AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Tenner dere også på vanlig vaginalt samleie med mannen også? Eller tenner dere på å bruke store leketøy istedet og heller oralsex/fingring ellers? Har bare vært med ei dame som likte fisting og vi hadde ikke så mye vaginal sex selv om penis er over snittet stor. Hun tente mere på at vi lekte med store leketøy/dildoer og ellers. En penis er jo mye mindre enn en stor hånd og store dildoer uansett hvor stor den er, så derfor lurer jeg på om noen damer som liker dette også kan like å ha "normal" sex?. Vi hadde også vanlig samleie men da brukte vi som regel sleeve på under samleiet, og eventult tok det av rett før orgasme. Sexen var så annerledes så var egentlig bare spennende og nytt på en måte. Hun runket og sugde meg da, og jeg runket mye til henne mens vi fistet og hun hadde store dildoer inni seg. Var veldig tennende, men savnet noen ganger også å bare være inni med bare penis. De gangene vi ikke brukte sleeve kunne hun ha en ekstra dildo i vagina samtidig for å få den oppfyllende følelsen som hun tente på da.🙂 Anonymkode: da34b...1c3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenner dere også på vanlig vaginalt samleie med mannen også? Eller tenner dere på å bruke store leketøy istedet og heller oralsex/fingring ellers? Har bare vært med ei dame som likte fisting og vi hadde ikke så mye vaginal sex selv om penis er over snittet stor. Hun tente mere på at vi lekte med store leketøy/dildoer og ellers. En penis er jo mye mindre enn en stor hånd og store dildoer uansett hvor stor den er, så derfor lurer jeg på om noen damer som liker dette også kan like å ha "normal" sex?. Vi hadde også vanlig samleie men da brukte vi som regel sleeve på under samleiet, og eventult tok det av rett før orgasme. Sexen var så annerledes så var egentlig bare spennende og nytt på en måte. Hun runket og sugde meg da, og jeg runket mye til henne mens vi fistet og hun hadde store dildoer inni seg. Var veldig tennende, men savnet noen ganger også å bare være inni med bare penis. De gangene vi ikke brukte sleeve kunne hun ha en ekstra dildo i vagina samtidig for å få den oppfyllende følelsen som hun tente på da.🙂 Anonymkode: da34b...1c3 vil du si henne var løs i fitta? eller er det bare en myte som mange av damene her sier? Anonymkode: c8954...f16
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 Syns sexen var veldig bra da, sex er så mye mere enn penis i vagina sex, men er likevel nyskjerrig om det generelt blir for "kjedelig" med bare penis i vagina sex hvis man er bortskjemt med store leketøy/fisting? Anonymkode: da34b...1c3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): vil du si henne var løs i fitta? eller er det bare en myte som mange av damene her sier? Anonymkode: c8954...f16 Hun var romslig, men jeg syns det er tennende da at hun kunne ta så store dildoer og hånden min uten problem. Hun var selvsikker og visste hva hun likte og det tente meg veldig. Man får jo samme friksjon hvis man har en ekstra dildo samtidig og også deilig å være inni henne med stor tykk sleeve på å sprute inni henne helt til slutt. Anonymkode: da34b...1c3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun var romslig, men jeg syns det er tennende da at hun kunne ta så store dildoer og hånden min uten problem. Hun var selvsikker og visste hva hun likte og det tente meg veldig. Man får jo samme friksjon hvis man har en ekstra dildo samtidig og også deilig å være inni henne med stor tykk sleeve på å sprute inni henne helt til slutt. Anonymkode: da34b...1c3 skjønner, kunne sikkert gjort noe av det samme jeg med en dame så skjønner greia di. liker litt kinky damer jeg også- Anonymkode: c8954...f16
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #6 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun var romslig, men jeg syns det er tennende da at hun kunne ta så store dildoer og hånden min uten problem. Hun var selvsikker og visste hva hun likte og det tente meg veldig. Man får jo samme friksjon hvis man har en ekstra dildo samtidig og også deilig å være inni henne med stor tykk sleeve på å sprute inni henne helt til slutt. Anonymkode: da34b...1c3 Men syns det var spennende å ha penisen inni henne etter vi hadde brukt store leketøy selv om ikke friksjonen var der. Hjeren styrer egentlig alt hvis man tenner på en ting, da har ikke friksjon så mye å si. Deilig at hun er våt og er "grådig".😄 Anonymkode: da34b...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #7 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): skjønner, kunne sikkert gjort noe av det samme jeg med en dame så skjønner greia di. liker litt kinky damer jeg også- Anonymkode: c8954...f16 Me to. Hot. Anonymkode: 32f68...68e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #8 Skrevet 25. mars 2021 Jeg tenner på helt vanlig vaginalt samleie også. Har superbra orgasmer av penetrering både med penis og fist. særlig med en penis som er litt buet oppover og ikke bare står rett ut. Da treffer det bra innvendig. Anonymkode: efe68...77b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #9 Skrevet 25. mars 2021 Jeg tenner på vanlig sex og. Etter en god omgang med fisting så føler jeg meg øm, litt opphovnet og veldig følsom nedentil så ekstra deilig med penis da. Jeg er ikke så veldig begeistret for ren dildolek med en mann, da foretrekker jeg absolutt penis. Noen få ganger har jeg prøvd dildo i tillegg til penis, og jeg kan tenne på det der og da, men egentlig så er det mentalt for det er ofte bedre uten den ekstra dildoen. Det gjør egentlig vondt å strekkes på den måten synes jeg. Anonymkode: a9ac5...e4c 1
SlemUlv Skrevet 25. mars 2021 #10 Skrevet 25. mars 2021 Fisting , piv, pia, leker (store og små), fingring... Alt sammen er fantastisk 🥰 Slipper heldigvis å velge, kan gjøre alt man vil, så lenge alle involverte samtykker. 1
LiseOslo Skrevet 25. mars 2021 #11 Skrevet 25. mars 2021 1 minutt siden, SlemUlv said: Fisting , piv, pia, leker (store og små), fingring... Alt sammen er fantastisk 🥰 Slipper heldigvis å velge, kan gjøre alt man vil, så lenge alle involverte samtykker. Dette. Jepp, helt enig! Jeg liker fisting, men når jeg har vært sammen med menn har det også vært helt fint med vanlig samleie. 🙂 Alt til sin tid og sted, variasjon er topp! 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #12 Skrevet 25. mars 2021 Damer som liker fisting er utrolig hot. Er noe av det jeg fantaserer mest om, så håper jeg treffer ei igjen som liker det. Det er intenst og veldig pirrende å utforske sammen. Bruke lang tid å på å gi henne nytelse er det som tenner meg mest. Se henne nyte. Store leketøy er også veldig hot syns jeg. Jeg er trygg på meg selv og syns eksperimentering er veldig pluss i senga.😊 Anonymkode: da34b...1c3 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #13 Skrevet 25. mars 2021 Jeg kan sette pris på både fisting og lek med store leketøy, men vaginaen er fremdeles en så sterk muskel og et så sensitivt opphissende område, at sex med penis går helt fint, både før og etter. Det blir tilogmed så trangt at de ikke klarer å holder seg inne... Jeg tenner ikke noe spesielt mer på å bli fistet, det er gøy innimellom med den rette partneren, men skjer ikke oftere enn kanskje noen ganger i året... Anonymkode: 9e079...899 3
Gjest Alterego666 Skrevet 25. mars 2021 #14 Skrevet 25. mars 2021 Vi liker begge å bli fistet, og begge nyter PIV. Fisting er spennende og pikant, men PIV er mer intimt, og vinner klart på antall.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #15 Skrevet 26. mars 2021 Det ene utelukker selvfølgelig ikke det andre. Anonymkode: 7e219...e87
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #16 Skrevet 26. mars 2021 Hadde aldri fått plass der inne til noe fisting hos meg nei.... Anonymkode: bec86...3db
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #17 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde aldri fått plass der inne til noe fisting hos meg nei.... Anonymkode: bec86...3db du må jobbe deg opp til det Anonymkode: c8954...f16
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #18 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Damer som liker fisting er utrolig hot. Er noe av det jeg fantaserer mest om, så håper jeg treffer ei igjen som liker det. Det er intenst og veldig pirrende å utforske sammen. Bruke lang tid å på å gi henne nytelse er det som tenner meg mest. Se henne nyte. Store leketøy er også veldig hot syns jeg. Jeg er trygg på meg selv og syns eksperimentering er veldig pluss i senga.😊 Anonymkode: da34b...1c3 YESSS😍 Anonymkode: 32f68...68e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #19 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde aldri fått plass der inne til noe fisting hos meg nei.... Anonymkode: bec86...3db Tar lang tid å trene seg opp slik at den blir fleksibel nok. Masse oppvarming og tøye strikken litt å litt lengre. Ikke gjort over natten😅 Når det er sagt så er det nok ikke for alle, men for den rette personen er det fantastisk.😊 Anonymkode: da34b...1c3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #20 Skrevet 26. mars 2021 Hva er piv og pia forkortelse for? Anonymkode: d440d...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå