Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som jobber som hvilende nattevakt i turnus som vil dele sine erfaringer? Når starter og slutter vakten din? Får du betalt for hver time eller hver 2.time på natten? 

Takknemlig for alle svar! 

Anonymkode: 5b53b...f68

Videoannonse
Annonse
Gjest Nattugle87
Skrevet

Jobber ikke som hvilende,men mye som våken i barnevern. Vet de som har vært hvilende i medlever får vel 65% av timelønnen på hvilende,men det er jo noe litt annet når det er medlever. 

AnonymBruker
Skrevet
Nattugle87 skrev (20 timer siden):

Jobber ikke som hvilende,men mye som våken i barnevern. Vet de som har vært hvilende i medlever får vel 65% av timelønnen på hvilende,men det er jo noe litt annet når det er medlever. 

Kan jeg spør hvordan du Jobber? Når starter og slutter vakten din?får du alle tillegg?

Gjest Nattugle87
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan jeg spør hvordan du Jobber? Når starter og slutter vakten din?får du alle tillegg?

Ja det får jeg. Hvorfor lurer du? I hverdagene begynner jeg 22-08 , helger 22-1030🙂 Staten 

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags utdannelse har du, Nattugle?🙂

Anonymkode: 0de39...cbb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner 21:45 og er ferdig 08:00
Får betalt timelønn frem til midnatt, hver 3 time på natten ( til sammen 2 av 6 timer), samt fra 06:00-08:00. Til sammen: 6 timer og 15 minutt.

Anonymkode: ea56b...ee4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg, men samboer jobbet hvilende tidligere. Bolig for psykisk utviklingshemmede.

Startet som regel 22:30 og sluttet 07:30, men startet tidligere og/eller sluttet senere når det trengtes avlastning pga. utagering. Fikk betalt for hver 3. time hvis han sov, og hvis han måtte vekkes fikk han betalt per påbegynte våkne time + utrykningstillegg for de timene. Timelønna var 80%.

Anonymkode: 22bcf...f2b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...