AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #61 Del Skrevet 26. mars 2021 Jeg har en Troika liggende på krem-plassen i stuen. Jeg tenner stearinlys rundt Troikaen hver kveld, det er et fast ritual. Må gjøre meg fortjent til den. En dag kommer Troikaen til å snakke til meg og si at nå er tiden inne. Anonymkode: 8ce89...1f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #62 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men hvis man har kjøpt noe godis betyr ikke det at man har planlagt å spise det? Hvorfor skal det Iigge i en skuff? Tenker slaget er tapt på butikken jeg🤷♀️Kjøper ikke annen mat som bare ligger i kjøleskapet heller? Anonymkode: 26257...111 Har du sett hvor mye freia sjokolade koster fullpris, va når du får 5 plater til 100kr. Det er stor forskjell, så sa handler jeg på tilbud. Men mye blir liggende. Samme for chips. Min favoritt snack chips koster flesk, så handler inn en del når det er tilbud. Og det er alltid greit å ha noe liggende for når man får besøk, eller om man skal til en venn eller noe og skal ta med noe godt. Jeg har masse mat i kjøleskapet som er kjøpt inn for det er god tå ha i hus. Anonymkode: bf810...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mars 2021 #63 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts her. Ser det er mange som sliter med disiplinen, dette kan faktisk trenes Vil anbefale alle å prøve det, dere beskriv jo livet deres som en heroinslave, bare at det er smågodt som det ruses på. Anonymkode: a917d...52c Eller du kan la være å moralisere og oppfordre alle til å komme "opp til ditt nivå". La nå folk få kose seg og pass dine egne jævla saker. Verden er nitrist nok om ikke du skal komme med dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #64 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 25.3.2021 den 8.24): Kjøpte 100g melkesjokolade lørdag 20.mars, sleit litt første dagene etterpå. Nå ligger den uåpnet enda, dette er god trening mentalt kjenner jeg. Hvor lenge klarer du det ligge? Er ikke lov å kjøpe godteri utenom!! Anonymkode: a917d...52c Jeg kjøpte til jul 2019 en pose med dyr designer-sjokolade med deilig, myk nugat inni der hver bit er innpakket i sølvfolie. Satt skålen midt på stuebordet til julen 2019, og den står der enda. Ikke en sjokolade er spist Nå har dem stått så lenge at dem er ødelagt, og er blitt til pynt. Men dem ser jo fortsett lekre ut i denne sølvfolien Anonymkode: 2e94e...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #65 Del Skrevet 26. mars 2021 Kjøper inn når jeg har lyst på og det spises der og da. Så går det en viss tid til neste gang. Anonymkode: bbcc4...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #66 Del Skrevet 26. mars 2021 MarianneE skrev (6 minutter siden): Eller du kan la være å moralisere og oppfordre alle til å komme "opp til ditt nivå". La nå folk få kose seg og pass dine egne jævla saker. Verden er nitrist nok om ikke du skal komme med dette. Du er jo et eksempel på mennesker som lurer seg selv, fordi de skal kose seg. Så må det spises godteri, hvor er logikken? Anonymkode: a917d...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mars 2021 #67 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er jo et eksempel på mennesker som lurer seg selv, fordi de skal kose seg. Så må det spises godteri, hvor er logikken? Anonymkode: a917d...52c Du leser det du vil lese du. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 26. mars 2021 #68 Del Skrevet 26. mars 2021 Jeg kan godt ha en stor sjokoladeplate liggende i skuffa en hel uke😋🍫 smågodt kjøpt på fredag er borte ila helgen, men fyller den ikke heeeelt full😬🍭🍬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. mars 2021 #69 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts her. Ser det er mange som sliter med disiplinen, dette kan faktisk trenes Vil anbefale alle å prøve det, dere beskriv jo livet deres som en heroinslave, bare at det er smågodt som det ruses på. Anonymkode: a917d...52c Noe annet som kan trenes opp er evnen til å se og akseptere at folk er forskjellige og har andre prioriteringer, verdier og syn på ting enn deg, og å ikke ta for gitt at dine valg er de eneste riktige og burde være rettesnoren for alle. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #70 Del Skrevet 26. mars 2021 Daria skrev (2 timer siden): Noe annet som kan trenes opp er evnen til å se og akseptere at folk er forskjellige og har andre prioriteringer, verdier og syn på ting enn deg, og å ikke ta for gitt at dine valg er de eneste riktige og burde være rettesnoren for alle. Det svaret der holder ikke, beklager. Det handler om å forstå hvorfor man gjør hva, hvorfor spiser man søtsaker/godteri? Fordi man velger prioritere det? Har du hørt noe så crazy. Anonymkode: a917d...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #71 Del Skrevet 13. april 2021 vel kjøper jeg meg godis så kjøper jeg det ikke for å la det ligge. Ser ingen grunn til å kjøpe noe for å så la det ligge i skap eller skuff i evigheter. Skal jeg ikke ha slikt, nei da kjøper jeg det ikke annet enn til sønnen i huset, han får jo da om han vil ha, men da kjøpte jeg det ikke til meg og dermed spiser jeg det ikke om han ikke tilbyr meg en bit eller to. Anonymkode: 03f8c...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #72 Del Skrevet 13. april 2021 On 3/26/2021 at 5:11 PM, AnonymBruker said: Det svaret der holder ikke, beklager. Det handler om å forstå hvorfor man gjør hva, hvorfor spiser man søtsaker/godteri? Fordi man velger prioritere det? Har du hørt noe så crazy. Anonymkode: a917d...52c Jeg er enig med deg, og synes det er litt morsomt å se hvor fornærmet enkelte blir. Sammenligningen mellom sukker og heroin er faktisk ikke spesielt søkt. Anonymkode: b6866...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #73 Del Skrevet 13. april 2021 Dersom jeg kjøper sjokolade er det fordi jeg har lyst å spise sjokolade den dagen. Kjøper ikke mat som jeg ikke skal spise. Kjøper kanskje sjokoalde et par ganger i måneden Anonymkode: 96eba...0cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sylvelin Skrevet 13. april 2021 #74 Del Skrevet 13. april 2021 Den blir spist opp med en gang. Samme dag😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #75 Del Skrevet 13. april 2021 Jeg kjøper gjerne på tilbud eller til spesielle anledninger. Til spesielle anledninger får det ligge (stort sett). På tilbud kan det ligge i varierende grad. Det går alltid 200 gram sjokolade dagen før mensen... Jeg følger ikke med på kalenderen men dette mønsteret har vedvart i flere år. Ellers spiser jeg lite snop med mindre jeg er plaget av fatigue, da spiser jeg sjokolade og annen søtsaker for å greie det mest nødvendige. Vanlig mat gir rett og slett ikke nok og rask nok energi. Utrolig merkelig mekanisme, må være noe biokjemiske ubalanser når man er på sitt verste. Til og med med mye snop innabords så er det så vidt man klarer å lage mat. Anonymkode: 728ce...450 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #76 Del Skrevet 13. april 2021 Sjokolade og godteri er blitt så dyrt at det kjøper jeg kun når det er på salg. Spiser det ikke så veldig ofte så klarer fint å la det bli liggende i flere uker og måneder . Anonymkode: 36ba2...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 13. april 2021 #77 Del Skrevet 13. april 2021 Jeg er så heldig at jeg ikke liker sjokolade og vanlig smågodt, så for meg hadde det ikke blitt spist 😂 MEN, mannen i huset og datteren hadde nok spist det ganske raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #78 Del Skrevet 13. april 2021 Jeg kan ikke ha sjokolade eller godteri i hus for det blir spist opp ganske snart. Kjøpte inn mye til jul og da spiste jeg litt hver dag og la på meg. Spiste noe i påsken og. Anonymkode: 4689a...312 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 13. april 2021 #79 Del Skrevet 13. april 2021 Til det går ut på dato og jeg oppdager det 2-3 år senere 😂😂 Hadde både chips og sjokolade i skapet som gikk ut i 2018, 2019 og 2020 nå i januar 2021 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #80 Del Skrevet 13. april 2021 Jeg kjøper aldri sånt, heller ikke til jul eller påske. Det hender en sjelden gang at jeg får det i gave, og da blir det liggende til jeg har hatt gjester jeg har kunnet servere det til og som har spist det opp. Anonymkode: 529f8...4d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå