Gjest Meg faktisk Skrevet 28. september 2002 #1 Del Skrevet 28. september 2002 En ting som jeg synes henger litt for mye igjen fortsatt...det er det at man ikke får ''lov'' til å ha flere sexpartnere som jente...Det skal ikke mye til for å få et rykte - og hvor ofte er de ryktene sanne ? Det dumme er at vi jenter ofte selv er med dette...vi snakker stygt om jenter som er ''billige'' og sånt...Kan vi ikke slutte å bry oss så mye om hva andre gjør ? La folk få lov å ligge med dem de har lyst til å ligge med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 28. september 2002 #2 Del Skrevet 28. september 2002 Det bryr meg midt i ryggen hvor mange sexpartnere andre har hatt, hvem de har hatt sex med, når og hvor det skjedde, og hva de måtte mene om mitt sexliv. Folk som legger seg opp i andres liv, har litt for lite å gjøre selv. Det er forskjell på å bry seg med, og å bry seg om andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 28. september 2002 #3 Del Skrevet 28. september 2002 Er absolutt helt enig med deg (faktisk meg). Dette er et egentlig grusomt fenomen, som sjelden bunner i sannheten. Har selv vært gjenstand for slikt sexsladder/rykter i meget ung alder , som jeg absolutt ikke fortjente!! :evil: Mener ikke at jeg var en "engel", men kjente meg ikke igjen i d jeg hørte... Det er faktisk utrolig vondt, for du kan egentlig ikke gjøre noe for å forsvare deg selv....rykter har vanskelig for å stoppe ....de spinner videre og blir bare verre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spying Skrevet 30. september 2002 #4 Del Skrevet 30. september 2002 Kanskje er jeg naiv,men trodde virkelig ikke at disse tingene eksisterte lenger. er mange mange år siden jeg har hørt om det hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #5 Del Skrevet 30. september 2002 Legger meg ikke opp i hvor mange sexpartnere andre mennesker har, har hatt eller kommer til å få! Men,risikoen er jo større for å få kjønnsykdommer etc så langt man ikke tar ansvar og beskytter seg!! Men, hvis jeg møtte en gutt som jeg likte veldig godt, så hadde det faktisk hatt litt å si om han hadde hatt få eller mange sexpartnere........ Eller for å si det slik..!! Jeg hadde ikke lagt meg etter en fyr som jeg visste at "halve" byen har delt seng med! Men, det er jo en individuell oppfatning av slike ting! Mye har vel med holdninger å gjøre også..... "Sex med forskjellige mennesker er som et ark..... For hver bit man klipper av, desto mindre blir arket"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 30. september 2002 #6 Del Skrevet 30. september 2002 Tror i høyeste grad at dette fenomenet eksisterer ennå! Tror ikke folk er blitt så mye "snillere" eller tolerante. Men tror alikevel dette i stor grad er aldrersbetinget. Tror d skjer hyppigere i alderen 16-25. Når du er singel og over 30 ferdes du ofte blant likesinnende, og kan ikke forestille meg at d er så mange som bryr seg med hvor mange sexpartnere du har... (selvsagt alltid noen som bryr seg da, men). D er jo sånn at vi blir mer tolarante jo eldre vi blir... Tror også dette er verre i utkant-Norge der "alle kjenner alle" enn i byene der de fleste bryr seg mer med seg selv og sitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå