Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått kjæreste, men vi lærer hverandre fortsatt å kjenne. Vi bor ikke sammen (enda), men vi var på hyttetur på hennes families hytte i vinter og skal igjen. Da oppdaget jeg nye sider ved henne.

Hun lukker ikke døren til badet når hun skal på do. Hun kan sitte og tisse mens hun snakker med meg. Hun sover naken og står opp naken om morgenen. Hun går ut i stua og ser på været gjennom vinduene uten å tenke over om det er innsyn eller ikke. Det har jeg jo gjort når familien har vært her også, da, sier hun og ler av meg. Hun har til og med gått ut på terrassen uten å ta på seg (det er ingen hytter den veien, men likevel), og hun har ropt på meg og fått meg til å stå opp og komme ut av soverommet uten å rekke å kle på meg. Jeg har sett bilde av henne på ferie der hun soler seg toppløs, men jeg vet at hun også har kledd helt av seg, og hun har vist meg bilde fra bading i et fjellvann der hun har badet naken selv om man kan se turgåere i bakgrunnen. Hun kommer inn på badet når jeg sitter på do også og hun kan stå og snakke om politikk og hva som helst mens hun shaver i dusjen. Jeg har brutt egen komfortsone allerede med å gå naken på kjøkkenet og sette på kaffen, med stå, men da la jeg meg jo igjen.

Jeg er jo blitt kjent med henne. Hun har hele tiden snakket direkte og veldig frigjort om alt som har med sex å gjøre. Det er uvant for meg, men ting blir veldig enkle på den måten. Men jeg forstår jo at disse hytteturene forteller meg noe om hvordan det vil være hvis vi blir samboere en gang. Er disse forskjellene i hvordan vi er noe jeg bør være urolig for? Kommer jeg til å tilpasse meg? Kommer vi til å tilpasse oss hverandre? Eller vil forskjellene bare være forfriskende, sånn at vi ikke trenger å være helt like heller?

Anonymkode: 1022a...6d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg klarte å være mer avslappet, slik som henne😅 Hvorvidt det kjennes "for mye" er bare opp til deg å vurdere. Noen er bare sånn😅

Anonymkode: f8288...246

• Liker 20
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Sånn er mannen min også. Fikk litt sjokk i begynnelsen, men for meg har det bare vært godt!

Han aksepterer alt og alle, og for meg ble det begynnelsen på et liv uten komplekser og sjenanse. 

Null hemninger og jeg elsker at han er som han er! 

AnonymBruker
Skrevet

Løp! hun er en sosialist! 😱

Anonymkode: c458e...1ab

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har fått kjæreste, men vi lærer hverandre fortsatt å kjenne. Vi bor ikke sammen (enda), men vi var på hyttetur på hennes families hytte i vinter og skal igjen. Da oppdaget jeg nye sider ved henne.

Hun lukker ikke døren til badet når hun skal på do. Hun kan sitte og tisse mens hun snakker med meg. Hun sover naken og står opp naken om morgenen. Hun går ut i stua og ser på været gjennom vinduene uten å tenke over om det er innsyn eller ikke. Det har jeg jo gjort når familien har vært her også, da, sier hun og ler av meg. Hun har til og med gått ut på terrassen uten å ta på seg (det er ingen hytter den veien, men likevel), og hun har ropt på meg og fått meg til å stå opp og komme ut av soverommet uten å rekke å kle på meg. Jeg har sett bilde av henne på ferie der hun soler seg toppløs, men jeg vet at hun også har kledd helt av seg, og hun har vist meg bilde fra bading i et fjellvann der hun har badet naken selv om man kan se turgåere i bakgrunnen. Hun kommer inn på badet når jeg sitter på do også og hun kan stå og snakke om politikk og hva som helst mens hun shaver i dusjen. Jeg har brutt egen komfortsone allerede med å gå naken på kjøkkenet og sette på kaffen, med stå, men da la jeg meg jo igjen.

Jeg er jo blitt kjent med henne. Hun har hele tiden snakket direkte og veldig frigjort om alt som har med sex å gjøre. Det er uvant for meg, men ting blir veldig enkle på den måten. Men jeg forstår jo at disse hytteturene forteller meg noe om hvordan det vil være hvis vi blir samboere en gang. Er disse forskjellene i hvordan vi er noe jeg bør være urolig for? Kommer jeg til å tilpasse meg? Kommer vi til å tilpasse oss hverandre? Eller vil forskjellene bare være forfriskende, sånn at vi ikke trenger å være helt like heller?

Hva er problemet!!

Du har ei dame som er frigjort seksuelt og vet å nyte nakenhet. 

De fleste damer er ikke sånn, så pris deg lykkelig.

Utnytt situasjonen og knull henne over alt🙂

Anonymkode: 8b382...ecc

• Liker 15
Skrevet

Herlig med damer som er så frigjorte ❤️ 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er problemet!!

Du har ei dame som er frigjort seksuelt og vet å nyte nakenhet. 

De fleste damer er ikke sånn, så pris deg lykkelig.

Utnytt situasjonen og knull henne over alt🙂

Ikke noe "problem", bare uvant. Hun er annerledes enn det jeg er vant til.

Og det er vel heller slik at hun knuller meg overalt. I hvert fall kan hun innimellom si sånn "jeg har lyst, kan vi gjøre det her", ute på tur og sånn. Ganske kjempekult, men det er forskjellene mellom oss jeg tenker på av og til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er en fri sjel. For oss andre som er låst inne i det samfunnet finner akseptabelt virker det kanskje som rar oppførsel. Men personlig synes jeg det er forfriskende med sånne folk. Håper hun ikke endrer seg😃

Anonymkode: 4a4b6...6d4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også ha en slik dame! :)

Anonymkode: 87885...ca8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg misunner henne, skulle ønske jeg kunne være så avslappet selv ☺️

Tror det kommer til å være bra for deg, så lenge hun respekterer deg, dine grenser,  og ikke forsøker å presse frem en "det er jo så naturlig" holdning du ikke har 

Eks mannen min var lignende kjæresten din, selv var jeg still motsatt, vokst opp med mye skam rundt nakenhet og seksualitet. Hans avslappede holdning gjorde underverker for meg.

Anonymkode: 1938b...c3d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokste opp med at nakenhet var flaut og noe man skulle skjule. Mannen min vokste opp med det motsatte. 

Og for meg har det vært veldig sunt. Han har også moderert seg bittelitt. Nakengåing med hans familie tilstede ble for sært for meg, så nå tar han på boxer. 

Våre barn får en oppvekst som likner mest hans på dette området, for jeg er ikke i tvil om at det er sunnere. 

Anonymkode: 072a0...c9f

• Liker 12
Skrevet

Her kjente jeg meg godt igjen gitt, dette kunne ha vært skrevet av mannen min for mange år siden. Jeg er likedan, og han var så rystet til å begynne med, etterhvert har han bare vendt seg til det. Jeg lukker nødvendigvis ikke døra til do når jeg bare skal tisse, jeg står gjerne naken og bretter klær på vaskerommet. Og hadde det ikke vært for at vi faktisk har noe innsyn i stua, så hadde jeg nok rusla mer naken rundt der. Og når det kommer til åpen snakk om sex- ja så har iallfall min åpenhet ført til at vi har et godt og rikt sexliv-rett og slett fordi vi snakker om det.

Men det er klart, strider dette fullstendig mot dine verdier, så er ikke dette noe å satse på, for hun kommer garantert ikke til å endre seg. Kjenn godt etter om du kan leve med dette! Lykke til!

• Liker 4
Skrevet

Skulle ønske jeg var like frigjort! Tror slike forskjeller bare kan være sunt og fint. Syns du kan sette grenser for deg selv, som når du er på do, så er det lov å kreve privatliv. Men nyt at hun ikke har grenser for seg selv, det går jo ikke ut over deg 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt lik selv og vil ikke omtale med som en "fri skjel" og har egentlig aldri tenkt over at det er noe rart når man bare er sammen med kjæresten sin/samboer.  Men kanskje fordi samboeren min er sånn også :)  Går dog ikke naken rundt hvis venner eller familie er der. Men med meg og samboer hjemme bare, så kan jeg gå naken ut av dusjen og kle på meg i stuen mens vi snakker sammen f.eks. Og er det å sove naken å være "liberal"?

Anonymkode: 69cd2...feb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

«Hun kan snakke om politikk mens hun shaver seg» 😂😂😂 snakk om crazy dame da gitt. Man må jo være tysst når man barberer. 

Anonymkode: 7abba...0d9

• Liker 14
Gjest Jon Are
Skrevet

Det hadde blitt for mye for meg. Syns det skal være noe spennende og magisk ovet kvinnekroppen.  Blir for mye hverdagsligjort for min del. Liker heller ikke at hun tar for mye initiativ. Vil helst føle at det er jeg som gjør det. Mulig jeg er gammeldags ...

AnonymBruker
Skrevet
Jon Are skrev (2 minutter siden):

Det hadde blitt for mye for meg. Syns det skal være noe spennende og magisk ovet kvinnekroppen.  Blir for mye hverdagsligjort for min del. Liker heller ikke at hun tar for mye initiativ. Vil helst føle at det er jeg som gjør det. Mulig jeg er gammeldags ...

enig, vil anta at en sånn dame også har vært med i krigen. hun har sett ting. vært med mange menn etc. noe og ha i bakhodet ts

Anonymkode: c458e...1ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 50, og da jeg møtte mannen min for 20 år siden, var han mye mer liberal enn meg.

Han sov naken, gikk gjerne naken rundt i leiligheten, brydde seg ikke om at jeg var på badet når han skulle tisse osv. Til da hadde jeg sovet i t-skjorte og truse, men nå har jeg sovet naken i 20 år, og kan ikke tenke meg noe annet.

Han var også åpen og fri seksuelt, på den måten at alt med sex er naturlig og fint, og at man kunne utforske sammen. Vi har fortsatt et fint sexliv, og tenner på hverandre etter alle disse årene. Både han og jeg er opptatt av både å gi og få, og vi har også mye kos og nærhet i hverdagen utenom sex. Og om man fiser under sex, eller at det er fæl lukt på do, bryr han seg ikke om. Det er naturlig. 

Er man liberal og åpen for partner på alle måter, så er man gjerne også opptatt av at partner har det bra. Både i hverdagslivet og seksuelt. Man er ikke så opptatt av å være feilfri og perfekt selv, og det gir også et rom for partner til å ha sine feil og mangler, uten at det blir et problem. Så gjelder det at partner klarer å gjengjelde den omtanken som ligger i det å godta andres feil og mangler, og selv kan gjøre det. Man får veldig mye av en partner som er liberal og åpen, men man må kunne gi det samme tilbake også.

Jeg har alltid opplevd at jeg har blitt veldig godt tatt vare på av han. Det er omtanke, snillhet og godhet, seksuell lyst og kjærlighet mellom oss. Vi har hverdager vi som alle andre, og vi har hatt vanskelige og tunge tider også, men vi har klart å ta vare på kjærligheten til hverandre, og det vi har sammen. 

Han var og er veldig monogam, så det er ikke sånn at en person som er liberal med sin nakenhet og seksualitet ikke har grenser. Han vil være fri, naken og seksuell med meg, men ikke med andre, og det har han vært klar på gjennom hele vårt forhold. Det har jeg aldri hatt grunn til å tvile på. 

Anonymkode: 17298...a52

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 50, og da jeg møtte mannen min for 20 år siden, var han mye mer liberal enn meg.

Han sov naken, gikk gjerne naken rundt i leiligheten, brydde seg ikke om at jeg var på badet når han skulle tisse osv. Til da hadde jeg sovet i t-skjorte og truse, men nå har jeg sovet naken i 20 år, og kan ikke tenke meg noe annet.

Han var også åpen og fri seksuelt, på den måten at alt med sex er naturlig og fint, og at man kunne utforske sammen. Vi har fortsatt et fint sexliv, og tenner på hverandre etter alle disse årene. Både han og jeg er opptatt av både å gi og få, og vi har også mye kos og nærhet i hverdagen utenom sex. Og om man fiser under sex, eller at det er fæl lukt på do, bryr han seg ikke om. Det er naturlig. 

Er man liberal og åpen for partner på alle måter, så er man gjerne også opptatt av at partner har det bra. Både i hverdagslivet og seksuelt. Man er ikke så opptatt av å være feilfri og perfekt selv, og det gir også et rom for partner til å ha sine feil og mangler, uten at det blir et problem. Så gjelder det at partner klarer å gjengjelde den omtanken som ligger i det å godta andres feil og mangler, og selv kan gjøre det. Man får veldig mye av en partner som er liberal og åpen, men man må kunne gi det samme tilbake også.

Jeg har alltid opplevd at jeg har blitt veldig godt tatt vare på av han. Det er omtanke, snillhet og godhet, seksuell lyst og kjærlighet mellom oss. Vi har hverdager vi som alle andre, og vi har hatt vanskelige og tunge tider også, men vi har klart å ta vare på kjærligheten til hverandre, og det vi har sammen. 

Han var og er veldig monogam, så det er ikke sånn at en person som er liberal med sin nakenhet og seksualitet ikke har grenser. Han vil være fri, naken og seksuell med meg, men ikke med andre, og det har han vært klar på gjennom hele vårt forhold. Det har jeg aldri hatt grunn til å tvile på. 

Må også legge til at mannen min hadde hatt under 10 sexpartnere da vi ble sammen, ettersom det nevnes i et innlegg ovenfor at en sånn fri person sikkert hadde vært med mange.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...