AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Ser rapportert lønn er litt feil på meg, og må justeres. Ser over A-meldingen min fra jobb og lurer på om jeg skal føre inn beløpet med eller uten feriepenger. Synes svarene jeg fikk på Google var litt selvmotsigende, men det er litt tidlig på morgenen Anonymkode: a6a5c...2e1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Nå fant jeg svaret ganske tydelig på skatteetaten så de føres opp Anonymkode: a6a5c...2e1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 Hva er feil med rapportert lønn? Det som kommer opp i skattemeldingen er det samme som står i A-meldingen siden tallene kommer fra A-meldingen. Feriepenger og alle andre tillegg skal føres. Anonymkode: d98e8...21c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er feil med rapportert lønn? Det som kommer opp i skattemeldingen er det samme som står i A-meldingen siden tallene kommer fra A-meldingen. Feriepenger og alle andre tillegg skal føres. Anonymkode: d98e8...21c Arbeidsgiver hadde rapportert inn noen tusenlapper for mye, gått litt fort i svingene der. Fått ordnet nå. Anonymkode: a6a5c...2e1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Arbeidsgiver hadde rapportert inn noen tusenlapper for mye, gått litt fort i svingene der. Fått ordnet nå. Anonymkode: a6a5c...2e1 Helt sikker på dette? Det er ytterst sjelden at innrapportert lønn er feil. Anonymkode: 07e43...8df 4
Glitnir Skrevet 26. mars 2021 #6 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt sikker på dette? Det er ytterst sjelden at innrapportert lønn er feil. Anonymkode: 07e43...8df Enig i det. Sannsynligheten for at du har misforstått noe er betydelig større enn for at arbeidsgiver har rapportert feil, selv om det selvsagt er mulig at de har gjort feil. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå