AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Del Skrevet 25. mars 2021 Kjøpte 100g melkesjokolade lørdag 20.mars, sleit litt første dagene etterpå. Nå ligger den uåpnet enda, dette er god trening mentalt kjenner jeg. Hvor lenge klarer du det ligge? Er ikke lov å kjøpe godteri utenom!! Anonymkode: a917d...52c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Del Skrevet 25. mars 2021 Den ligger til jeg har planlagt å spise den. Om jeg ikke glemmer av det da, eller ikke har lyst på likevel, da kan det ligge lenge. Anonymkode: c6a61...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_xx Skrevet 25. mars 2021 #3 Del Skrevet 25. mars 2021 Ligge? 🤣 Den ryker med én gang. Kan ikke ha sånt i hus her hos oss 🙈 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Del Skrevet 25. mars 2021 Ella_xx skrev (1 minutt siden): Ligge? 🤣 Den ryker med én gang. Kan ikke ha sånt i hus her hos oss 🙈 Da er det på tide å starte med den mentale treningen Anonymkode: a917d...52c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #5 Del Skrevet 25. mars 2021 Hvis jeg kjøper den for å ha den i kveld, går den på et par dager. Men veldig ofte glemmer jeg det til jeg må kaste det 😅 Anonymkode: 49b66...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #6 Del Skrevet 25. mars 2021 Pleier å småspise litt når jeg føler for det, men kan fint vare alt i fra 1-3 uker utifra hva jeg har hatt lyst på. Anonymkode: fd82f...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #7 Del Skrevet 25. mars 2021 En 200 grams kan ligge i 1-2 uker. Tar meg bare en knekk innimellom, som f.eks. etter lunsj og middag. Får ikke glede av å hive innpå 200 gram i en jafs. Mannen min gjør det tho. Anonymkode: 1a356...b3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #8 Del Skrevet 25. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: En 200 grams kan ligge i 1-2 uker. Tar meg bare en knekk innimellom, som f.eks. etter lunsj og middag. Får ikke glede av å hive innpå 200 gram i en jafs. Mannen min gjør det tho. Anonymkode: 1a356...b3f Dump ham, vil du være sammen med en mann uten selvkontroll?? Anonymkode: 3a6f3...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #9 Del Skrevet 25. mars 2021 Kjøper jeg en pose smågodt så går jeg og snoker oppi den. Uåpnet godteri kan ligge lenge. Anonymkode: f206e...30c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #10 Del Skrevet 25. mars 2021 Det kan fint ligge akkurat så lenge jeg trenger å la det ligge. Anonymkode: 6df72...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #11 Del Skrevet 25. mars 2021 spises med en gang. noen ganger klarer jeg og tenke logisk å ikke spise alt i et jafs og fordele det ut kvelden. Anonymkode: a3eea...a88 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #12 Del Skrevet 25. mars 2021 Heldigvis så er jeg ikke så glad i søtt og godteri. Betyr ikke at jeg aldri kjøper det, bare at jeg tar når jeg har lyst. Ex Kjøper alltid Hobby-sjokolade, om jeg ikke har fra før, og legger den i kjøleskapet. Der kan den ligge i dagesvis/ukesvis, til jeg får veldig lyst på den. Pleier å kjøpe en pose godis på handletur i Sverige (før Corona). Ca 400-500 gr, 90% surt godteri 10% søtt for å ta det sure I munnen, oppi MIN pose. Har ennå til gode å spise opp en hel pose med godis. Brukes ukesvis på posen, uten at jeg spiser opp godteriet i posen. Går i søpla, etter en stund, fordi godteri er blitt hard. Jeg kjøpte en sånn pakke med Daims i taxfree en gang. 20 små Daims plater i pakken. Et år senere ble halve boksen kastet fordi fargen så litt mistenkelig ut. Anonymkode: 0705b...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #13 Del Skrevet 25. mars 2021 For å si det sånn, for to uker siden kjøpte vi fem store sjokoladeplater til påske. Nå har vi snart spist opp den syvende..😂 Anonymkode: 30af0...546 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #14 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For å si det sånn, for to uker siden kjøpte vi fem store sjokoladeplater til påske. Nå har vi snart spist opp den syvende..😂 Anonymkode: 30af0...546 Samme her... Anonymkode: ae10a...ba2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #15 Del Skrevet 25. mars 2021 Jeg foretrekker å spise litt og litt. Sånn en sjokoladeplate kan vare i 2 uker, samme med en pose små godt. Problemet er at hvis jeg bruker for lang tid, så spiser samboer opp all godteriet mitt. "det har ligget så lenge så jeg tok det jeg" 🙄 vi har egenslig en avtale på at vi ikke spiser den andres godteri, bare det vi har kjøpt felles, og det vi har felles passer vi på at begge får en del. Så Tenk deg skuffelsen min da jeg hadde kjøpt chips og sjokolade en mandag, med tanke på å ha det fredagskvelden. Kom hjem fra jobb klokken 23 fredagskvelden og finner ut at samboer hadde spist opp alt 😬😳 Anonymkode: 49b66...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 25. mars 2021 #16 Del Skrevet 25. mars 2021 Har fremdeles sjokolade fra starten av januar i kjøleskapet, og har smågodt som jeg kjøpte i midten av februar også Jeg spiser i snitt 3-6 biter sjokolade pr helg/uke, og hodet glemmer det litt når jeg handler inn, så jeg har for en stund gitt at mannen ikke spiser det da. Kan også la vær å ha det, hvis jeg har mer lyst på chips eller noe hjemmebakt en helg. Varierer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #17 Del Skrevet 25. mars 2021 Jeg spiser ekstremt lite godteri, så kunne hatt det liggende uendelig, men jeg lar heller være å kjøpe det jeg da, så sparer jeg de pengene. Hvis du sliter med å la være å spise godteri du har liggende er vel også det det lureste, å la være å kjøpe det... Anonymkode: 9a126...d45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #18 Del Skrevet 25. mars 2021 Til barna er i seng, eventuelt etter middag, så småspiser jeg i skjul. Litt og litt... Er det barnas godteri, så rører jeg det aldri. De får hver lørdag, og hender titt og ofte at de sparer en del til neste lørdag, så de får ekstra mye. Ene barnet har fremdeles litt godteri igjen fra jul, som hun ville spare til påske. Jeg har ikke luktet på det engang (da ville jeg kanskje spist det.....). Anonymkode: 54d12...0d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #19 Del Skrevet 25. mars 2021 Det varierer. Jeg har en kjølebag under en benk på kjøkkenet der jeg legger snop og snacks som jeg kjøper når jeg finner noe på salg. Det hender jeg åpner den for å legge noe nedi og blir overrasket over å se hva jeg allerede hadde der. Ute av syne, ute av sinn. Snop kan ligge i ukesvis. Men, så hender det også at jeg får et kick der jeg åpner noe og skal bare "ta en bit", og så blir den biten raskt hele greia. Anonymkode: ae155...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #20 Del Skrevet 25. mars 2021 Tja, 5-10 år, til jeg rydder i godteriskapet og finner ut at det kan kastes. Anonymkode: 1d903...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå