (denne er vanskelig for meg, som er grunnen til at jeg nevner det).

Er det et D/s forhold? Prøver han å lære deg å ikke toppe fra bunn? På en tåpelig måte vel og merke.. 

Ja, vi har et D/s-forhold, men jeg er ikke en topper fra bunnen. Mer at nå har det gått mer enn ett år og fantasien er enda ikke blitt realisert, og jeg vet han har brukt sånne sexleketøy jeg fantaserer om på andre. Det er en slags sorg, en vond sorg og skuffelse. Føler meg nesten suicidal av å bli avvist på denne måten igjen og igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper at det han tenner på er dominere ved å overtale og "presse" damene til å gjøre ting de egentlig ikke i utgangspunktet har så lyst til og når du er så ivrig så er det avtennende for han rett og slett.

Anonymkode: bdac7...94c

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tipper at det han tenner på er dominere ved å overtale og "presse" damene til å gjøre ting de egentlig ikke i utgangspunktet har så lyst til og når du er så ivrig så er det avtennende for han rett og slett.

Anonymkode: bdac7...94c

Om det er sant, er det jo enda verre-  fordi jeg tenner på bli presset og tvunget til ting. Om han ikke ønsker å gjøre det med meg, er det jo dødfødt hele forholdet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Polly Ester skrev (2 minutter siden):

Tror det hadde vært sunnere for deg å slutte å henge deg opp i hva han gjorde før han møtte deg. Ikke sammenligne med livet hans før deg og med deg. 

Ja, du har rett,men samtidig er det helt uvirkelig vondt å vite at han noen andre har fått oppleve dette med han - og at han ikke virker å være interessert i meg på den måten. Det river meg på en måte istykker.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, vi har et D/s-forhold, men jeg er ikke en topper fra bunnen. Mer at nå har det gått mer enn ett år og fantasien er enda ikke blitt realisert, og jeg vet han har brukt sånne sexleketøy jeg fantaserer om på andre. Det er en slags sorg, en vond sorg og skuffelse. Føler meg nesten suicidal av å bli avvist på denne måten igjen og igjen.

Måten du har beskrevet det på her, kan (på noen) virke som topping fra bunn. Med at du hele tiden spør om det.

Jeg ville snakket om hvordan dette får deg til å føle, spessielt om du føler deg suicidal. Dette MÅ han vite! 
om du ikke føler du klarer å prate, så pleier jeg å skrive ting ned til min Dom. Det gjør det lettere for meg å utrykke meg, uten å legge inn et tonefall som kan virke negativt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du burde faktisk gå til legen og be om hjelp. Dette er faktisk ikke bra og skremmende lesing. 

Anonymkode: 6050d...1b8

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (23 minutter siden):

Måten du har beskrevet det på her, kan (på noen) virke som topping fra bunn. Med at du hele tiden spør om det.

Jeg ville snakket om hvordan dette får deg til å føle, spessielt om du føler deg suicidal. Dette MÅ han vite! 
om du ikke føler du klarer å prate, så pleier jeg å skrive ting ned til min Dom. Det gjør det lettere for meg å utrykke meg, uten å legge inn et tonefall som kan virke negativt :)

Jeg fremstilte det kanskje litt feil; det er ikke sånn at jeg hele tiden eller ofte spør om det. Det er mer at han f.eks. snakker om det mens vi har sex, og så følger jeg opp med at ja, gleder meg, vil det så mye etc. Men så skjer det aldri. :( Og denne helga hadde jeg gledet meg masse til, og så har han ikke engang vært interessert nok til at han har skaffet sexleketøy som han sa han skulle. Da blir jeg veldig lei meg.

Dessverre skrev jeg en del sinte, sårede meldinger i natt og i dag tidlig. Da pleier han bare å ignorere meg, ofte i dagesvis. Det er og noe som gjør meg trist. Føler at jeg begynner å mislike meg mer enda mer enn før. Ser meg selv i speilet og hater hvordan jeg ser ut, tenker bare på hvordan de andre så ut, hva som gjorde at han ville bruke sexlektøy og leke med dem, utforske med dem, men aldri meg. Føler at jeg bare vil sove hele tiden. Er på jobb, men føler at jeg skal til å gråte stadig vekk. Tror ikke han elsker meg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg fremstilte det kanskje litt feil; det er ikke sånn at jeg hele tiden eller ofte spør om det. Det er mer at han f.eks. snakker om det mens vi har sex, og så følger jeg opp med at ja, gleder meg, vil det så mye etc. Men så skjer det aldri. :( Og denne helga hadde jeg gledet meg masse til, og så har han ikke engang vært interessert nok til at han har skaffet sexleketøy som han sa han skulle. Da blir jeg veldig lei meg.

Dessverre skrev jeg en del sinte, sårede meldinger i natt og i dag tidlig. Da pleier han bare å ignorere meg, ofte i dagesvis. Det er og noe som gjør meg trist. Føler at jeg begynner å mislike meg mer enda mer enn før. Ser meg selv i speilet og hater hvordan jeg ser ut, tenker bare på hvordan de andre så ut, hva som gjorde at han ville bruke sexlektøy og leke med dem, utforske med dem, men aldri meg. Føler at jeg bare vil sove hele tiden. Er på jobb, men føler at jeg skal til å gråte stadig vekk. Tror ikke han elsker meg.

Hva med å sette ignorering på listen din over grenser? Det har jeg. Ignorering er en hard grense for meg, ikke noe som skal gjøres. Om han blir stille noen dager, gir han meg en forklaring først. 

Igjen, jeg anbefaler deg å skrive ned hvordan alt dette får deg til å føle. Ikke anklag ham for noe, men skriv hvordan DU føler det :) 

• Liker 4
Gjest Middelmådig
Skrevet

Han er en veldig dårlig dom for deg. Det er realiteten. 
Dere er rett og slett ikke kompatible 

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Er du sikker på at et slikt forhold er noe for deg?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du skrevet tråder her før? Var de du som var veldig sjalu på kjærestens eks, som tro på s/m tur til Danmark sammen?

Det høres ikke ut som om du trives i forholdet, og at det ødelegger deg psykisk. Kjæresten din gjør ikke noe galt, men likevel er det noe som er galt for deg, og det er ikke bra for deg. Dere passer kanskje ikke så godt sammen?

Har du lyst til å prøve det fordi det er noe som virkelig tenner deg? Eller er det fordi det er noe han har gjort med eksene før, og du ikke vil være "dårligere" enn eksene hans?

Anonymkode: 5fcb7...4ad

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
Vera skrev (15 minutter siden):

Er du sikker på at et slikt forhold er noe for deg?

Ja, men begynner å tenke at det kanskje ikke er riktig mann jeg er sammen med nå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...